דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מאזדה 6 החדשה: הפרטים המלאים

Getting your Trinity Audio player ready...



בתערוכת מוסקבה שתיפתח בקרוב תיחשף באופן רשמי מאזדה 6 החדשה אחרי אינספור טיזרים, שמועות ותמונות חלקיות. לישראל היא תגיע לקראת סוף השנה, ובינתיים מספקת מאזדה הזדמנות להכיר מקרוב את המכונית: במה היא טובה יותר מקודמתה?


מאזדה 6 החדשה, בקרוב בישראל / צילומים: יצרן

ובכן, מאזדה 6 החדשה תתמתח לאורך של 4.86 מטר (לעומת (4.75 בדגם הנוכחי), הרוחב יעמוד על 1.84 מ' (1.79 בנוכחי) ואילו הגובה צמח בסנטימטר בודד ויעמוד על 1.45 מטר. הגידול המשמעותי ביותר הוא בבסיס הגלגלים, שצמח ב-11 ס"מ ל-2.83 מטר. לאור זאת, מצהירה מאזדה על שיפור של ממש במרווח לנוסעים מאחור. מבחינה חיצונית ניתן להבחין בשינוי מהותי בעיצוב, במה שמכנה היצרנית "שפת ה-Kodo".


בהיבטים הטכניים, מאזדה 6 החדשה תצטייד במנוע 2.0 ליטר בנזין מסדרת ה-SkyActive שפגשנו במאזדה CX5. ההספק של המנוע ירד ל-150 כוחות סוס (לעומת 155במאזדה 6 הנוכחית) אך נתון המומנט עלה ל-21.4 קג"מ ב-4,000 סל"ד (19.6 ב-4,500 סל"ד בדגם הנוכחי). המנוע החדש מעניק לרכב שיפור ניכר בצריכת הדלק, שתעמוד על 16.3 ק"מ לליטר בממוצע (לעומת 12.5 כיום). זאת על אף העובדה שהמשקל לא הופחת ואף עלה ב-5 ק"ג. נתונים אודות הביצועים טרם פורסמו.


מאזדה 6 החדשה תצטייד במספר עזרים טכנולוגיים חדשים ומעניינים. מערכת לחסכון בדלק בשם "i-ELOOP"  מנסה לנצל את כוח הבלימה לטובת הטענת המצבר, ומוותרת כמעט לגמרי על השימוש באלטרנטור. המערכת משתמשת באנרגיית החום המופקת בבלימה על מנת להפעיל את הרכיבים החשמליים של הרכב. במאזדה טוענים כי מערכת זו מסייעת לחסכון של 10% בצריכת הדלק. בנוסף, תוצג במכונית החדשה מערכת "עצור וסע" בשם "i-Stop", שפועלת באופן דומה למערכות של המתחרות - אך במאזדה טוענים להתנעה סופר-מהירה של 0.35 שניות.

כפי שדיווחנו בעבר, מאזדה 6 החדשה תגיע לישראל לקראת סוף השנה הנוכחית.


לדגמי מאזדה בישראל - מאזדה

למאמר זה התפרסמו 3 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה