דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

המספרים נחשפים: מעל 200 מיליון שקל לפרסום רכב בשנת 2016

Getting your Trinity Audio player ready...


דו"ח של חברת "יפעת בקרת פרסום" חושף את המספרים שמאחורי שוק הפרסום בענף הרכב. הפרסומות שכולנו רואים באתרי האינטרנט, בעיתונים, בערוצי הטלויזיה, בשלטי החוצות ואפילו בבתי הקולנוע - כל אלו נמדדות באופן קבוע במערכות של "יפעת בקרת פרסום", והדירוג המלא לשנת 2016 נחשף כאן באופן רשמי.

החישוב מבוסס על ההשקעה הכספית בפרסום קנוי בכל אמצעי המדיה (טלוויזיה, רדיו, עיתונות, אינטרנט ושילוט חוצות) במחירי מחירון בחישוב ריאלי.

פרסום רכב 2016

פקק

הנתונים מצביעים על אסטרטגיות פרסום שונות. יש יבואנים שבוחרים להשקיע יותר מאחרים בפרסום, ואלה לא בהכרח היבואנים שמסרו יותר מכוניות. מנגד, מותגים כמו טויוטה, מאזדה, קיה ובעיקר מותגי צ'מפיון מוטורס (פולקסווגן, סקודה וסיאט) ממוקמים נמוך יותר במדד הפרסום מאשר בדירוג המכירות.

פרסום רכב 2016

מכוניות בנמל

האינטרנט מזנק - על חשבון העיתונות המודפסת
מניתוח של פלטפורמות הפרסום הדומיננטיות בשנה החולפת, עולה כי חל גידול משמעותי בפרסום באינטרנט, על הפלטפורמות השונות שלו (אתרי הרכב היעודיים, אתרים כלליים, גוגל, פייסבוק ועוד). במקביל, חלה ירידה בערוצי הפרסום המסורתיים בעיתונות וברדיו. מעניין לראות כי דווקא בשילוט החוצות המסורתי חל גידול ניכר. סך הפרסום הכללי לא השתנה כמעט.

פרסום רכב 2016

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה