דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסת ביניים ראשונה: ב.מ.וו 128ti נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו סדרה 1 בדור השלישי שלה הוצגה כבר לפני כשנה וחצי וכמו קודמתה גם היא לא זכתה לגרסת M טהורה אלא לגרסת M135i עם הנעה כפולה - שהגיעה מעל גרסת ה-118 הבסיסית, ללא גרסת ביניים עם מנוע בנזין. כעת ב.מ.וו מצרפת גרסה חמימה לסדרה 1 שזוכה לכינוי 128ti והיא תתברג מתחת לאותה M135i כאלטרנטיבה יוקרתית להוט האצ' עממיות כדוגמת קופרה לאון. השיווק יחל בחודש נובמבר השנה, ואילו מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי השיווק נבחן כבר לתחילת שנת 2021.

במוו סדרה 1 128ti

הפעם האחרונה בה השתמשה ב.מ.וו בצמד האותיות ti, ראשי תיבות של Turismo Internazionale, הייתה בסדרה 3 קומפקט שיוצרה בשני דורות בלבד (1994-2000 ו-2000-2004), וקדם להן דגם אייקוני יותר - ב.מ.וו 1800 שיוצרה בין השנים 1963-1971 וגרסת ה-ti שלה זכתה לחלקים שונים מסדנת השיפורים "אלפינה" הפועלת בשיתוף פעלה הדוק עם ב.מ.וו גם היום.

ובחזרה לימינו, לגרסת ה-128ti של ב.מ.וו סדרה 1 יש מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטרים בדומה לגרסה הבכירה אך ההספק עומד על 265 כ"ס (41 כ"ס פחות). למנוע משודכת תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים וההנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.1 שניות וצריכת הדלק עומדת על כ-16 ק"מ לליטר. פרטים טכניים מלאים יפורסמו בסמוך לתחילת השיווק הרשמי.

במוו סדרה 1 128ti

בב.מ.וו מציינים כי ה-128ti היא לא רק גרסה מחוזקת של סדרה 1 ומציינים כי הושם דגש על שיפור התנהגות הכביש. סדרה 1 128ti זוכה למספר שדרוגים מכאניים כגון תוספת דיפרנציאל מוגבל החלקה (מכאני) מסוג "טורסן", בלמי M Sport, מתלי M Sport המנמיכים את הרכב ב-10 מ"מ והגה שכויל בהתאם. עוד מוסיפים בב.מ.וו כי גרסת ה-128 קלה ב-80 ק"ג מגרסת ה-135, נתון שתורם גם הוא לחוויית הנהיגה.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה