דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גם קופרה אטקה יקבל יחידות הנעה צנועות

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • קופרה אטקה יוצע גם בהספקים של 150 ו-190 כ"ס
  • הבידול מסיאט יהיה בפרטי עיצוב
  • הייצור יחל עוד השנה, השיווק בישראל "בבחינה"

אחרי שקופרה לאון קיבלה את היצע המנועים של האחות העממית מאולם התצוגה של סיאט, גם רכב הפנאי קופרה אטקה עובר תהליך דומה. אל יחידת ההנעה החזקה, עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק של 300 כ"ס, יצטרפו כעת שני מנועים צנועים יותר - האחד בנפח 1.5 ליטרים עם 150 כ"ס והנעה קדמית, והשני בנפח 2.0 ליטרים עם 190 כ"ס והנעה כפולה.

קופרה אטקה

בקופרה לא מפרסמים את נתוני הביצועים, אך סביר להניח כי הם יהיו זהים לאלו של הדגמים המקבילים בסיאט - כלומר 9.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש בגרסת ה-150 כ"ס או 7 שניות בגרסת ה-190 כ"ס. זאת לעומת נתון של 4.9 שניות בגרסת ה-VZ החזקה. כל המנועים ישודכו לתיבה כפולת מצמדים (DSG) עם 7 יחסי העברה.

בדומה לגרסה החזקה, גם הגרסאות הצנועות יקבלו את פריטי העיצוב היחודיים של קופרה, עם סמל הנחושת בחזית, סבכה קדמית בגימור אלכסונים, חישוקים בגוון נחושת, בלמים עם קליפר במיתוג קופרה ודיפיוזר אחורי ספורטיבי, אך ללא ארבעת פתחי המפלט שישארו יחודיים לגרסה הבכירה.

קופרה אטקה

בתא הנוסעים ניתן יהיה לפגוש במושבי באקט ספורטיביים עם תפרים בגוון נחושת ודיפונים דומים גם בדלתות, וכן בהגה עם סמל המותג, תחתית קטומה, צבעי נחושת וצמד כפתורים גדולים להנעת הרכב ולתפעול בורר מצבי הנהיגה. כפתור ההנעה של דגמי סיאט, שנמצא בסמוך לבורר ההילוכים, משמש גם כאן לניתוק בקרת היציבות.

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. גיפון בסיסי 
    חובבן, 25-06-2023

    קופרה שוכחת שהיא הפכה למותג עצמאי רק לפני שנים ספורות ושעד לא מזמן הדגם היחיד שהיה ייחודי לה היה הפורמנטור והיא מרשה לעצמה להשתמש באותו גיפון בסיסי ומוכר של סיאט ולדחוף לו את הסמל שלה עם כמה קישוטים , ככה לא בונים מותג , צריך לפחות עשור שהדגמים שלה יהיו יחודיים בלבד עם מערכות הקצה בלבד שיש לקונצרן להציע ורק אחר כך יהיה אפשר בהדרגה לשאול את המותג לדגמי הסף הנמוך

    סגור תגובה

חזור למעלה