דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גל ההוזלות נמשך - ועכשיו פולקסווגן טי קרוס

Getting your Trinity Audio player ready...

היציאה של שוק הרכב ממשבר הקורונה מלווה בגל של הורדות מחירים. אחרי שמותגי יוקרה כמו לנדרובר, יגואר ואלפא רומיאו הודיעו על הורדות מחירים, הצטרפה אליהם גם סובארו עם גרסה מוזלת לפורסטר וכעת גם פולקסווגן מודיעה על הפחתת מחיר של 5,000 שקלים לרכב הפנאי הקטן טי-קרוס. המחיר העדכני יתחיל ב-125,000 שקלים - זהה למחיר הכניסה של האח סקודה קאמיק ונמוך במעט ממחירו של פיג'ו 2008. 

פולקסווגן טי קרוס

מדובר בהוזלה משמעותית שניה של פולקסווגן בתוך זמן קצר - לפני מספר שבועות הורידה חטיבת המסחריות של פולקסווגן את מחירו של הטרנספורטר בעשרות אלפי שקלים, במקביל לתחילת השיווק של מתיחת הפנים.

פולקסווגן טי-קרוס הגיע לישראל בחודש ינואר האחרון כשהוא מצויד ביחידת הנעה אחת לבחירה ובשתי רמות גימור. המנוע הוא אותו אחד שמוכר ממרבית דגמי הקונצרן: 3 צילינדרים בנפח ליטר אחד, 115 כ"ס ו-20.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת DSG כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.

הטי-קרוס ימשיך להימכר בשתי רמות גימור, כאשר שתיהן עברו הוזלה דומה. גרסת Comfortline הבסיסית כוללת מערכת מולטימדיה בגודל 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מצלמת רוורס, מראות צד מתקפלות חשמלית, מראה פנימית נגד סנוור, חיישני גשם ותאורה, משטח טעינה אלחוטי וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'. בתחום הבטיחות ישנה מערכת התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי והתרעת עייפות. מחירה החדש יעמוד כאמור על 125,000 שקלים.

פולקסווגן טיקרוס

רמת הגימור Comfortline Plus מוסיפה גם כניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי, חלונות אחוריים כהים, חישוקי 17 אינץ' ומערכת התרעת רכב בשטח מת. המחיר החדש יעמוד על 135,000 שקלים - זהה למחירן של הגרסאות המאובזרת בקאמיק ובפיג'ו 2008.

במהלך הרבעון הראשון של 2020 נמסרו בישראל רק 186 יחידות מדגם הטי-קרוס, לעומת 384 יחידות שמסר הקאמיק - אשר החל להימכר רק בחודש פברואר. ייתכן וגם נתוני המכירות השפיעו על ההחלטה להפחית במחיר.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא לקנות רכבים חדשים בכלל ומגמת הירידה תימשך!! 
    , 12-05-2020

    הכח בידינו

    סגור תגובה

  • 2. בדיוק ככה 
    בני, 12-05-2020

    יופי יופי יופי כמו שצריך בו נראה להם שהכוח נמצא בידיים שלנו ואל תקנו רכבים חדשים רק תבינו את הרווחים המטורפים של היבואנים עלינו

    סגור תגובה

  • 3. מנפלאות הקורונה 
    אור, 12-05-2020

    הגיע הזמן שהיבואנים בארץ יבינו שאי אפשר יותר לחלוב את הציבור בארץ.
    אני מקווה שהציבור ימשיך לא לקנות רכבים חדשים מהיבואנים.
    להישאר עם הרכבים הנוכחיים שלנו או לקנות רק רכבי יד 2 מאנשים פרטיים.
    עד שיהיו עוד הוזלות כי עדיין המחירים של המכוניות בארץ פי כמה יותר יקרים מארה"ב וארופה.
    שהיבואנים ילחמו בפוליטיקאים כדי שהממשלה תוריד את המס הגבוה על רכבים חדשים.

    סגור תגובה

  • 4. טוב מאוד שיחנקו עם המכוניות שלהם במגרשים 
    אלון, 13-05-2020

    היבואנים האלה במשך עשורים דורשים סכומים הזויים והצרכן הישראלי למעשה נדפק מכל הכיוונים בגלל היבואנים האלה.
    למה הצרכן הישראלי נדפק מכל הכיוונים?
    גם משלם הרבה מאוד כסף ממה שהרכב באמת שווה.
    וגם מקבל לרוב גרסה ערומה שהפשיטו אותה ממערכות בטיחות אורגינליות.
    העיקר את המובילאיי הדפוק הזה שמים לנו ברכבים במקום המערכות בטיחות המקוריות.
    ועוד בשיא חוצפתם ממשיכים לדפוק אותנו כל שנה עם אגרת רישוי שנתית במחירים מופקעים.
    למה בחו"ל יש מדינות שאגרת רישוי שם עולה 15 עד 25 דולר?
    למה רק פה זה מגיע לאלפי שקלים?
    ושלא נדבר על המוסכים המורשים שכמובן גם דופקים אותנו עם המחירים היקרים שלהם,וגם עם החוסר מקצועיות שלהם לטפל בתקלות רציניות.
    לשם שינוי הגיע הזמן שהיבואנים יפשטו רגל על כל העשורים שהם היו חזירים כלפי הצרכן הישראלי.

    סגור תגובה

  • 5. צודקים לגמרי פה המגיבים 
    איציק, 14-05-2020

    כתבה סבבה, אבל יותר מדויק מה שכתבו פה לפניי. בסוף - צודקים לגבי רכבי יד שנייה, בסוף - אם לא יהיו מכירות - המחירים ירדו. קצת סבלנות ויהיה הרבה יותר משתלם לקנות רכב

    סגור תגובה

חזור למעלה