דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בקרוב: דור חדש לב.מ.וו סדרה 3

Getting your Trinity Audio player ready...

ב.מ.וו סדרה 3 היא אחת מהמכוניות המוכרות ביותר של יצרן היוקרה הבווארי. הדור הראשון הוצג בשנת 1975 בגרסאות קופה או קבריולה, ומאז התרחב ההיצע וכיום, בדור השישי סדרה 3 מוצעת בתצורות סדאן, האצ'בק (GT), סטיישן ואת מקומן של גרסאות הקופה והקבריולה קיבלה "סדרה 4" בשנת 2013, יחד עם גרסת קופה 4 דלתות שעונה לשם "גראן קופה".

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

כעת, ב.מ.וו מפרסמת פרטים ראשוניים בלבד על סדרה 3 החדשה לאחר שזו השלימה סדרת מבחנים למתלים ולשלדה. ואין מקום מושלם יותר לבחון את המכונית החדשה אם לא במסלול המרוצים הידוע – נורבורגרינג שבגרמניה, הידוע בשמו "הגיהנום הירוק". עוד נספר כי אין זה חדש שב.מ.וו בוחנת שם את רכביה; לב.מ.וו יש מקום של כבוד ברינג – מכוניות ה"טקסי" הרשמיות הן מתוצרתה  ולחטיבת M אתר רשמי בצמוד למסלול.

ב.מ.וו מציינים כי הדור השביעי והחדש של סדרה 3 כוון לחזור למקורותיו כמכונית ספורט-סדאן. מרכז הכובד של הרכב הונמך ב-10 מ"מ לעומת הדור השישי, חלוקת המשקל עומדת כעת על 50:50 בין החלק הקדמי לאחורי והמשקל הכללי ירד ב-55 ק"ג. לצד זאת, שופרה גם קשיחות השלדה, ובעקבותיה גם דיוק ההגה ובידוד הרעשים. רוחב הסרנים שופר וכך גם הקאמבר בגלגלים, מה שמשפר את האיכויות הדינאמיות של סדרה 3 החדשה.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

עוד מוסרים ב.מ.וו כי מנוע הטורבו-בנזין 4 צילינדרים, יהיה מנוע ה-4 צילינדרים החזק ביותר אי פעם שהותקן ברכב מתוצרתה בייצור סדרתי (כיום משווקת בישראל סדרה 3 עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק מרבי של 252 כ"ס). לצד זאת, צריכת הדלק שלו יעילה ב-5% לעומת המנוע הנוכחי.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

ב.מ.וו מציינים כי הנוחות שופרה הודות לתכנון מחדש של המתלה הקדמי והאחורי ומערכת בולמים פרוגרסיבים חדשנית הפועלת בתיאום עם מערכת המתלים. מערכת זו מסוגלת לבצע תיקונים עדינים בעת מעבר שיבושים בכביש או בעת פניות הדוקות. מערכת זו תהייה סטנדרטית בדגמי סדרה 3 החדשה.

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה

מתלי M Sport יהיו נמוכים ב-10 מ"מ נוספים וגרסאות אלו יצוידו בחישוקי 18 אינץ' עם צמיגים בגדלים שונים בין אלו הקדמיים לאחוריים. באופן בלעדי, גרסאות בעלות מתלים אלו יצוידו גם בהגה פרוגרסיבי, שפרט לשינוי משקלו בהתאם למהירות הוא גם משנה את יחס הסיבוב. ב.מ.וו מציינים כי המערכת תפעל בעת עיקולים או בזמן שינוי כיוון תכופים ודיוקו יהיה טוב מבלי שירגיש "עצבני" כאשר הוא במצב ממורכז. לסדרה 3 החדשה גם נעילת דיפרנציאל אחורי אלקטרונית, המנתבת את הכוח בין הגלגלים האחוריים ומשפרת את אחיזת הרכב בתנאי תת היגוי וגם בתנאי היגוי יתר. המערכת מקושרת למערכת בקרת היציבות הדינאמית (DSC).


לדגמי ב.מ.וו. בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה