דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט - קדימון לסדרה 1 סדאן. כנראה

Getting your Trinity Audio player ready...


אוקיי, האמת שהקביעה שמולנו עומד "הדור הבא של סדרה 1" היא יותר פרשנות מאשר כל דבר אחר. ב.מ.וו אינה מציינת לאיזו סדרה ישתייך דגם היצור שיתבסס על הקומפקט סדאן קונספט, אלא רק מספרת כי הוא יציע את "האיכויות הדינמיות שב.מ.וו ידועה בזכותן".

ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט
ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט. תשמור על האיכויות הדינאמיות של היצרנית / צילום: ב.מ.וו
למה זה משנה? כי בעוד היצרנית כבר החלה לייצר מכוניות המבוססות על הפלטפורמה בה ישתמש הדור הבא של הסדרה 1, פלטפורמה שמתבססת לראשונה בתולדות היצרני על הנעה קדמית, היא שומרת על שפתיים חתומות בכל הנוגע לעתידה של הסדרה 2 והאם היא תשאר מונעת אחורית או לא.

ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט
ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט. היצרנית לא מספרת מי יהיו הגלגלים המניעים

מה שעולה מההשערות הוא שלא ממש ברור בשלב זה האם ב.מ.וו ילכו בדרכה של אודי ודגם הייצור שיתבסס על הקונספט יהיה אכן דגם סדאן של הסדרה 1, או שמא הם יבחרו ללכת אחרי מרצדס עם גרסת "קופה 4 דלתות" של הסדרה 2 בדומה לסדרה 4 ולסדרה 6 גרנד קופה.

כך או אחרת, היצרנית הבווארית כבר נתפסה על חם כשהיא בוחנת כמה ואריאציות לקומפקטית עם 4 דלתות, ובכל מקרה לאור האופנה הנוכחית למלא כל נישה אפשרית לא מן הנמנע שנראה את שני הדגמים חיים בהרמוניה זה לצד זה.

ב.מ.וו קומפקט סדאן קונספט

הקונספט עצמו לא מציג משהו חדשני במיוחד או יוצא דופן ובעיקר דובק בעקרונות הקיימים של ב.מ.וו. פרופורציות ספורטיביות עם תא נוסעים שמשוך לאחור ומשאיר מקום למכסה מנוע ארוך יחסית ותא הנוסעים משלב את שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית עם נגיעות מודרניות ועתידניות יותר ממה שאנחנו מורגלים אליו היום. כך למשל פתיחת הדלתות והחלונות נעשית באמצעות משטחי מגע ולא בכפתורים קונבציונליים והנוסעים מאחור נהנים משליטה על הטמפרטורה של בקרת האקלים.

ב.מ.וו מציגה את הקומפקט סדאן קונספט על בימת תערוכת הרכב של גואנגז'ו, סין ואינה מספרת מתי, ואם בכלל, ידיע דגם הייצור שמתבסס עליו.

לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה