דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו סדרה 5 עוברת מתיחת פנים

Getting your Trinity Audio player ready...


בקצב גבוה מכפי שהורגלנו, ב.מ.וו מחדשת בתקופה האחרונה את היצע הדגמים שלה מקצה לקצה. בשנה שעברה הגיעו ארצה דורות חדשים לחלוטין של סדרה 1 וסדרה 3, לפני מספר חודשים הושקה מתיחת הפנים של סדרה 7, וכעת מציגה היצרנית הבווארית מתיחת פנים גם לב.מ.וו סדרה 5 -  שנמצאת איתנו מאז 2010 בסך הכל.



מבחינה עיצובית, השינויים שעברה הסדרה 5 מינוריים; בין היתר ניתן להבחין בפנסי חזית חדשים ו"מכווצים" עם תאורת קסנון כסטנדרט, עדכונים קלים לגריל הקדמי ופס כסוף שהתווסף לגרסאות הסטיישן והגראן טוריסמו. בתא הנוסעים ניתן לפגוש במערכת iDrive חדשה הכוללת משטח מגע קטן המשמש כעכבר.

שינוי אחד משמעותי חל בהיצע המנועים, שיותאם כולו לתקן הזיהום החדש "יורו 6". בבסיס ההיצע יעמוד כעת מנוע דיזל חדש בנפח 2.0 ליטרים (גרסת 518i) בהספק של 143 כ"ס ועם צריכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר. מנוע זה ככל הנראה לא ישווק בישראל. ביתר המנועים לא חלו שינויים.



גרסת ה-M5 הספורטיבית, עם מנוע 4.4 ליטר בהספק של 560 כ"ס ועם תיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים, תוצע מעתה עם אופציה ל"חבילת ביצועים" שתשדרג את ההספק ל-575 כ"ס. בנוסף כוללת החבילה מערך מוקשח ומונמך של המתלים, כיול מחודש לבולמים וגם חישוקי "20 ייחודיים. התאוצה ל-100 קמ"ש תקוצץ בעשירית שניה בודדת בגרסה עם חבילת הביצועים, מה שיעמיד את הנתון על 4.3 שניות.

ב.מ.וו סדרה 5 המחודשת תגיע לישראל לקראת סוף שנת 2013. בחודשים האחרונים משווקת היבואנית גם את גרסת הסטיישן בישראל, אך זו לא זוכה כמעט להתעניינות מצד הקהל המקומי. בנוסף משווקת גם גרסת סטיישן לסדרה 3.


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה