ב.מ.וו סדרה 1 מודל 2010 נחשפה. מבט בתמונות לא יחדש הרבה, כיוון שהשינויים החיצוניים הינם מינוריים למדי, אך מתחת למכסה המנוע חלו כמה חידושים.
ב.מ.וו סדרה 1 החדשה בדגמי הקופה והקבריולה הנהנות העיקריות ממקצה השיפורים הן גרסאות הקופה וה
קבריולה של סדרה 1 הקומפקטית. הדגם הבכיר - הנקרא ב.מ.וו 135 - מצויד במנוע 3.0 ליטרים אשר מגדש טורבו סוחט ממנו 306 סוסים ו-40 קג"מ. ההספק נותר על כנו כמו בדגם הישן, אלא שמערכת הזרקת דלק ישירה ושינויים נוספים יפחיתו כעת את צריכת הבנזין ואת פליטת המזהמים. מנוע זה ישודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים, בהתאם לזרם שמובילה תיבת ה-DSG של פולקסווגן. ב.מ.וו 135 מופשלת הגג תזנק מהחניה ל-100 קמ"ש תוך 5.5 שניות. גרסת הקופה שוקלת מעט פחות ומבצעת את המיאוץ הקלאסי ב-5.2 שניות.
ב.מ.וו סדרה 3 קופה החדשה. למעלה בכותרת: דגם הקבריולה / צילומים: יצרן
גם המשפחתית הגדולה מבוואריה, ב.מ.וו סדרה 3, עוברת רענון. החזית מתעדכנת עם הקו העיצובי של סדרה 5 החדשה, וגם מאחורי הגריל המחודש נרשמו שינויים. מהנדסי ב.מ.וו שיחקו קצת עם המנועים כדי שיפיקו יותר כוח וישרפו פחות דלק. רוב העבודה נעשתה על מנועי הדיזל, שפחות פופולאריים בישראל. גם גרסת ה-335 הבכירה - אשר חולקת את אותו המנוע עם ה-135 - עברה כאמור תחת ידי המהנדסים. הדגמים המחודשים צפויים להגיע ארצה בחודשים הקרובים.
טים אבוט, מבכירי ב.מ.וו בבריטניה: "אמנם סדרה 3 קופה וקבריולה היו המובילות בקטגוריה עד עתה, אך אין לנו כוונה לנוח על זרי הדפנה. אנו צריכים להציע ללקוחות יותר מכל מה שהם מבקשים - ביצועי כביש, עיצוב עדכני וצריכת דלק ופליטת Co2 מופחתות.
לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו