דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו X5 החדש מגיע לישראל: החל מ-485,000 שקל

Getting your Trinity Audio player ready...


מעבר לכל ההצהרות על חסכון בצריכת הדלק, האבזור המשופר והביצועים, נדמה שמה שיכול לעשות את המעבר של ב.מ.וו X5 מרכב עם תדמית שלילית למוצר יוקרה לגיטימי זו דווקא התוספת של שני מקומות הישיבה מאחור. בכך מתחרה הב.מ.וו החדש ישירות בכלים כמו אודי Q7 ומרצדס ML, ויוצר בידול חזק יותר מה-X3 הקטן.



הדור השלישי של ב.מ.וו X5 ארוך יותר מקודמו ב-29 מ"מ, רחב יותר ב-5 מ"מ ונמוך ב-14 מ"מ. בסיס הגלגלים לא השתנה, והוא עומד על 293.3 ס"מ. בהיצע המנועים יהיו לא פחות מ-5 אפשרויות לבחירה, כשלראשונה תהיה גרסה רק עם הנעה אחורית.

הגרסה הבסיסית תיקרא בשם 25d, ותצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר בהספק של 218 כ"ס. המנוע ישודך להנעה אחורית, ויאיץ את הב.מ.וו ל-100 קמ"ש בתוך 8.2 שניות. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 17.5 ק"מ לליטר. המחיר של גרסה זו יעמוד על 485,000 שקל - 2,000 שקל יותר מהמחיר הבסיסי לדור הקודם.

מכאן והלאה, כל הגרסאות יגיעו עם הנעה כפולה כמקובל. גרסת ה-30d תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר בהספק של 258 כ"ס, ותאיץ ל-100 בתוך 6.9 שניות. המחיר ינוע בין 530,000 שקל ל-575,000 שקל, בהתאם לרמת הגימור. מנוע הדיזל הבכיר יהיה בנפח 3.0 ליטר בהספק של 381 כ"ס (גרסת ה-M50d), ויאיץ ל-100 בתוך 5.3 שניות קצרצרות. המחיר יעמוד על 815,000 שקל.



מי שיעדיף את ה-X5 שלו עם מנוע בנזין יוכל לבחור בין גרסת ה-35i עם 306 כוחות סוס לבין ה-50i עם 450 כוחות סוס. הבדלי התאוצה מינוריים: ה-35i תגיע ל-100 קמ"ש בתוך 6.5 שניות, כאשר האחות החזקה תסיים את המאוץ שניה וחצי לפניה. פערי המחירים קצת יותר משמעותיים: גרסת הבנזין ה"בסיסית" תעלה 530,000 שקל (או 575,000 למאובזרת), בעוד החזקה תתומחר ב-795,000 שקל. שדרוג ל-7 מקומות ישיבה אפשרי בכל הגרסאות, בתוספת תשלום של כ-30,000 שקל.


לדגמי ב.מ.וו בישראל - ב.מ.וו
 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה