דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו M3 - חוות דעת

Getting your Trinity Audio player ready...

סדרת ה-M3 של ב.מ.וו עברה דרך ארוכה מאד מאז הדור הראשון של 1988, שצויד במנוע ארבעה צילינדרים בהספק 193 כ"ס. הדור החדש, שאקזמפלרים שלו צפויים להגיע ארצה ב-2008, כבר מצויד במנוע V8 קל משקל ועתיר טכנולוגיות, שמייצר לא פחות מ-414 כ"ס ב-8300 סל"ד ומומנט של 40 קג"מ. את מי שזה מעניין – החברה טוענת, שהמנוע החדש אפילו חסכוני יותר בכ-8% מקודמו.

כדי לרסן את כל הכוח הזה מבלי לוותר על חוויית הנהיגה המסורתית מצוידת המכונית בשליטה אלקטרונית בסגנון "עשה זאת בעצמך". הנהג יכול לתכנת לבחירתו את שיכוך הבולמים, את תגובת ההיגוי (קיימות שתי תוכניות שונות לשינוי יחס ההעברה של ההגה), את תגובת המנוע ומה לא. את הקומבינציה הנבחרת ניתן לשמור בלחיצת מתג אחת או לתת למחשב לבצע את הבחירה האופטימלית בהתאם לתנאי הנהיגה.

דיפרנציאל אחורי ננעל ונשלט אלקטרונית והרבה מערכות בקרת יציבות ובלימה אחרות דואגים לשמור על המכונית על הכביש במצב מאוזן. הביצועים מכובדים בהחלט: התאוצה מאפס למאה אורכת 4.9 שניות בלבד ובאירופה צופים, שהסרת מגביל המהירות תאפשר לרכב להמריא עד סביבות 280 קמ"ש. הלקוחות המאושרים יוכלו להזמין את המכונית בשני טעמים: גרסת הקופה המסורתית וגרסת סדאן 4 דלתות חדשה, שנוספה בסוף 2007. את שתיהן ניתן להזמין בינתיים רק עם תיבת הילוכים ידנית אם כי גיר ממוכן ונטול דוושת מצמד עשוי להופיע עבור השוק האמריקני.


ב.מ.וו M3 החדשה
ב.מ.וו M3 החדשה

לדגמי ב.מ.וו בישראל- ב.מ.וו

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה