דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ב.מ.וו M2 מגיעה לישראל, התיבה הידנית לא

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הדור השני של ב.מ.וו M2 כבר כאן
  • ההספק עומד על 460 כ"ס
  • המחיר: החל מ-649,000 שקל

האחות הקטנה ביותר בחטיבת M של ב.מ.וו, וכתוצאה מכך גם הזולה ביותר (לפחות באופן יחסי), החלה להימכר בישראל. מדובר בדור שני לב.מ.וו M2, שיהיה גדול וחזק מקומו, אך ישווק כאן עם תיבה אוטומטית בלבד, ללא אופציה ידנית הנמכרת בעולם.

ב.מ.וו M2

בחרטום מוצב מנוע בנזין כפול מגדשים, עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר (ה-S58 מה-M3 וה-M4 העדכניות) המפיק 460 כ"ס, 50 כ"ס יותר מהמנוע ב-M2 קומפטישן היוצאת (S55). הוא מחובר לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית (שבעה הילוכים כפולת מצמד בדגם היוצא) ומאפשר זינוק ל-4.1 שניות, קיצוץ של 0.1 שניות בהשוואה לדגם היוצא, בדרך ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. תיבת הילוכים ידנית (שישה יחסים) המוצעת בעולם לא תוצע כאן.

בדומה לסדרה 2 קופה המשמשת לה בסיס, גם ה-M2 גדלה משמעותית. בהשוואה לקודמתה היא ארוכה ב-12 ס"מ (458 ס"מ), עם בסיס גלגלים ארוך ב-5.5 ס"מ (274.5 ס"מ) בעוד תא המטען נותר ללא שינוי (390 ליטר). והיא גם כבדה יותר בכ-150 ק"ג (1.8 טון) למרות גג עשוי קרבון המאפשר הפחתת משקל של כשישה ק"ג. בהשוואה לסדרה 2 המרכב הוקשח בנקודות שונות לרבות מוט גישור בין בתי הבולמים מלפנים, מפסקי הסרנים הורחבו (4.5 ס"מ מלפנים, 2 ס"מ מאחור), עם כיול ייעודי למערכת המתלים (עם בולמי זעזועים אדפטיביים) ולהגה.

ב.מ.וו M2

גם מערכת הבלימה שודרגה (380 מ"מ וקאליפר שש בוכנות מלפנים, 370 מ"מ מאחור) עם אפשרות בחירה בין שני מצבי רגישות לדוושת הבלמים. לבקרת היציבות אפשרות לניתוק חלקי (MDM) או מלא עם עשרה מצבי התערבות למערכת בקרת המשיכה בדומה למכוניות מירוץ. יש גם מערכת Drift Analyser המעניקה לנהג ציון על יכולותיו. על הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S רחבים מבדגם היוצא, מלפנים ב-3 ס"מ (275/35) על חישוקי "19, מאחור ב-2 ס"מ (285/30) על חישוקי "20.

העיצוב החיצוני אגרסיבי מזה של סדרה 2, לרבות פגושים שונים עם פתחי אוורור גדולים מלפנים, מסיט אוויר ורביעיית מפלטים מאחור. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), מסך מגע גדול ("14.9) והגה שלוש צלעות ייחודי עם צמד מתגים אדומים (M1 ו-M2) המאפשרים מעבר מהיר למצב נהיגה המועדף על הנהג.

ב.מ.וו M2

כציוד תקני יש כיוון חשמלי וחימום למושבים הקדמיים, מושבי באקט עשויים קרבון וקלים בכ-11 ק"ג יוצעו כאופציה בתוספת תשלום. מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה