דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

איסוזו די מקס החדש בישראל: מ-194,990 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

איסוזו D-Max הוצג לראשונה בשנת 2002 כאשר 9 שנים לאחר מכן הוצג הדור השני. לדור השלישי המתינה איסוזו רק 8 שנים (פרק זמן מקובל בעולם הטנדרים והמסחריות) וחשפה את הדור החדש באוקטובר 2019. כעת UMI, יבואנית איסוזו בישראל, החלה בשיווקו בישראל ולצד רמות גימור חדשות, רמות הגימור המוכרות התייקרו בשיעורים של 7,000-10,000 שקלים.

איסוזו די מקס

יחידת הנעה

איסוזו די מקס החדש ממשיך לעשות שימוש במנוע המוכר מהדור היוצא. מדובר במנוע טורבו דיזל בנפח 1.9 ליטרים המספק 163 כ"ס ונתון מומנט מירבי של 36.7 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 10.8-12.3 ק"מ לליטר (תלוי בגרסה).

כמו בעבר תוצע הנעה אחורית או כפולה ותיבה ידנית או אוטומטית עם 6 הילוכים. כושר ההעמסה עומד על 1,080-1,200 ק"ג, ואילו כושר הגרירה עומד על 2.5-3.5 טון (תלוי גרסה).

רמות גימור

הדור החדש של הדי מקס ישווק בשתי גרסאות מרכב – חד קבינה ודאבל קבינה וב-5 רמות גימור. גרסת הכניסה S מציעה אבזור משודרג לעומת הדגם היוצא ובה מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ' (בהתקנה מקומית) עם Waze, שליטה מההגה על מערכת השמע, הדיבורית ובקרת שיוט, מחשב דרך בגודל 4.2 אינץ', חיישני גשם ותאורה ושקע USB להטענת הטלפון הסלולרי.

בתחום הבטיחות השיג לאחרונה הדי-מקס החדש 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של ארגון הבטיחות האירופאי - ציון חריג לטובה עבור טנדר מסוגו. מפרט הבטיחות בגרסת הכניסה כולל 7 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת עייפות, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים ובקרת נגרר.

איסוזו די מקס

רמת הגימור S+ היא הראשונה שמצויידת בתיבה אוטומטית מוסיפה על כך מערכת למניעת האצה פתאומית לא רצויה, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית.

לגרסת LS+ יש גם אפשרות לכוונון גובה המושב, חיישני חנייה אחוריים, זוג רמקולים נוסף בדלתות האחוריות, משענת יד מאחור, פנסי ערפל, מראות צד מתקפלות חשמלית, הכנה לגגון וחישוקים קלים.

איסוזו די מקס

מעליה נפגוש את גרסת ה-LS Premium המוסיפה תאורת לד מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח, ריפודי עור, מושב נהג מתכוונן חשמלית, הגה מצופה עור, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג לאחור, חיישני חנייה קדמיים, מצלמת רוורס, מראות בסוככי השמש, מערכת מולטימדיה מקורית אך קטנה יותר בגודל 7 אינץ' התומכת בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, זוג טוויטרים נוספים, שני שקעי USB ליושבים מאחור ושקע 12 וולט.

בתחום הבטיחות ישנה כרית אוויר נוספת – כרית מרכזית בין הנהג לנוסע, התרעת רכב בשטח מת כולל היגוי אקטיבי והתרעת תנועה חוצה מאחור.

רמת הגימור הבכירה ביותר עונה לשם LSE Premium ולה גם מראה פנימית נגד סנוור, מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 9 אינץ', תאורה בסוככי השמש, זוג רמקולים נוספים בתקרה וגימורים שחורים חיצוניים.

איסוזו די מקס

איסוזו D-MAX  - מחירים:

איסוזו די-מקס חד-קבינה 2X4 ידני ברמת גימור S יעלה 194,990 שקלים (התייקר ב-8,000 שקלים)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 2X4 ידני ברמת גימור S יעלה 204,990 שקלים (התייקר ב-10,000 שקלים)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 4X4 ידני ברמת גימור S יעלה 229,990 שקלים (התייקר ב-7,000 שקלים)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 4X4 אוט' ברמת גימור S+ יעלה 247,990 שקלים (חדש)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 2X4 אוט' ברמת גימור LS+ יעלה 232,990 שקלים (חדש)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 4X4 אוט' ברמת גימור LS Premium יעלה 265,990 שקלים (חדש)

איסוזו די-מקס דאבל-קבינה 4X4 אוט' ברמת גימור LSE Premium יעלה 266,990 שקלים (חדש)

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה