דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אופל חוזרת להתחרות בגזרת הסטיישן

Getting your Trinity Audio player ready...


משבוע לשבוע שוק הסטיישנים הולך ונעשה צפוף יותר. אל פורד פוקוס ויונדאי i30CW המצליחות הצטרפו בחודשים האחרונים גרסאות הסטיישן של רנו מגאן, שברולט קרוז וקיה סיד החדשה, וכעת מתווספת מתחרה חשובה ומסקרנת: אופל אסטרה סטיישן, הפעם עם מנוע ה-1.4 טורבו המצוין. האסטרה תהיה היחידה בקבוצתה עם מנוע טורבו-בנזין.

>>> לחץ להשוואת נתונים: אופל אסטרה סטיישן נגד פורד פוקוס ויונדאי i30CW



אופל אסטרה סטיישן שווקה בתחילת דרכה עם מנוע 1,600 מיושנים שלא הספיקו עבור הרכב הכבד, ויחד עם המחיר הגבוה נותרה היבואנית עם מוצר שלא הצליח להימכר - מה שהביא להפסקת השיווק בתוך זמן קצר. בחודשים האחרונים נמכרה האסטרה סטיישן רק בגרסאות דיזל שנקנו בעיקר על ידי נהגי מוניות, אך השקתה של גרסת ה-1.4 ליטר טורבו צפויה לשפר את המכירות משמעותית.

הספק מרשים של 140 כ"ס מעניק לאסטרה ביצועים טובים, עם 10.3 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על 15.1 ק"מ לליטר. רשימת האבזור זהה לזו של האסטרה ברלינה, והיא כוללת מערכת שמע עם שליטה מההגה, דיבורית בלוטות', בקרת שיוט, מחשב דרך מפורט ובקרת אקלים מפוצלת. המחיר: 126,990 שקל.


לדגמי אופל בישראל - אופל
 

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה