דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי S8 Plus בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...


יש פתגם שאומר ש"בודד בפסגה". ובכן, אם אתם שם - בפסגה של דגמי אודי המשווקים בישראל - ואתם נהנים מהבדידות, מהיום תוכלו לעלות עוד יותר, אל עבר אודי S8 Plus.

אודי S8 פלוס

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי לישראל, מודיעה על תחילת שיווקה של ספינת הפאר הספורטיבית שאפילו יותר ספורטיבית מספינת הפאר הספורטיבית הנוכחית שלה - ה-S8. גרסת הפלוס מקבלת מנוע מחוזק, אמנם עדיין V8 מוגדש טורבו בנפח 4.0 ליטר, אך כעת עם 605 כ"ס ו-71.7 קג"מ (לעומת 520 כ"ס ו-66.3 קג"מ ב-S8 ה"רגילה").


 
הכוח, שעובר לכל ארבעת הגלגלים דרך אותה תיבת הילוכים אוטומטית שמונה הילוכים מה-S8 הרגילה משגר את ספינת המלחמה הזו למאה קמ"ש תוך 3.8 שניות, ובזכות מערכת ניתוק צילינדרים, מצליחה ה-S8 פלוס גם להשיג צריכת דלק סבירה מאוד של 10 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת, למרות שמשהו אומר לנו שאף אחד לא באמת ינסה להגיע לנתון הזה, או שיקנה את הרכב בגללו.

אודי S8 פלוס

גם מבחינת האבזור גרסת האקסטרים של ה-A8 אינה קוטלת קנים ומקבלת חבילת אבזור מרשימה מאוד כסטנדרט. זו כוללת את תאורת הלד מטריקס החכמה, מושבים עם אוורור, חימום, עיסוי, וכמובן ריפודי עור וכיוון חשמלי, מערכת שמע עם 14 רמקולים וגם חבילת בטיחות אקטיבית מקיפה הכוללת בקרת שיוט אקטיבית עם פונקציית זחילה בפקק, סריקת צמתים ואפילו מערכת שסורקת את השטחים המתים בין מכוניות חונות על מנת למנוע פגיעה באנשים שמתפרצים לכביש.

אודי S8 פלוס

על מנת לעמוד על ההבדלים בעיצוב בין ה-S8 ה"פשוטה" לבין הפלוס, נדרשת עין מאוד מיומנת. השינויים מינוריים מאוד וכוללים ספוילר קטנטן על מכסה תא המטען, חישוקי 20 אינץ' בעיצוב ייחודי, השחרה של מספר חלקי פלסטיק מסביב למרכב ועוד מספר נגיעות עדינות.

אודי S8 פלוס

מחירה של אודי S8 פלוס יחל ב-1,195,300 שקלים. לפני תוספות. אנחנו לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו ננצל את סוף הכתבה כדי ללכת לבדוק מה הצטבר בקופת החיסכון של המערכת.


לדגמי אודי בישראל - אודי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה