דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי S4 החדשה

Getting your Trinity Audio player ready...



המתחרה של אודי לגרסאות ה-M של ב.מ.וו וה-AMG של מרצדס נושאת, כמתחייב, שילוב אותיות, כמעט קדוש, משלה – RS. אלו גרסאות קצה ספורטיביות למכוניות הסאלון האלגנטיות של היצרנית. בחזית יש מנוע בריא והרכבים עוברים כיול ושינויים רבים בכדי להציג ביצועים של מכונית ספורט ייעודית.


אודי S4 החדשה. יש גם סטיישן / צילומים: יצרן

בנוסף לגרסאות ה-RS אודי משווקת גרסאות אמצע הדרך שזוכות לתג "S". אלו מכוניות סאלון חצי ספורטיביות שמעניקות לנהג ריגוש מהנהיגה אך שומרות על שפיות בדרך לעבודה – אחרי הכול, המנהל שרכש את האודי החדשה לא תופר פיתולים כל היום, נכון?

באודי החליטו שתערוכת הרכב בפריז תהווה במה טובה להצגתה של אודי S4 כל חדשה.
ההבדלים העיצובים בין אודי S4 ל-A4 קטנים ומסתכמים בחישוקים גדולים יותר (18 אינטש'), פגושים שונים וספורטיביים ותגי "S4" לאורך המרכב. אודי S4 הוצגה כגרסת סדאן וסטיישן ובעתיד תצטרף להיצע גרסת קבריולה לכשתוצג.
תא הנוסעים זכה לקבל זוג מושבי עור ספורטיביים, עיטורי קרבון ושובץ בשלל תגי S4 לחימום האווירה.



אודי S4. למנהל הספורטיבי


בחזית שוכן המנוע החדש מסדרת TFSi של היצרנית – V6 לוגם בנזין בנפח 3.0 ליטר ובעל מגדש על (שהוצג עם מתיחת הפנים של אודי A6). בגרסה זו הוא מפיק 333 כ"ס (לעומת 344 ב-S4 היוצאת) ו-44.9 קג"מ (לעומת 41.8 קג"מ). אודי S4 החדשה מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 5.1 שניות קצרות (5.9 שניות בדור היוצא) ותפסיק רק כאשר תגיע ל-250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית. למרות השיפור הניכר בביצועים אודי S4 החדשה חסכונית בכ-25% יותר מהדור הקודם. תיבת ההילוכים הבסיסית היא ידנית בעלת 6 יחסי העברה אך כאופציה ניתן יהיה לצרף למנוע את התיבה הרובוטית כפולת המצמדים של אודי בעלת 7 יחסי העברה - S-Trinic (הכינוי של אודי ל-DSG של פולקסווגן).
הכוח יועבר לכול ארבעת הגלגלים (ביחס של 60:40 לטובת הציר האחורי) בעזרת מערכת ה"קוואטרו" של היצרנית.

אודי תחל בשיווק S4 לקראת חודש מרץ 2009 ותגיע אלינו מעט אחר כך – בתצורת הסדאן כמובן.

לדגמי אודי בישראל - אודי

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה