דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי Q3 ספורטבק בישראל: מ-260,000 שקלים

Getting your Trinity Audio player ready...

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, החלה בשיווק גרסת הספורטבק המעוצבת של ה-Q3. לעומת דגמי המשפחתיות של אודי בהן הכינוי ספורטבק הוצמד לגרסאות 5 הדלתות, הפעם מדובר בעיצוב דמוי קופה לרכב הפנאי שיתחרה בב.מ.וו X2. את השם Q4 שומרת אודי לגרסה חשמלית שתתבסס על הקונספט Q4 e-tron.

אודי Q3 ספורטבק

יחידות הנעה

אודי Q3 ספורטבק ישווק בשלב זה בגרסת 35TFSI העושה שימוש במנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטרים המספק 150 כ"ס עם נתון מומנט מירבי העומד על 25.5 קג"מ הזמינים מ-1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים והנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.5 שניות וצריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.9 ק"מ לליטר (16.4 בגרסת S-Line).

רמות גימור

ה-Q3 Sportback ישווק עם שלוש חבילות אבזור: רגילה, Comfort ו-Tech Pack. גרסת הכניסה כוללת לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ', מסך מולטימדיה בגודל 8.8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, מראה מרכזית נגד סנוור, תאורת לד מלאה, מושב נהג חשמלי, ריפוד בד משולב עור, גג פנורמי וחישוקים קלים בגודל 18 אינץ'.

בתחום הבטיחות ישנן 6 כריות אוויר, התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, והתרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי.

אודי Q3 ספורטבק

חבילת Comfort מוסיפה כניסה והנעה ללא מפתח, תא מטען נפתח חשמלית, מראות צד מתקפלות כולל חימום וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים. גרסת העיצוב S-Line מוסיפה גם פגושים בעיצוב ספורטיבי.

החבילה הבכירה Tech Pack כוללת בנוסף גם מצלמת רוורס ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית. בתחום הבטיחות מתווספת מערכת בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת רכב בשטח מת.

אודי Q3 ספורטבק

אודי Q3 Sportback – מחירים:

אודי Q3 ספורטבק 35TFSI יעלה 260,000 שקלים

אודי Q3 ספורטבק 35TFSI S-Line יעלה 285,000 שקלים

חבילת Comfort תעלה 13,000 שקלים (כלול ב-S-Line)

חבילת Tech Pack תעלה 12,000 שקלים.

לצפייה בכל דגמי אודי בישראל

למאמר זה התפרסמו 4 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. לא להתקרב לאאודי 
    לידור, 09-02-2020

    וכל הקבוצה של פולקסווגן.
    שיפסיקו לשווק בארץ את המכוניות שלהם עם תיבת DSG.
    עם המכוניות מבית פולקסווגן יגיעו עם תיבה אוטומטית רגילה יש על מה לדבר.
    מספיק אכלתי חרא מהם בפעם הראשונה זה היה עם פולקסווגן פולו שנת 2014 שעשתה לי צרות רבות.
    בשנת 2016 קניתי סקודה אוקטביה לאחר שהנציג מכירות נשבע לי שהתיבת DSG שונה לגמריי ממה שהיה לי בפולקסווגן פולו.
    אחרי 9 חודשים הגיעו הצרות מהתיבה הזאת עף לי מוח הגיר.
    מזל שזה קרה עוד במסגרת האחריות.
    לאחר מכן מכרתי את האוקטביה בטרייד אין וקניתי מותג יפני שלא עושה לי שום בעיות תודה לאל.
    מאז אני נשבעתי לא להתקרב יותר לרכבים מקבוצת פולקסווגן עד שלא יביאו לארץ תיבה אוטומטית רגילה כמו שהם מוכרים בארה"ב ובעוד מספר מדינות בעולם.

    סגור תגובה

  • 2. לקשקשן מתגובה מס 1 
    , 09-02-2020

    הייתה לי אוקטביה 2013 4 שנים 90 אלף קמ
    ועכשיו קארוק כבר שנה עם 25 אלף קמ
    שום בעיה
    בקודמת 7 הילוכים גיר יבש
    בחדשה 7 הילוכים גיר רטוב

    סגור תגובה

  • 3. לא הייתי מתקרב מסיבות אחרות.. 
    רוני, 09-02-2020

    לא הייתי מתקרב מכיוון שאיך זה הגיוני שרכב בגרסת בסיס ב״רמה״ כזו מגיעה ללא פתיחת תא מטען חשמלי, כוונון למושבים חשמלי ועוד דברים כמו מצלמת רוורס שכיום ברכבים הרבה יותר זולים ממותגים הרבה פחות יוקרתיים מקבלים תמורה הרבה יותר גבוהה למחיר. במידה ואני רוצה לרכוש את הרכב הנ״ל זה יעלה לי כמעט 300K עבור רכב עם חבילות בהתאם.. זה מחיר פשוט לא הגיוני.

    סגור תגובה

  • 4. גיא 
    זו בעצם סיאט אטקה עם אבזור עשיר ותג אודי, 10-02-2020

    ומחיר כפול

    סגור תגובה

חזור למעלה