דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי Q2: ג'יפון חדש בדרך

Getting your Trinity Audio player ready...


לאודי, כך נראה, הייתה שנה טובה במיוחד. למרות סקנדל הדיזל שמרחף מעל החברה האם והקונצרן כולו, נראה שלחטיבת היוקרה של פולקווסגן נישאר מספיק כסף בקופת הדן-חסכן כדי לאשר השקעה של לא פחות מ-3 מיליארד אירו בשנה הקרובה.

אודי מדברת על השקעה נרחבת ב"עתיד", כלומר בשיטות הנעה מתקדמות הכוללות בין היתר את הרחבת ליין דגמי ה-E-Tron החשמליים שלה. הצעד המשמעותי הבא בפיתוח העתיד צפוי לקרות ב-2018, אז יצא לשוק הדגם החשמלי הראשון של אודי שישווק במספרים גדולים. הדגם החדש יתבסס על הקונספט E-Tron Quattro, שהיה בזמנו קדימון שצפוי להפוך ל-Q6, רכב הפנאי-קופה הראשון של היצרנית.

אודי e-Tron Quattro קונספט
אודי e-Tron Quattro קונספט. צפוי להפוך ל-Q6 / צילום: אודי
עוד במחלקת הדגמים החדשים, מציינת אודי בשמו את מי שככל הנראה יהיה או גרסת קופה ל-Q3, או אולי אפילו ל-Q1 שטרם הוצג, או ג'יפון שיתמקם מתחת לאותו Q3 כאשר ה-Q1 (שכבר אושר לפני כשנתיים להיות מושק ב-2016) יבוטל. כך או כך, אודי שומרת על שפתיים חתומות ומלבד ציון שמו של הדגם לא מפרזת יותר מדי רמזים. מה שבטוח, זה שהדגם החדש יגיע בשנה הקרובה.

אודי Q1
אודי Q1. או שאולי Q2? או שבכלל שניהם?

בשנה הקרובה מתכננת אודי גם להציג לעולם את מחליפו הרשמי של ה-Q5 הוותיק שלה. וגם כאן היא מקמצת בפרטים. יחד עם זאת, מאוד הגיוני להניח כי אותו E-Tron קונספט שיוליד את ה-Q6 העתידי, יהיה אחראי במידת מה לעיצובו של ה-Q5, רק שהוא כמובן יצויד בצורת מרכב שמרנית יותר.

את ההודעות אודות הדגמים החדשים אודי חותמת בשני מספרים מרשימים מאוד - 60 ו-2020. המספר הראשון מתייחס למספר הדגמים שהיצרנית מאינגלושטט מתכננת להחזיק בהיצע שלה עד השנה אליה מתייחס המספר השני. אנחנו מניחים כי מדובר כאן גם בתתי-דגמים (לדוגמה A3 ו-S3) שאחרת תיאלץ היצרנית להציג עוד 48 דגמים עד סוף העשור, משימה שנראית לנו לא ממש ברת ביצוע.

אודי e-Tron
אודי e-Tron. תהיה חשובה ביצירת ליין דגמים רחב במיוחד

היצרנית גם מספרת כי היא שמה לעצמה דגש להמשיך ולהשקיע משאבים רבים במערכות קישוריות שונות. לשם מטרה זו, אודי קנתה מוקדם יותר השנה, יחד עם מרצדס וב.מ.וו את חברת המפות Here של נוקיה (כאשר כל אחת מהחברות מחזיקה בשליש מהחברה) וכעת היא מתחילה בגיוס מומחים מתחומי האינטרנט שיעזרו לפתח את מערכת ה-Audi Connect לצד מומחי הנעה מתקדמת ובניה קלה שיסללו את המשך הדרך לעתיד. אז אם חשבתם פעם לעבוד בחברת רכבי יוקרה ואתם שולטים בגרמנית ויכולים לשנן את המשקל הסגולי וההתנגדות של סיבי פחמן לחיכוך, או משהו כזה, מהרו והגישו את קורות החיים שלך ותתחילו לארוז מעילים ומילקי.


לדגמי אודי בישראל - אודי

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה