דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אודי A6 החדשה 2009

Getting your Trinity Audio player ready...


ב.מ.וו ומרצדס עתידות להציג בשנה הקרובה, כול אחת בתורה, את המתחרה החדשה שלה לאודי A6מרצדס E-קלאס, ב.מ.וו סדרה 5. בכדי לעמוד בכבוד בתחרות, עברה A6 ניתוח פלסטי חשוב..

הניתוח הוא גם מתחת למכסה המנוע: כעת מוצעת אודי A6 חסכונית במיוחד (מי היה מאמין) עם מנוע דיזל חדש בנפח 2.0 ליטר, נקי וידידותי לכיס עוד יותר מקודמו בתפקיד. הוא מפיק 134 כ"ס, יצרוך ליטר סולר לכול 18 ק"מ בממוצע ויפלוט לאוויר 139 גרם CO2 לק"מ. עם מנוע זה תאיץ ה-A6 ל-100 קמ"ש בתוך 9.9 שניות. אל היצע הבנזין מתווספים שלושה מנועים – הראשון מנוע בנפח 2.0 ליטר מוגדש טורבו עם כ-170 כ"ס, השני V6 בנפח 2.8 ליטר, אותו אחד שמשרת את A8 המחודשת, עם הספק של 215 כ"ס והשלישי מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר בעל מגדש על. מנוע זה מספק 290 כ"ס ויאיץ את A6 המחודשת ל-100 קמ"ש בתוך 5.9 שניות קצרות. השידוך הוא לתיבה אוטומטית והנעה כפולה (למעט שני המנועים החלשים יותר). כל שאר המנועים נותרו ללא שינוי מבחינת הספק וביצועים אך אודי טוענים להפחתה של כ-15% בצריכת הדלק של כולם ביחס לעבר.


אודי A6 המחודשת. עדכון עיצובי קל / צילומים: יצרן

המראה עודכן בכדי להתאים לקו העדכני של אודי. מאחור הותקנו יחידות תאורה חדשות בסגנון A4 החדשה משובצות בנורות לד ומלפנים השינוי גדול יותר, אך גם שם הוא נעשה בצורה מעודנת – יחידות התאורה עודכנו וכוללות כעת נורות לד, ישנם פנסי ערפל חדשים, הפגוש עודכן ומקנה ל-A6 מראה ספורטיבי יותר וגם הגריל הגדול שמפאר את חזית הרכב שונה ועודן בכדי להוסיף ולהפוך את עיצוב ה-A6 לזורם וחלק יותר.


אודי A6 המחודשת. דומה ל-A4

תא הנוסעים זכה לעדכון קל בלבד והוא כולל בעיקר שדרוג למערכת הפיקוד של אודי MMI בכדי להפוך אותה ליותר נוחה ואינטואיטיבית לתפעול.
השינוי הוא לא רק בעיצוב. נעשה מאמץ להקנות ל-A6 נוחות נסיעה טובה יותר בעזרת בולמי זעזועים משופרים, מתלי אוויר עדיין מוצעים כאופציה. בנוסף מוצעת מערכת לזיהוי כלי רכב בשטחים מתים בדומה למערכת "BLIS" של וולוו.

ויש עוד (כוח)


גרסאות נוספות של אודי A6 זכו גם הן לעדכון ומעבר לאוונט (סטיישן ע"פ אודי) ואולרוד (סטיישן מוגבהת עם הנעה כפולה בסגנון וולוו XC70) ישנן גם הגרסאות החמות. אודי S6 זכתה גם היא לעדכונים החיצוניים והפנימיים להם זכו שאר הגרסאות, במנוע הזה באודי החליטו שלא צריך לגעת.

ומה לגבי ה-RS6? בגרסת האוונט מהנדסי אודי לא היו צריכים לגעת, היא הייתה מותאמת למתיחת הפנים מלכתחילה אבל בכדי לא להישאר מאחור אודי הציגה את גרסת הסדאן ל-RS6. היא עושה שימוש באותו מנוע V10 טווין טורבו של ה-RS6 אוונט אך מצליחה לקצץ את התאוצה ל-100 קמ"ש ב-0.1 שניות לכדי 4.5 שניות קצרות והיא לא תפסיק להאיץ עד למהירות של 250 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.


אודי RS6. מספיק בשביל לדעת שהיא אחרת

אודי תשיק את A6 המחודשת בעולם בחודש אוקטובר ואלינו היא צפויה להגיע לקראת סוף השנה הקלנדרית. ה-RS בגרסת הסדאן תגיע גם היא אך לא לפני ינואר 2009. לא צפויים שינויים משמעותיים (אם בכלל) במחירים ביחס ל-A6 שלפני מתיחת הפנים.

לדגמי אודי בישראל - אודי

 

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה