דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

זו פולקסווגן פאסאט החדשה, אלינו היא לא תגיע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פאסאט החדשה תוצע עם מנוע בנזין, דיזל או היברידי
  • רק בתצורת סטיישן, עם יותר מרחב מחיה ונפח תא מטען
  • בשונה מקודמותיה, לא תגיע ארצה ותשווק רק באירופה
פולקסווגן פאסאט

האחרונה בשושלת: יובל שנים לאחר שהוצגה לראשונה ויותר מ-30 מיליון יחידות שיוצרו מאז, פולקסווגן חשפה פאסאט חדשה, דור תשעי ואחרון בשושלת. בניגוד לעבר, הפעם היא תייוצר רק במרכב סטיישן ולא תשווק מחוץ לגבולות אירופה.

היא תמשיך לעשות שימוש בפלטפורמת MQB הוותיקה, עם בסיס גלגלים שגדל ב-5 ס"מ ומבטיח בכך מרחב מחייה טוב משמעותית ליושבים מאחור. גם תא המטען גדול יותר, ב-40 ליטר (690 ליטר) או ב-140 ליטר לאחר קיפול גב המושב האחורי (1,920 ליטר).

צפייה בתוכן זו פולקסווגן פאסאט החדשה, אלינו היא לא תגיע

מהנדסי פולקסווגן ביצעו שינויים בפלטפורמה האמורים לשפר את נוחות הנסיעה והיכולת הדינמית, בין היתר עם גיאומטריה שונה למתלה הקדמי, תת-שלדה מחוזקת מאחור, מוטות מייצבים שונים, כיול עדכני להגה ומחשב ניהול דינמי חדש. כאופציה יוצעו בולמי זעזועים אדפטיביים עדכניים.

בנזין, דיזל או היברידי: מערכות ההנעה הן המוכרות של פולקסווגן, עם בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר ומערכת היברידית קלה (150 כ"ס) או 2.0 ליטר בשתי רמות הספק (204 או 265 כ"ס). מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר יוצע בשלוש רמות הספק (122, 150 או 103 כ"ס). לכל המנועים מחוברת תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד עם הנעה קדמית או כפולה קבועה בבנזין ובדיזל החזקים.

פולקסווגן פאסאט

הגרסה ההיברידית-נטענת משלבת בין מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי בשתי רמות הספק – 204 כ"ס או 272 כ"ס. סוללה בקיבולת 19.7 קוט"ש מאפשרת טווח חשמלי של כ-100 ק"מ, כמעט כפול מזו של הפאסאט היברידית-נטענת היוצאת, וטווח נסיעה משולב עם מנוע הבנזין של כ-1,000 ק"מ. הסוללות ניתנות גם לטעינה בעמדה מהירה (50 קילוואט).

מסכים במקום מתגים: העיצוב החיצוני שמרני במיטב המסורת של פולקסווגן, עם שינויים הכוללים בעיקר יחידות תאורה עדכניות מלפנים ומאחור. סביבת הנהג כוללת לוח מחוונים דיגיטלי עדכני ומסך מגע ענק ("15) האחראי על תפעול כלל המערכות, בשונה מאחותה הצ'כית – סקודה סופרב החדשה – השומרת על מתגי הפעלה פיזיים. בורר ההילוכים הוא ידית מימין להגה, המשחררת מקום לתאי אחסון.

מערכות הבטיחות יהיו המוכרות של היצרנית, לרבות אופציה לנסיעה לאחור בתוואי של עד 50 מטר ואפשרות לנהיגה של הרכב מבחוץ באמצעות הסמארטפון לטובת כניסה לחניות צפופות.

פולקסווגן פאסאט

מה אנחנו חושבים: עם הפאסאט החדשה נראה שפולקסווגן מכוות בעיקר ללקוחות ותיקים של הדגם שעדיין לא מוכנים להיפרד מהבנזין והדיזל ולעבור לחשמל. מבחינתם זו גרסה משופרת למתכון המוכר, עם שימושיות עדיפה ואיכויות נסיעה גבוהות עוד יותר, ובגרסה ההיברידית-נטענת עם טווח נסיעה גדול משמעותית.

עם זאת, לא בטוח עד כמה הלקוחות הוותיקים של הפאסאט יעריכו את הבחירה בממשק נהג מודרני עם מסכים במקום מתגים. ובכל מקרה נדמה שמבחינת פולקסווגן מי שתהיה נושאת הדגל בקטגוריה היא לא הפאסאט החדשה, אלא ה-ID7 החשמלית שתיכנס בקרוב לאחת הקטגוריות הלוהטות בשוק.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה