דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

גרסאות מוזלות ל-DS7 קרוסבק

Getting your Trinity Audio player ready...


רכב הפנאי היוקרתי DS7 קרוסבק יהיה מעתה קצת יותר זול בגרסאות הפלאג-אין הייבריד. בימים אלו מרחיבה היבואנית לובינסקי את היצע הגרסאות ומוסיפה למבחר שתי גרסאות חלשות וזולות יותר, שיסתפקו במנוע חשמלי בודד ובהנעה קדמית, במקום צמד מנועים חשמליים והנעה כפולה בגרסאות המוכרות. מדובר ביחידת הנעה שמוכרת גם מדגמי פיג'ו 3008, אופל גרנדלנד ופיג'ו 508.

DS7 קרוסבק

הגרסה החדשה של DS7 קרוסבק E-Tense משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים, עם הספק של 180 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ, ובין מנוע חשמלי המותקן על הציר הקדמי ומספק 110 כ"ס ו-32.6 קג"מ. הנתונים המשולבים של צמד המנועים מצביעים על הספק משותף של 225 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ - פער של 75 כ"ס וכ-16 קג"מ לעומת הגרסאות המוכרות, שמצוידות במנוע חשמלי נוסף שמותקן על הציר האחורי.

התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת בגרסה החדשה 8.9 שניות, איטית ב-3 שניות משמעותיות לעומת הגרסה החזקה יותר. המהירות המירבית מוגבלת ל-225 קמ"ש (15 קמ"ש פחות). 

DS7 קרוסבק
 

לשתי הגרסאות סוללה זהה בקיבולת של 13.2 קוט"ש, אך למרות שגרסת ההנעה הקדמית קלה ב-65 ק"ג, טווח הנסיעה החשמלי שלה נמוך יותר ועומד על 57 קילומטרים לעומת 59 בגרסת ההנעה הכפולה. טעינת הסוללה משקע ביתי אורכת שש שעות, אך חיבור לעמדת טעינה של 32 אמפר יאפשר מילוי של הסוללה בתוך שעתיים בלבד.
 
DS7 קרוסבק

מפרט האבזור נותר דומה לזה של הגרסאות המוכרות. גרסת ה-SO Chic הבסיסית (280,000 שקלים, הוזלה של 20,000 שקלים לעומת הגרסה החזקה) כוללת בין היתר מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' ולוח מחוונים דיגטלי בגודל זהה, גג שמש פנוראמי, בקרת שיוט אדפטיבית, תא מטען עם פתיחה חשמלית בהושטת רגל, פנסי לד עוקבי פניה, מושבי עור חשמליים ומערכת בולמי זעזועים אדפטיביים המבוססים על מצלמה הסורקת את פני הדרך.

גרסת ה-Grand Chic הבכירה (300,000 שקלים, הוזלה של 45,000 שקלים לעומת הגרסה החזקה) מוסיפה למפרט גם מערכת ראיית לילה, מצלמות 360 מעלות, חימום, אוורור ועיסוי למושבים הקדמיים ומערכת שמע משודרגת עם 14 רמקולים מתוצרת Focal.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה