דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה

Getting your Trinity Audio player ready...
  • במה נהגנו: פיג'ו E-5008
  • מתחרים: BYD טאנג
  • מתי אצלנו: תחילת 2025
  • מחיר משוער: 270 אלף שקל
  • בעד: מראה, מרווח, טווח נסיעה, התנהגות כביש
  • נגד: נוחות עירונית, ביצועים

בגדול: הדור הראשון של פיג'ו 5008, שיצא לאוויר העולם כבר ב-2009, היה נסיון ראשון של היצרנית בקטגוריית המיניוואנים הקומפקטיים, קטגוריה שהלכה ודעכה עם השנים - בדומה לקטגוריות נוספות, כמו משפחתיות גדולות למשל - עם הנהירה ההמונית לעולם הפנאי. בהתאם לביקוש, הדור השני של ה-5008 כבר היה רכב פנאי לכל דבר ועניין, על פלטפורמה דומה לפיג'ו 3008 המצליח. וכך גם כעת - בדור שלישי בשושלת לראשונה על חשמל.

אלא שבניגוד לאחיו הקטן ממנו, הוא מוצא עצמו בבדידות מזהרת, כמעט נטולת מתחרים. BYD טאנג וקיה EV9 מציעים אף הם תא נוסעים רב-מושבי, אבל הם גדולים ויקרים משמעותית. מתחרים פופולריים בעולם השבעה-מושבים כמו סקודה קודיאק מיצובישי אאוטלנדר וניסאן אקסטרייל, עדיין לא מציעים אופציה חשמלית.

עיצוב ותא נוסעים: המראה מזכיר את הדור היוצא והנאה מאוד לטעמנו, עם עדכונים מתבקשים הכוללים בין היתר סבכה קדמית גדולה, חישוקי "20 ייחודיים ויחידות תאורה מעודכנות. ברמת גימור GT כמו רכבי ההשקה, יש גימור שחור-מבריק לחצאיות ובתי הגלגלים, צביעה דו-גונית ותאורת מטריקס-לד. מקדם הגרר עומד על 0.28, טוב בעולם הפנאי, לא מרשים בעולמות החשמל.

סביבת הנהג מציגה שינוי משמעותי לעומת הדור היוצא, עם מסך ענק ממדים ("21) ו'צף' שחלקו הימני מופעל במגע ומשמש כמסך מולטימדיה, בעוד השמאלי מתפקד כלוח מחוונים עם תצוגה מתחלפת. גרסאות בסיסיות (וזולות) יותר יקבלו שני מסכי "10 במקום המסך הענק.

בקונסולה המרכזית יש מסך מגע נוסף ('i-Toggles') ברזולוציה גבוהה ותגובות איטיות לעיתים, שמציע התאמת קיצורי דרך לתפריטים שונים, בנוסף לפעולות שכיחות כמו חיוג לאיש קשר ספציפי או ניווט ליעד קבוע. מדובר בסידור נוח יותר לשימוש ממערכת ההפעלה הקודמת של היצרנית, אבל עדיין נעדיף מתגים פיזיים שלא דורשים הסטת מבט.

כבעבר יש קונסולה גבוהה בין המושבים הקדמיים עם תאי אחסון גדולים, וגלגל הגה קטן הממוקם נמוך מהמקובל. איכות החומרים טובה אך לא אחידה, כאשר כיסוי בד דק (ונאה) מחפה על פלסטיקה נוקשה בתא הנוסעים. תנוחת הישיבה גבוהה והמושבים (האופציונליים) ברכבי המבחן היו נוחים במיוחד, עם תמיכת צד מצוינת (ומתכווננת חשמלית), חימום, אוורור ועיסוי.

כמקובל, הממדים גדולים מאלו של 5008 היוצא. האורך הכולל עומד על 479 ס"מ (15+), הרוחב על 189 ס"מ (5+), הגובה על 169 ס"מ (4+) ובסיס הגלגלים נמתח לאורך 290 ס"מ (6+). ובכך הוא ארוך במספר ס"מ משבעה מושבים-בנזין כמו סקודה קודיאק, מיצובישי אאוטלנדר וצ'רי טיגו 8 למשל, עם בסיס גלגלים ארוך משמעותית מכל השלושה. BYD טאנג החשמלי לעומת זאת ארוך ממנו במעט, אף הוא עם בסיס גלגלים קצר יותר.

מרווח הישיבה בשורה השניה מצוין בכל המדדים, אך בניגוד לדור הקודם שהציע שלושה מושבים נפרדים עם כוונון עצמאי, כאן המושב מתכוונן בחלוקה של שליש-שני שליש. לדברי פיג'ו, מרבית הלקוחות לא משתמשים באופן קבוע במושב האמצעי מאחור, כך שהסידור החדש מאפשר ליצור שני מושבים מרווחים יותר בקצוות, על חשבון צמצום מסוים של המושב האמצעי. נזכיר לטובה גם את הרצפה השטוחה מאחור, את וילונות הצד והשליטה הנפרדת במיזוג לשורה השניה.

הכניסה לשורה השלישית נוחה מבעבר הודות למנגנון קיפול חדש שמסיט ומרים בקלות את מושבי השורה השניה. המושבים שם מרווחים מבעבר, והסטת מושבי השורה השניה (על מסילה באורך 15 ס"מ) מאפשרת יצירת מרחב מחייה טוב יותר בעיקר לרגליים, אך השורה השלישית עדיין מתאימה בעיקר לילדים.

תא המטען גדול מבעבר, עם נפח של 259 ליטרים (49+) מאחורי השורה השלישית, או 748 ליטרים (46+) אחרי קיפול שלה. ועדיין, כאשר כל המושבים בשימוש, לא ניתן להכניס יותר ממזוודת טרולי קטנה וכמה שקיות לצידה.

מערך הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, התרעת שטחים מתים כולל מניעת מעבר לנתיב לא פנוי ומעבר נתיב עצמאי.

מנוע וביצועים: מערך יחידות ההנעה נלקח ממדף הרכיבים של פיג'ו, ובדומה ל-3008 הקטן יותר, גם כאן ניתן לבחור בין מנוע בנזין (1.2 ליטר, 136 כ"ס) שיגיע ארצה, או היברידי-נטען (1.6 ליטר, 195 כ"ס) שלא יגיע, לצד שלוש גרסאות חשמליות. עם מנוע בודד מלפנים (210 כ"ס), עם סוללה גדולה יותר (פירוט בהמשך) בגרסת טווח מוגדל חזקה יותר (230 כ"ס), או עם צמד מנועים, הנעה כפולה ו-320 כ"ס.

הביצועים פחות מרשימים מכפי שהורגלנו לפגוש בחשמליות מודרניות. הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש אורך 9.7 שניות בגרסת הבסיס בה נהגנו, נתון לא מרשים גם עבור מנוע בנזין צנוע. בכל זאת, מדובר בכוח מספק לכל צורך שגרתי, כולל עקיפות על כבישים מהירים, אך ללא סנסציית התאוצה בעידן החשמל.

בלימה רגנרטיבית מתאפשרת בשלוש רמות עוצמה עם שליטה ממנופים מאחורי ההגה, כאשר המצב העוצמתי ביותר מאפשר האטה משמעותית, אך לא מביא את הרכב לעצירה סופית.

סוללת 73 קוט"ש זמינה בגרסת הבסיס או בגרסה החזקה, עם טווח זהה של כ-500 ק"מ, בעוד גרסת הטווח המוגדל מציעה סוללת 96 קוט"ש עם טווח מוצהר של 660 ק"מ. טעינה מהירה בקצב של 160 קילוואט מאפשרת לטעון סוללות מ-10% ל-80% בתוך 36 דקות. את מדידת הטווח וזמן הטעינה בפועל נשאיר למבחן מקומי.

נוחות והתנהגות: ה-E-5008 מבוסס על פלטפורמת ה-STLA Medium של סטלנטיס, עם מתלי מקפרסון מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור, בשונה מהבנזין המצוידת בקורת מתח פשוטה. ועדיין, המשקל הכבד (2.2 טון) והצמיגים נמוכי החתך וגדולי קוטר(235/50R20) במכוניות המבחן הקשו על ספיגת שיבושים במהירויות נמוכות.

על כבישים מהירים רמת הנוחות משתפרת משמעותית, בעוד בידוד הרעשים טוב אך לא מצטיין - עם חדירה של רעשי רוח וכביש במהירות תלת ספרתית.

התנהגות הכביש מוצלחת למרות רכינה מורגשת בעיקולים, ובזכות שלדה טובה והיגוי מדויק ומהיר, כמקובל במותג הצרפתי. הבלמים ספוגיים אך יעילים ואחיזת הכביש גבוהה. כושר התמרון טוב בהתחשב בממדים, עם קוטר סיבוב של 11.2 מטר.

סיכום: פיג'ו E-5008 החדש מצליח בדיוק היכן שצריך - אלטרנטיבה חשמלית למשפחות אירופאיות. והוא עושה את זה עם התקדמות מדודה אך מתבקשת בתא הנוסעים, ועם סוללות גדולות שמעניקות לו טווח נסיעה נדיב. כזה שיאפשר לרוכשים להתגבר על החרדות המוקדמות ולהעביר את המשפחה לתחבורה חשמלית מוזלת מבלי לשלם על כך מחיר בשימושיות היומיומית.

אבל לצערנו, הוא לא מבצע את קפיצת המדרגה של קודמו, לא מציג טכנולוגיות חדשניות או עיצוב מסעיר וסובל מנתוני האצה נרפים. כן, הוא יהנה מבדידות נוחה בשוק, כדגם שבעה מושבים חשמלי במחיר סביר (יחסית), אבל כשיגיעו המתחרים די בקרוב, ויהיו כמה וכמה מהם, משימתו תהיה קשה בהרבה.

  • מנוע: חשמלי
  • מצבר: 73 קוט"ש
  • הספק / מומנט: 210 כ"ס / 35.2 קג"מ
  • הנעה: קדמית
  • אורך: 479 ס"מ
  • רוחב: 189 ס"מ
  • גובה: 169 ס"מ
  • בסיס גלגלים: 290 ס"מ
  • משקל: 2,218 ק"ג
  • נפח תא מטען / בקיפול השורה השלישית: 259 ליטר / 748 ליטר
  • 100-0 קמ"ש: 9.7 שניות
  • מהירות מרבית: 170 קמ"ש
  • כריות אוויר: 8
  • דירוג בטיחות (Euro NCAP): טרם נבחן
  • מחיר משוער: החל מ-270 אלף שקל

הכותב היה אורח חברת פיג'ו

למאמר זה התפרסמו 59 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

  • 1. פח זבל, צרפתי וחשמל זה צרות 
    יובל, 27-06-2024

    לא הייתי נוגע, אולי בליסינג מהעבודה אבל ממש ממש לא הייתי קונה כזה

    סגור תגובה

  • 2. ל-1 
    אילן, 27-06-2024

    לא יודע על בסיס מה אתה מדבר, היה לי את 3008, הרכב הכי טוב שהיה לי, והיו לי לא מעט כלי רכב כולל ראב 4, סקודה ועוד ועוד...

    כך שאני בטוח שהרכב הנ"ל ראוי ביותר

    סגור תגובה

  • 3. האם יצא דגם 3008-e 
    טל, 27-06-2024

    האם עתיד להגיע לישראל דגם 3008 חשמלי או פלאג אין מעודכן בקרוב?

    סגור תגובה

  • 4. פיגו 3008 
    אפריים, 27-06-2024

    אשמח לדעת מתיי הדגם החדש של 3008 פלאג אין אמור לצאת?

    סגור תגובה

  • 5. איזה מתחרים חשמליים אמורים להגיע? 
    דרור, 27-06-2024

    מעניין איזה מתחרים חשמליים אמורים להגיע. אשמח לפירוט.

    סגור תגובה

  • 6. פח זבל??? 
    אני, 27-06-2024

    אחרי 3 שנים עם 3008 דיזל וכרגע (בינתיים) חצי שנה עם 5008 1.2 בנזין, תרשה לי להניח שפשוט לא היה בבעלותך וככל הנראה גם לא נהגת ב-3008 או 5008.
    3 שנים עם 3008 והתקלה היחידה הייתה התקלה המוכרת עם מיכל האוריאה.
    ה-5008 בינתיים, טפו טפו טפו, פיקס.
    חלום של רכב, חלום של נהיגה (ברכב מסוג זה) פשוט תענוג.

    סגור תגובה

  • 7. קצת לא ברור המחיר הזה 
    ביביסט הייטקיסט, 27-06-2024

    בסרטונים מחול אומרים שה 3008e עולה כמו ב.מ.וו ix1. (כ 50 אלף פאונד)
    המחיר של ה ix1 בארץ כ 340 aאלף שקל!
    נכון שלא הגיוני שזה יהיה המחיר של ה e3008 אבל אם אתם אומרים שה 5008 צפויה לעלות 270K אז כמה תעלה ה 3008?

    סגור תגובה

  • 8. מחיר בישראל מיליון דולר לגרסת עולם שלישי  (לת)
    אאא, 27-06-2024

  • 9. שמישהו יסביר איל מנוע 136 כ"ס אמור לסחוב רכב כזה (לת)
    נהג, 27-06-2024

  • 10. ל 2 כל עוד לובינסקי ככה האוטו  
    בעל נסיון, 27-06-2024

    פשוט פח אשפה , ואחרי שלוש שנים לא היה שווה 70 אלף ותגיד תודה עם יקנו ממך אותו

    סגור תגובה

  • 11. מי קונה אוטו ברבע מיליון? 
    גיל ב, 27-06-2024

    מחירים הזויים.
    כל עוד לא מדובר באיזה רכב ספורט פסיכי, מספיק רכב ב-150k (או 170k ל-7 מקומות).

    סגור תגובה

  • 12. התייחסות ל1 
    יובל, 28-06-2024

    תתעורר , 2024
    פיג'ו רכב מעולה , אמין וכיפי לנהיגה
    (בעלים של 5008 שנת 2018)

    סגור תגובה

  • 13. לא ברור מה מונע מהם להוציא יותר הספק 
    אמנון, 28-06-2024

    הרי זה כל כך פשוט בהנעה חשמלית.
    הביצועים הנוכחיים הם פשוט בדיחה, ירייה ברגל.

    סגור תגובה

  • 14. פיג'ו ברבע מליון שקל?? 
    זיו, 28-06-2024

    חחחחח מחיר מצחיק טוב אנחנו עם של סתומים בכל מחיר יקנו מכוניות

    סגור תגובה

  • 15. פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה 
    DANY_FROM_TORONTO, 29-06-2024

    1, 6 ו-10 מתלוננים על גרסת הבנזין פיג'ו.
    לפני שנים רבות היה לי 504. הוא היה בן שנה כשקניתי אותו.
    לרכב הזה הייתה אחריות של עוד שני שנים. הפיג'ו הזה היה אצל הספק כל שבוע עבור תיקונים שלא הייתי צריך לשלם עבורם. אחרי שנתיים המכונית עלתה לי הרבה כסף.
    SM 1972 שלי זקוק להרבה תיקונים יקרים.
    אבל הייתה לי גם רנו 10 שהייתה מכונית מצוינת.
    2 מהמכוניות הצרפתיות שלי = זבל. אחד היה בסדר.
    אני לא יכול להגיב על ה-E-5008 הזה כי אין מכוניות פיג'ו בקנדה.

    סגור תגובה

  • 16. אין סיכוי שהרכב הזה מתקרב לטווח של 500 ק"מ 
    יהונתן, 29-06-2024

    הדרך היחידה להגיע לטווח של 500 ק"מ בין טעינות עם הרכב הזה, זה אם יזרקו אותו ממקום גבוה מספיק.
    2.3 טון, סוללה קטנה ומקדם גרר גבוהה. אין סיכוי שהוא עושה יותר מ400 ק"מ ביום טוב ותנאים אידיאלים. וזאת בדיוק הבעיה עם היצרנים הצרפתיים, פשוט לא אמינים, גם במכניקה וגם בשיווק.

    סגור תגובה

  • 17. שומר נפשו ירחק מאוטו צרפתי (לת)
    שם, 29-06-2024

  • 18. פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה 
    DANY_FROM_TORONTO, 29-06-2024

    16 יהונתן. אתה טועה לגבי מרחק הנסיעה כי ה-500 ק"מ הם פחות.
    כמובן שהמשקל והגרר הגבוה גורמים למרחק קצר יותר אבל ישנן סיבות נוספות להקטנת מרחק במכוניות כמו:
    כמות של אנשים.
    משקל הטעינה בגלל חבילות, מזוודות וכו'.
    טוֹפּוֹגרַפִיָה.
    ההרגלים של הנהג = האצה, מהירות, כמה הוא לוחץ על הדוושה וכו'.
    המרחק של 500 ק"מ יורד לאחר הטעינה הראשונה מכיוון שכל טעינה שלאחר מכן היא רק עד 80% מהמרחק המוצהר על ידי היצרן.
    בגלל כל הסיבות לעיל, אני מפחית את ה-500 ק"מ בכ-40% = 300 ק"מ לאחר הטעינה המקורית ו-240 ק"מ לאחר כל טעינה שלאחר מכן.
    המרחקים המוצהרים הללו מזויפים והם חלים גם על מכוניות דלק.

    סגור תגובה

  • 19. דני קשקשני 
    רון, 29-06-2024

    ממש קשור ה 504 שלך משנות ה 70 או 80.
    המשפט האחרון שלך נכון - לכן אתה לא צריך להגיב בכלל - ההיסטוריה שלך לא מעניינת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הרכבים של פגו התקופה האחרונה מצוינים ונמכרים מצוין - מקום 10 בשנת 2023, הרבה לפני VW למשל.
    נכון שהאמינות לא כמו היפניות אבל נוחות הנסיעה פי כמה יותר טובה!

    סגור תגובה

  • 20. פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה 
    DANY_FROM_TORONTO, 29-06-2024

    19. אתה עוד אידיוט שאני יכול להוסיף לאוסף שלי.
    ה-504 הוא דוגמה שקשורה לזבל צרפתי.
    תסתכל על 3 הקוראים שאומרים שכמה מכוניות פיג'ו חדשות מהשנים האחרונות הן זבל.
    הראש שלך סובל מחוסר מוח...

    סגור תגובה

  • 21. פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה 
    DANY_FROM_RAZA, 29-06-2024

    דניבוט 1, בריון מקלדת מגעיל.

    כמה יש באוסף שלך, 90% מהאתר בערך. תגיע ל 100% מהר מאוד - כי כולם טיפשים ואתה תמיד צודק.
    ואסור אפילו להעיר לך שאתה טועה (תמיד), ואוי ואבוי שאומרים שהסיפורים הלא רלוונטיים שלך לא מעניינים.

    להפנים שאתה אפס, מגעיל ומטומטם - לא יקרה כי אתה אפס, מגעיל ומטומטם.


    תמשיך להעליב את כולם ואני אזכיר לכולם איזה אפס, מגעיל ומטומטם אתה.

    Bring in on!



    לטובת הקהל ותזכורת לדני - מה אמרו עליך קוראים במדור האוכל של YNET ב 2011 לפני שהעיפו אותך.
    חלק קטן מעשרות התגובות ...

    חסכון בתגובות - העתק והדבק.


    אני בשוק, אני בהלם, אני המומה
    עלק אלכס (26.03.11)
    ...שנותנים במה לאיש הדוחה, הקטנוני, הפתטי והטרחן הזה, שכל ייעודו להפיץ שנאה ורוע בעולם. פעם אחד פעם, בעקשנות שגובלת באובססיה מטורפת, הוא קוטל מתכונים ומציע גרסאות מתקדמות בהתנשאות.
    ועוד משהו: הצילום של עוגת התפוזים מעורר בחילה! איחס!

    דני - אתה והעוגות שלך דוחים
    אלעד (27.03.11)
    קצת קשה להחליט מה דוחה יותר - העוגות המזעזעות שמופיעות פה בכתבה, או אתה בהתנסחות המגעילה שלך בכל התגובות
    בהחלט מגיע לך את כתר הטוקבקיטסט הדוחה ביותר
    אולי יש קשר בין האוכל הדוחה שלך להתנהגות הדוחה שלך,
    ותרד קצת מהסוס הגבוה שאתה יושב עליו, ותלמד לקבל גם ביקורת מאנשים
    במיוחד כאשר אתה מבקר ללא הרף בצורה גסה ביותר.
    וכמו שכתבת פה למישהו - אם לא מוצא חן בעיניך העוגות עתירות הקלוריות ועתירות הטעם שמופיעות במדור - אז אל תיכנס ואל תגיב.



    התגובות שלו למתכונים של אחרים תמיד מעליבות
    ואתם נותנים לו במה (27.03.11)
    כלומר האיש הזה, שרק מעליב כל שף שנותן כאן מתכונים טובים, מקבל פרס על התנהגותו הבהמית.
    סימן שצריך לקרוא אתכם פחות.


    מסכימה מסכימה מסכימה
    (27.03.11)
    הוצאת לי את המלים מהפה.
    אם ynet מעוניינים לרענן את המדור או להביא דברים שונים מדי פעם, שישבו וישברו את הראש איך לעשות דברים חדשים, מקוריים, לא בנאליים וכד'. לתת לביריון של המדור פרס על בהמיותו, זו לא "קוליות" ולא סובלנות לדיעות אחרות ולא פתיחות מחשבתית, זו פשוט טיפשות.
    שלא לדבר על חוסר הקולגיאליות המינימלית כלפי השפים הקבועים שהופיעו והשקיעו פה ודני טורונטו העליב אותם והשתלח בהם בגסות פעם אחר פעם.
    ובדיוק כמו שנכתב מעליי, אם אתם לא תכבדו את עצמכם, כותביכם וקוראיכם - המדור הזה ייהרס ולא יישארו לכם קוראים.


    היום זה החג של דני מתוך 157 תגובות ,לפחות 100 תגובות שלו!!
    עזרא (26.03.11)
    תגידו בטונטו אין הפרשי שעות?
    הלך לך כל הלילה ?
    כמה תגובות ,איזה חריצות!! הייתי שוכר אותך לעבודה בדואר


    דני-אתה חולה
    צר לי, לכו לטיפול (26.03.11)
    מצטערת, אבל אתה שטוף מוח.
    אתה מקפיד לא להוסיף את קורטוב המלח המסכן, אבל אתה משתמש בקמח לבן.
    "לדעתך" יש רעילם בתבניות סיליקון: אז א'- דעתך לא קובעת. ב'- מה נראה לך, שהתבניות הרגילות לא עשויות מאיזה חומר שאולי מכיל חומרים רעילים? הרי הן נשרטות ומי יודע מה הן מפרישות...
    יוגורט 2 אחוז חובה, אבל חמאה זה סבבה?
    יש לי מילה אחת בשבילך- OCD
    י/ש טיפולים מדהימים היום.
    לך תשתחרר.
    ואם לא בא לך לטפל בעצמך- אז לפחות תעשן משהו- אולי תירגע קצת..


    כל היורדים, תעשו טובה - עובדה שאתם פה, באתר ישראלי...
    חבורה של פתטים אתם (27.03.11)
    מקשקשים על כמה הישראלים נוראיים, אבל נכנסים לאתרים ישראלים שוב ושוב. לא מתאים לכם האופי הישראלי - אז תיכנסו בבקשה לאתרים בארצות אליהן ירדתם ועזבו אותנו בשקט.


    דני - הגיע הזמן שתקלוט שאתה לא מלך החכמים
    ההתנשאות שלך דוחה (26.03.11)
    ואתה לא תקבע לאף אחד מה הגיוני לאכול ומה לא
    אתה מתנשא על כולם וזה דוחה! דוחה כמו חלק מהמאכלים שלך
    למה פשוט שלא תיגש לחנות בעלי חיים ותקנה תערובת לציפורים?
    לפי החומרים בהם אתה משתמש זה ממש מתאים לך
    אז אתה תמשיך בקו המחשבה ה"הגיוני" שלך ותן לאחרים להמשיך לאכול אוכל של בני אדם, גם אם הוא משמין
    בנתיים מה שבטוח שהאוכל ה"בריא וההגיוני" שלך רק גורם לך להיות אחד מהאנשים הכי דוחים וזה מתבטא בכל התגובות שלך גם פה ובעיקר בתגובות למתכונים אחרים

    סגור תגובה

  • 22. דני מטורונטו תעוף כבר 
    רועי, 29-06-2024

    תפסיק להלך אימים באתר הזה! תבין, אתה לא מעניין והכי גרוע מעליב את כולם כי דעתם שונה. ש ICAR כבר יעיפו אותך כי נמאס להיכנס לאתר הזה

    סגור תגובה

  • 23. עזבו הדני הזה מחוק 
    שמיל החתול, 29-06-2024

    שאין שכל אין דאגות

    סגור תגובה

  • 24. רבע מיליון שקל לרכב צרפתי  
    לפריארים בלבד, 29-06-2024

    שאיזה שיכור צרפתי הרכיב , ואיזה מהנדס צרפתי תיכנן

    סגור תגובה

  • 25. דני הטרנטה מטורונטו 
    אני עם RAZA, 29-06-2024

    תת רמה של בן אדם, מפגר עם קבלות, מחרחר מלחמות מקצועי ומלא רגשי נחיתות. תפתח אתר ותענה לעצמך שם

    סגור תגובה

  • 26. אחד שנמאס לו 
    יוני ל ICAR, 29-06-2024

    תחסמו אותו לפני שלא יישארו לכם קוראים!

    סגור תגובה

  • 27. בואו נפתח עצומה ונשלח 
    חיים, 29-06-2024

    מי מתנדב?

    סגור תגובה

  • 28. מי מרים עצומה? 
    גלי מרמת גן, 29-06-2024

    אני בפנים, צריך שיפסיק להפריע

    סגור תגובה

  • 29. אפשר במרכז העצומות או באתר עצומה 
    אין שם, 29-06-2024

    צריך מישהו שיודע לנסח עצומה

    סגור תגובה

  • 30. יוקרה צרפתית אלק 
    אליאור, 29-06-2024

    כמעט 100000 מעל צרי טיגו 8. אמינות דומה, הפיגו יותר מהנה לנהיגה אבל לא שווה את המחיר.

    סגור תגובה

  • 31. יושרה. 
    חתולמעופף, 29-06-2024

    אני אציין כי דני מטורונטו היה יריב שלי המון שנים, וכמו ראזה זה לא חדש לי כי גם אני הייתי מתווכח עימו אודות מדוע הוא תוקע את הלינקולן שלו בכל סיפור ומדגיש את היותה ענקית.

    אוסיף ואציין כי המלחמות ביני לבינו מלפני שנים הגיעו לפסים אישיים, וגם פוליטיים שכן אני ליברל מצביע המפלגה הדמוקרטית ותומך בג'סטין טרודו בקנדה, ואילו דני היה קוטל אותי ואת ברק אובמה ולכן למלחמה בינינו היה ערך מוסף של מימד פוליטי. ועם זאת, לבסוף הוא ניצח (עד כמה שניתן לכנות זאת כנצחון) שכן אני כבר ויתרתי, אך מידי פעם אני נכנס ומתעניין ברכבים כי זה התחביב שלי ואין מצב שאני לא ארד לתגובות כדי לקרוא על הלינקולן הענק של דני.

    עכשיו, להוציא העניין שאני רואה בדני אדם אובססיבי הנעזר בהדגשת מכונית הלינקולן, ובייחוד גודלה, כאקט לשון ציורית התלויה בעזר יווני המכונה "עצם פאלי" מלשון הפאלוס, כמעיין פיצוי לאיבר מינו, לא אכנס לכך ברמה המעשית כדי לא להשפילו.

    ועם זאת, בתור ליברל, ודווקא בעיתוי פוליטי זה, וכן מתוך הנחה יסודית כי גם דני אך בעיקר מבקריו, רובם ככלל לא ליברלים ולא תומכים בברק אובמה אלא בדונאלד טראמפ, והריני משער (ואף בטוח) שחלקם היו יוצאים מגדרם במערך התקפי נגד כל מי שמכנה את טראמפ משוגע (כולל אני) משום שהוא מדבר בלי אבחנה ומפליץ מהפה כל מיני שטויות, בין אם גזעניות ובין אם תאורטיות בעלמא ובין אם באובססיה לחזור על שקרים וסיפורי סבתא כדי לקושש קולות ממצביעיו המסכנים בדרום ארה"ב להם הוא מבטיח שהוא יביא את הגאולה הכלכלית (לאחר שבנה קריירה על לעשות מאנשים כמוהם צ'יפס) ומשלל סיפורים שאין בהם בדל אחיזה במציאת ובין אם גישה רטורית המעלה תרחישים מיליטנטיים גרועים וכו' - כולכם, ככלל, הייתם תומכים בטראמפ תחת חופש הביטוי ומכנים אותי, בשבתי כליברל, שמאלן מגילדה דמוקרטית ועשירה שאוהבת לסתום פיות ולתפור תיקים למתנגדים.

    ולכן, בגלל שאני מאוד דמוקרט, אפילו ברמה שאדם סביר לא היה מעלה על דעתו וחושב שאני מזייף, כי קשה בימים אלו לקלוט אידיאולוג אמיתי, אזי - למרות שאני לא סובל את דני, ונמאס לי מהספורים האנוכיים על הלינקולן שלו, ובכלל דעתי על מכוניות אמריקאיות היא שהן זבל מפלסטיק מצועצע ובפרט כלפי הדעות הפוליטיות של דני שתומך בטראמפ ואני חושב שהוא זבל של בן אדם - אני עדיין לא אתמוך בעצומה שכזו.

    ואני מצפה, שתגדלו ביצים וקצת שכל ותלמדו להתעלם ממנו, כמו שאני עשיתי, למרות שבמשך שנים רבתי איתו.

    ואם לא תגדלו ביצים ולא תגדלו שכל, ובמקרה נפלתם להיות תומכי טראמפ, אזי אני מצפה מכם מתוך כבוד שבין טראמפיסט לטראמפיסט, לא להתנהג, כלשונכם, כמו דמוקרטים מושחתים וסותמי פיות שתופרים תיקים לכל מי שמזמר נגד החברים בתעשייה שלו, ונו שווין בשביל הקטע הרלוונטי כאן, תעשית הרכב.

    סגור תגובה

  • 32. 31 - לא אמין! 
    טראמפ, 29-06-2024

    עוד אחד שמנסה שיפסיקו לעצור את הדביל הזה.
    ונניח שאתה אמיתי - אנחנו, מדבר בשם כל אלה שנמאס להם, לא מוותרים בקלות.

    סגור תגובה

  • 33. 31 - איזו חפירה 
    כאן זה ישראל, 29-06-2024

    נמאס לנו מהליברלים שלא חיים בארץ שאומרים לנו מה לעשות. שמענו, דפדף

    סגור תגובה

  • 34. מסכים עם 32 ו 33 
    יוהן, 29-06-2024

    בסוף נגלה שדני הוא ראש כת של מסוממים בקנדה

    סגור תגובה

  • 35. ממש לא אמין 
    שקוף, 29-06-2024

    איך מאני לא סובל אותו ועוד ועוד הגעתה שצריך לכבד אותו?
    אתם שם בקנדה גמורים!

    סגור תגובה

  • 36. אסכם לכם את החפירה של 31 
    רונית, 29-06-2024

    הוא לא סובל את דני אבל אנחנו חיים בדמוקרטיה וצריך לתת לו להשמיע את קולו. מי שלא נותן לו כאילו מנסה לתפור עליו תיק כמו שעושים הדמוקרטים לטראמפ ....כביכול.... זה לא בדיוק נכון מר 31 כי דני משגע פה את המדור באופן יזום כמו שטראמפ משגע את העולם עם זיבולי שכל באופן יזום. זה הבעיה בליברלים כמוך כי אתם כל הזמן נחמדים ומכילים את מי שמטרלל את האחר.

    סגור תגובה

  • 37. דני סתם מסכן שמחפש תשומת לב 
    רוני, 29-06-2024

    מורה לאלקטרוניקה (לטענתו) בגמלאות שהשיא של היום שלו היה ללמד תלמידים לחבר נורת לד ל-741 ו-555 (למי שמבין באלקטרוניקה).
    אז מה נשאר לו לעשות היום אחרי שפרש לגמלאות?
    רק לחפור ולחפור בתקווה לקבל תשומת לב שכנראה גם אשתו לא נותנת לו. הכי טוב להתעלם ממנו ואני יודע שזו משימה קשה.

    סגור תגובה

  • 38. 31 - אתה לא יותר טוב 
    ישראלי, 29-06-2024

    ישראלי\יהודי שמצביע לשמאל הקיצוני בקנדה - כמו לתמוך ישירות באיסלמיסטים - גועל.
    מה שבטוח שקנדה תהפוך לאיסלמית אתה תחזור עם הזנב בין הרגליים לארץ.
    תחסוך מאיתנו את הפילוסופיה "הסלחנית" שלך.
    תחזור לדני ותתכננו שטות אחרת.

    סגור תגובה

  • 39. לרונית - את צודקת 
    אבל, 29-06-2024

    31 הוא נציג של דני, הפוך על הפוך כזה.
    מעניין איזה תיחמון דני מבשל עכשיו.
    הקור בקנדה מוריד אייקיו חההה

    סגור תגובה

  • 40. עצומה עכשיו 
    תמיר, 29-06-2024

    אולי כדאי לכלול את כל הקנדים

    סגור תגובה

  • 41. איתי 
    איך בכלל עושים עצומה על טוקבקיסט חחחחיח, 29-06-2024

    מי יאכוף את זה ויוודא שהוא לא משתמש במיסוך רשת. את מי בכלל דני מעניין מלבד סטוקרים שלו שישקיעו עליו כזה מערך ניטור חחחחחחחחח

    סגור תגובה

  • 42. כמה תגובות על אדם אחד ועוד יש כאן נימוקים 
    סיירת אגוז, 29-06-2024

    מנכ"ל כלמוביל צריך להעסיק אותך במשרה מלאה של PR.

    סגור תגובה

  • 43. הפרטים שלו נמצאים אצל YNET 
    עשו עליו "כתבה" ב 2011, 29-06-2024

    עצומה ל ICAR ו YNET יכולה לעזור

    סגור תגובה

  • 44. קנדה מדינה גמורה 
    עובדות, 29-06-2024

    קנדה ומערב אירופה יהפכו למוסלמים בקרוב. כל ההכלה של השמאל הקיצוני זה מה שיפיל אותם.
    מה שמצחיק שכל השמאל הקיצוני יהיה הראשון שיחטוף מהשלטון האיסלמי, משהו כמו QUEERS FOR PALESTINE

    סגור תגובה

  • 45. ברוסיה כ-22,000,000 מוסלמים ובסין כ-25,000,000 מוסלמים. 
    עובדות רובד מורחב, 29-06-2024

    בארה"ב כ-4,450,000 מוסלמים, בקנדה כ-1,700,000 מוסלמים, באיחוד האירופי כ-18,000,000 מוסלמים. צפי כמות המוסלמים באיחוד האירופי צפוי לעמוד על כ-58,000,000 עד 2030 וזאת מתוך כ-448,000,000 אזרחי איחוד.

    סגור תגובה

  • 46. דנידין נעלם 
    מקסים, 29-06-2024

    בד"כ הוא מפציץ בתגובות נגד. כנראה עושה רשימות:
    מס 77 - אתה חמור
    מס 88 - טועה
    מס 99 צודק

    סגור תגובה

  • 47. הוא מבשל משהו חדש שיגרום לנו לרדת ממנו (לת)
    מעניין, 29-06-2024

  • 48. מבוניות על מצברים חלאס 
    סבא לה', 30-06-2024

    לאנשי האתר..חלאס לידחוף לנו מכוניות על מצברים יש לי בחילה..!!! כ-80% מהמכונית בארץ אינן נעות רק על מצברים..!!! חלאס נימאס כיתבו על מכוניות שרוב הציבור נוהג בהן !!!!!! יש לכם אג'נדה ?? לא נולדנו היום אנו מכירים את האינטרס שלכם..!!!!

    סגור תגובה

  • 49. ל 48 שלא הבין את הכתבה 
    הבנת הנקרא, 30-06-2024

    לדגם הזה יש גם מנוע בנזין מלא - בדיוק לפי הבקשה שלך.
    מספיק עם הרעל האינטרסנטי שלך.

    מנוע וביצועים: מערך יחידות ההנעה נלקח ממדף הרכיבים של פיג'ו, ובדומה ל-3008 הקטן יותר, גם כאן ניתן לבחור בין מנוע בנזין (1.2 ליטר, 136 כ"ס) שיגיע ארצה, או היברידי-נטען (1.6 ליטר, 195 כ"ס) שלא יגיע, לצד שלוש גרסאות חשמליות. עם מנוע בודד מלפנים (210 כ"ס), עם סוללה גדולה יותר (פירוט בהמשך) בגרסת טווח מוגדל חזקה יותר (230 כ"ס), או עם צמד מנועים, הנעה כפולה ו-320 כ"ס.

    סגור תגובה

  • 50. את ה 2008 מכרו בלי מצלמת רוורס (לת)
    נכון?, 30-06-2024

  • 51. פיג'ו E-5008 (נהיגה ראשונה) - חשמל לכל המשפחה 
    DANY_FROM_TORONTO, 30-06-2024

    31. אני לא זוכר אותך. אני ואשתי שמחים מאוד עם הלינקולן הענק. המכונית הזו לוקחת 6 אנשים בנוחות עצומה ויש לה פונקציות רבות ביניהן 3 פותחני מוסך, מצפן אלקטרוני, חיישן אחורי שמשמיע אזהרות שמע כאשר המכונית מקבלת יותר מדי חפץ מאחוריה וצדייה, החלק האחורי של המכונית מתכוונן בצורה אטומטית למשקל ב הגב ורבים נוספים.
    כמובן שהוא צריך תיקונים בהיותו מכונית משנת 2007.
    אני לא נעלם ולא מתכנן לעשות זאת.
    34. אתה דביל משולש כי אתה כנראה משתמש בסמים. מעולם לא השתמשתי בחשיש ובאופיואידים ולא אשתמש בהם.
    37. אני לא צריך את תשומת הלב שלך או מהאנשים האחרים.
    עכשיו אני משפץ מגברי שפופרות, מקלטים ומכשירי רדיו. עבדתי גם על מכשירי טרנזיסטור. המגבר העליון שלי הוא LEAK 50 עם הקדם-מגבר התואם שלו. יצרתי כבל חיבור בין 2 אלה. אני משתמש ב-2 רמקולים של TANNOY שנמצאים בתוך 2 ארונות (מארזים) ענקיים תוצרת בית והוספתי להם צמר זכוכית. עברתי מקום ושיניתי את המיקום של הרגולטורים האחוריים שלהם.
    אני מורה מוסמך לאלקטרוניקה וחשמל לבתי ספר תיכוניים. אני מוסמך כטכנולוג הנדסי באלקטרוניקה.
    38. אתה צודק. אני תמיד מקדם את המטרות של ישראל נגד הערבים. הערבים חייבים לחזור למדבר שממנו הגיעו. יש לי את דגל ישראל מוצג בלינקולן.
    39. אף אחד לא הנציג שלי. אני מדבר בשם עצמי
    41. אני מגיב לקוראים שתוקפים אותי ולאלה שמעריכים אותי.
    43. ה"כתבה" מ-2011 היה על מתכוני הבישול שלי ולא הייתה להם שום רלוונטיות למכוניות.
    46. ​​לא נעלמתי. איפה אתה רואה את 77 88 90 במאמר זה?
    48. אתה צודק. זו הסיבה ש-3 המכוניות שלנו משתמשות בבנזין.

    סגור תגובה

  • 52. מי זה המוזר הזה דני 
    ליאור, 30-06-2024

    נשמע אחד שלא מבין רמזים והוא גם קצת כבד, וזה בעדינות. לא הבנתי חצי ממה שכתב והחצי השני לא קשור .

    סגור תגובה

  • 53. הרגת אותי דני, הרגת את כולנו (לת)
    חחחחחחחח, 30-06-2024

  • 54. דני, ישראל היא המדבר, זהו מקום מושבם הטבעי של הערבים. 
    רונית, 30-06-2024

    אתה ממשיך להיות מנותק.

    סגור תגובה

  • 55. ל 52 הסבר קצר על לדני 
    אורי, 30-06-2024

    דני הוא האורח שאף אחד לא הזמין, הוא תמיד מגיע וחייב להיות שותף לכל דיון.
    תמיד הוא לא מתייחס לכתבה אלה על כמה גדולות המכוניות שלו, הבית, שלושת המוסכים וכו. כמו כן הוא משתף סיפורים מ 1948 בעיקר על נושאים לא קשורים בכלל - עכשיו זה אודיו.
    הוא האחרון שנשאר מהאורחים ולא מוכן לעזוב.
    כל בקשה שלא יגיע זוכה לזלזול ולקללות.

    חוץ מזה הוא סנילי ו\או שקרן. למשל:
    בתגובה בכתבה הזאת הוא אומר שיש לו שלשה רכבים ולפעמים יש רביעית (בנטלי, לנקולן, פוקוס וסיטרואן שבעים ומשהו).
    הוא גם לא דובר עברית ואנגלית ומשתמש בתרגום זול: הוא לא באמת מבין על מה הכתבה, על מה אנשים מגיבים:"פונקציות רבות ביניהן 3 פותחני מוסך", "המכונית מקבלת יותר מדי חפץ מאחוריה וצדייה".
    המידע שלו, מאנגלית, תמיד לא מתייחס לאמירות הנחרצות שלו - הוא לא מבין מה כתוב.
    אפשר עוד להמשיך על מה אומרים עליו אנשים שמכירים אותו ומה אמרו עליו במדור האוכל של YNET, אבל תחפש בתגובות ותבין לבד.
    הכי חשוב - עוד מעט הוא יענה לך בקללות וגידופים.


    סגור תגובה

  • 56. וואו 
    חשמל לכל המשפחה? יש גם כסא כזה?, 01-07-2024

    נשמע לי מאוד כיף חשמל לכל המשפחה

    סגור תגובה

  • 57. @המחיר צפוי להיות נמוך יותר 
    אא, 01-07-2024

    כ240000. לא צריך לנפח מחירים סתם. המחיר באירופה 11% יותר מid4 pro
    כמובן גרסת הנעה כפולה יקרה יותר. כמו כן הרכב נמכר בגרסת allure ומעלה שזה אומר יוקרה

    החסרון המרכזי לטעמי שמנוע קצת חלש ביחס לתחרות. תהיה גרסה של 320 כ"ס שזה בסדר אבל לא ייצא דופן בחשמלית

    להערכתי תוך כשנה עד שנתיים יהיה מנוע חזק יותר כי זה פשוט לא תחרותי מספיק

    סגור תגובה

  • 58. למי שרוצה פלאג אין תוותרו 
    א, 01-07-2024

    משרד האוצר הפך את זה לא משתלם. מיסוי כמו בנזין

    סגור תגובה

  • 59. אני נהנה לקרא את הסיקורים שלכם. אוביקטביים מקצועיים ומדויקים להפליא. תענוג. תודה שאתם קייימים (לת)
    יובל 73, 04-07-2024

חזור למעלה