דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טעם של פעם: מורגן הציגה רודסטר חדשה במראה קלאסי

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מורגן מידסאמר תיוצר ב-50 יחידות ובעבודת יד
  • על העיצוב מופקדת סדנת פינינפארינה האיטלקית
  • מערכת ההנעה מגיעה מב.מ.וו

בין אנגליה לאיטליה: מורגן, יצרנית רכבי הספורט הבריטית, חשפה את המידסאמר (Midsummer), שפותחה בשיתוף פעולה עם סדנת העיצוב האיטלקית פינינפארינה. הייצור מוגבל ל-50 יחידות, כולן נמכרו מראש.

לדברי היצרנית, תהליך הבניה מורכב יותר מדגמים אחרים שלה, בין היתר עם 250 שעות שנדרשות בכדי לעצב ולהרכיב את חלקי המרכב מאלומיניום. בנוסף נעשה שימוש בעץ טיק, חומר בו עשתה היצרנית שימוש ניכר לחלקי המרכב בדגמי עבר. בסך הכל מושקעים בכל מכונית כ-83 מ"ר של עץ טיק, ותהליך העיבוד שלו מחומר גולמי אורך כ-30 שעות.

הנעה גרמנית: כבסיס משמשת פלטפורמת CX המודרנית יחסית, המשותפת לפלוס שהוצגה לפני חמש שנים. המנוע מגיע מב.מ.וו, בנזין מוגדש עם 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, ההנעה אחורית דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית. מורגן לא ציינה נתוני הספק או ביצועים, אך הם צפויים להיות דומים לפלוס 6, עם 340 כ"ס ו-4.2 שניות ל-100 קמ"ש הודות למשקל עצמי נמוך (1.1 טון).

מה אנחנו חושבים: מורגן שהוקמה בתחילת המאה הקודמת היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בבריטניה, מהבודדות שנותרו עצמאיות ולא עברו לשליטה חיצונית כמו מיני, יגואר - לנד רובר, MG או אסטון מרטין. והיא הצליחה לשמור על עצמאותה תוך הקפדה על ייצור בכמויות קטנות וללא שינויים משמעותיים.

המידסאמר החדשה שומרת על הגנטיקה הייחודית, רודסטר בסיסית במשקל נוצה עם מנוע בנזין מלפנים והנעה מאחור, ועוטפת אותה במראה ייחודי ומרשים. חבל רק שכמות הייצור מוגבלת, מה שיביא את מרבית המכוניות להעלות אבק בחניה מקורה במקום לנסוע בכבישי נהיגה מפותלים.

למאמר זה התפרסמו 7 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה