דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הוסיפה מערכות בטיחות: התקנות השתנו,לדאצ'יה אין כבר ברירה

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • האירופאים מחייבים – דאצ'יה מיישרת קו
  • כל הדגמים יציעו מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות
  • יגיעו אלינו במהלך שנה זו

באפריל 2024 יכנסו באיחוד האירופאי לתוקף תקנות GSR II (ראשי תיבות של: Global Safety Regulation) הנוגעות להטמעת מערכות בטיחות אקטיביות בכלי רכב. בתגובה הודיעה דאצ'יה - שדגמיה עדיין לא עומדים בתקנות - יישרו קו. ובמקביל היא מעבירה את אותם דגמים עדכון קליל. אלינו יגיעו הדגמים המעודכנים במהלך שנה זו.

דאסטר החדש שהוצג לפני כחודשיים כבר עומד בסטנדרט המתבקש, ולכן לגביו אין כל חדש, אבל יתר הדגמים כעת משלימים פערים - הסנדרו, סנדרו-סטאפאווי, לוגאן וג'וגר. כולם יציעו מעתה את מערך הבטיחות האקטיבי עדכני שכולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים, ניטור ערנות נהג ועוד.

לצד מערכות הבטיחות החדשות, דאצ'יה מודיעה על עדכון קוסמטי קליל והוספת כמה פרטי אבזור – שתלויים בדגם וברמת הגימור. בכל הדגמים נמצא צבעים חדשים, חיבור USB-C מלפנים ועוד כמה אופציות בתוספת תשלום ובהן צביעה דו-גונית חדשה, חישוקים קלים בעיצוב חדש ו-USB-C מאחור. בנוסף, בג'וגר ההיברידי הוחלף לוח המחוונים האנלוגי במסך דיגיטלי בגודל "7, בדומה לשינוי שבוצע בדאסטר החדש.

מה אנחנו חושבים: דאצ'יה כמותג נגיש כבר לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור בנוגע למערכות בטיחות אקטיביות, אחרי שהפך חשוב ודומיננטי בכל-כך הרבה שווקים באירופה. עכשיו נותר לקוות שיישור הקו הזה לא יגרור אחריו תוספת מחיר.

למאמר זה התפרסמו 0 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה