דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ניסאן מחדשת את ג'וק, שעדיין משווק גם עם תיבה ידנית

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ניסאן ג'וק מתעדכן, הדגם החדש יגיע אלינו ברבעון הרביעי
  • תא הנוסעים זוכה לעדכון מהותי עם החלפת מסכים
  • המראה החיצוני, המנועים ושאר מכלולי הניהוג - נותרו כשהיו

הדור השני של ניסאן ג'וק הגיע לאמצע מחזור חייו וזוכה למתיחת פנים קלילה שעיקרה עדכון תא הנוסעים והוספת רמת גימור חדשה. אצלנו ברבעון הרביעי של השנה.

בתעשיית הרכב מקובל שמדי 3-4 שנים מרעננים את פני הדגמים כדי להשאיר אותם עדכניים ותחרותיים מול המתחרים שבינתיים התחדשו בעצמם. כחמש שנים חלפו מאז הוצג ג'וק הנוכחי ובמפתיע, ניסאן בחרה שלא לעדכן ולו פרט חיצוני אחד – משאירה את העיצוב המוצלח לכשעצמו להתמודד כפי שהוצג בעבר מול העולם המתחדש.

כדי בכל זאת להציג חידוש כלשהו, מוסיפה ניסאן רמת גימור חדשה שנקראת 'N-ספורט', אבל היא לא יותר מסכמת צביעה של גוף צהוב (צבע שהוצע רק בדור הקודם) ואלמנטים שחורים.

בתא הנוסעים ביצעה ניסאן שינוי מהותי עם הגדלה משמעותית של מסך המולטימדיה מ-"8 ל-"12.3 שגם נוטה בשמונה מעלות לכיוון הנהג, וגרר בעקבותיו גם עדכון לקונסולה שמתחתיו. גם לוח המחוונים הפך דיגיטלי עם מסך "12.3 לעומת מחוונים אנלוגיים ומחשב דרך מרכזי בגודל "4.2 או "7 (תלוי ברמת הגימור).

עוד נמצא קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו לצד קישוריות אלחוטית לאפל קארפליי שהיתה בעבר, כניסות USB-C מלפנים ומאחור לצד כניסות USB רגילות, בלם יד חשמלי כסטנדרט בכל רמות הגימור, הוספת משטח טעינה אלחוטי לחלק מרמות הגימור, תא כפפות גדול יותר, עיצוב חדש למושבים ושימוש בחומרים חדשים.

אין שינויים מכניים כלשהם והיצע המנועים ימשיך להתבסס על טורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.0 המפיק 117 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית או שבעה הילוכים כפולת-מצמד, וגרסה היברידית שמשלבת מנוע בנזין 94 כ"ס ומנוע חשמלי עם 49 כ"ס ליצירת הספק משותף של 143 כ"ס.

מה אנחנו חושבים: ניסאן ג'וק המקורי לא היה רכב הפנאי הראשון בעולם, אבל הוא זה שנחשב למייסד הקטגוריה, ואחת ההצלחות השיווקיות המרשימות של המותג - עם כמעט מיליון יחידות שירדו מפס הייצור. הדור השני כבר נאלץ להתמודד בעולם תחרותי בהרבה ולא הצליח לשחזר את הצלחת קודמו.

מתיחת הפנים הזו משנה את מראה תא הנוסעים, מרימה את האבזור לסטנדרט המתקבע גם בסגמנט הזה ובכך מקווה ניסאן להשאיר את ג'וק הנוכחי בתמונת הלקוחות המתלבטים, גם בעידן בו כולם נוהרים לחשמל. מעניין יהיה לראות עד כמה מצליח העדכון המינורי לסייע שיווקית.

למאמר זה התפרסמו 9 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה