דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ג'נסיס G80 מעודכנת: עם מסך "27 ענק מול הפרצוף

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • מסך "27 עצום לג'נסיס G80 המעודכנת
  • חלק ממתיחת פנים ובמקום לוח מחוונים ומסך מולטימדיה
  • צפויה להגיע לישראל בעוד כחצי שנה

אחרי מתיחת הפנים שבוצעה ל-GV80 החשמלי, היה זה רק עניין של זמן עד שגם G80 תזכה לטיפול דומה. העדכון בעיקרו קוסמטי, ללא שינוי במערכות הרכב. אלינו תגיע G80 המחודשת באמצע 2024, כאשר דגמי הפנאי GV80 ו-GV80 קופה לקראת סוף אותה שנה.

זהו דור שלישי ל-G80 שהוצג לפני כארבע שנים, וזוכה כעת למתיחת פנים ראשונה. השינויים החיצוניים אינם דרמטיים וכוללים סבכה שונה, עיצוב חדש לתחתית הפגוש וטכנולוגיה שונה ליחידות התאורה הקדמיות המכונות בג'נסיסית 'עדשות מיקרו'. יש גם חישוקים חדשים ומראה מעודכן של תחתית הפגוש. מכונית הסאלון מוצעת בשתי חבילות עיצוב כך שכל מה שצוין כאן נראה מעט שונה בחבילת ה'ספורט'.

בפנים השינוי משמעותי יותר, בעיקר הודות למסך OLED קעור ועצום-מידות ("27) לרוחב תא הנוסעים, המחליף את מסך המולטימדיה ("14.5) ולוח המחוונים בדגם הקודם. הקונסולה המרכזית עוצבה אף היא מחדש עם שילוב של מתגים פיזיים עבור בקרת האקלים, ומראה שונה לשני הבוררים הקריסטליים שבין המושבים. למעשה, תא הנוסעים הוא העתק לזה שנצפה קודם ב-GV80 ו-GV80 קופה.

מה אנחנו חושבים: G80 הוא כנראה הדגם המזוהה ביותר של ג'נסיס עד עתה, זה שפרץ את גבולות העממיות של יונדאי בדרך למותג נפרד ויוקרתי. הוא אמנם לא מצליח עדיין להוות אלטרנטיבה אמיתית לדגמי הסלון המצליחים של הטריו מגרמניה, אבל מתיחת הפנים האחרונה בהחלט יכולה לסייע לו לשמור על קהל לקוחות.

למאמר זה התפרסמו 5 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה