דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מול טסלה והאמר: ריביאן מתעדכנת

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • ריביאן מעדכנת את הטנדר ורכב הפנאי
  • עם 1,025 כ"ס וזינוק ל-96 קמ"ש ב-2.5 שניות
  • גם טווח הנסיעה גדל ל-670 ק"מ

חשמל מעודכן: ריביאן מעדכנת את ה-R1T, הטנדר החשמלי הראשון שעלה על כבישי אמריקה ואת גרסת הפנאי שלו ה-R1S, במטרה להתמודד עם מתחרים שקמו להם מאז כמו GMC האמר וטסלה סייברטראק.

מערכת ההנעה בגרסה הבכירה כוללת כבעבר 4 מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל, בהספק משולב של 1,025 כ"ס - תוספת של 190 כ"ס, מה שמאפשר זינוק ל-96 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב-2.5 שניות, 0.1 שניות מהר יותר מטסלה וכחצי שניה פחות מהאמר.

בנוסף תוצע גם גרסה עם שלושה מנועים, שניים מאחור ואחד מלפנים, עם 835 כ"ס וזינוק ל-96 קמ"ש ב-2.9 שניות וכן גרסת בסיס עם צמד מנועים חשמליים בשתי רמות הספק – 665 או 553 כ"ס וזינוק ל-96 קמ"ש ב-3.4 ו-4.5 שניות בהתאמה.

גרסת הבסיס עם צמד מנועים תוצע עם אפשרות בחירה בין שלושה מארזי סוללה בקיבולת של 92.5, 109.4 או 141.5 קוט"ש (גרסאות 3 ו-4 מנועים יוצעו רק עם הסוללה הגדולה) וטווח נסיעה שנע בין 430 ל-670 ק"מ.

מה עוד צריך לדעת: העיצוב החיצוני נותר כמעט זהה ונוספה אופציה לחישוקי "22 בעיצוב ייחודי להפחתת מערבולות. תא הנוסעים כולל כבעבר לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך מגע ("15.6) האחראי על תפעול המערכות השונות, אבל כעת יש אפשרות לבחירת צבעי וטקסטורת ריפוד-דיפון מגוונות מבעבר.

ריביאן גם מציינת כי מערך המיתלים זכה לכיול מחדש ב-R1S על מנת לשפר את נוחות הנסיעה. מדובר במערך ייחודי המשלב קפיצי אוויר עם בולמי זעזועים של Tenneco המחוברים באמצעות צינורות הידראוליים ומאפשרים שליטה על מהלכי המתלה בהתאם לתנאי הנהיגה ולמצב הנהיגה הנבחר, תוך ויתור על מוטות מייצבים.

מה אנחנו חושבים: ריביאן נחשבת לאחת מהיצרניות הצעירות המבטיחות ביותר, ושני הדגמים הוותיקים שלה זכו לתשבחות רבות וגם נמכרו היטב בצפון אמריקה. השדרוג לו הם זוכים כעת אמור לאפשר להם להתמודד טוב יותר מול מתחרים שקמו להם מאז, אבל.

כדי לשרוד בעתיד ריביאן תידרש להרחיב את היצע הדגמים שלה גם לקטגוריות מחיר נמוכות יותר. ה-R2 וה-R3 שהוצגו לאחרונה עשויים לסייע, וגם יהיו הראשונים שישווקו באירופה, אבל זה צפוי לקרות רק בעוד כשנתיים. וזה עשוי להיות פרק זמן ארוך מדי בשביל לייצב את היצרנית באחת התקופות הסוערות בתעשייה.

למאמר זה התפרסמו 35 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה