דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

ריקול: אופל אינסיגניה בת 10 שנים ויותר מוזמנת למוסך

Getting your Trinity Audio player ready...

ריקול לבעלי אופל אינסיגניה משנות הייצור 2011 עד 2014. יבואנית אופל לישראל, חברת לובינסקי, תזמין למוסך 1,255 בעלי אופל אינסגניה, המשפחתית הגדולה של המותג הגרמני. נזכיר כי הזיכיון לייבוא המותג שהיה בידי UMI במשך שנים ארוכות, עבר ב-2010 לידי קבוצת שלמה, וב-2019 החליף שוב ידיים ועבר לקבוצת לובינסקי במקביל לרכישת המותג על-ידי קונצרן PSA (פיג'ו, סיטרואן, DS) הצרפתי.

לדברי היבואנית, במסגרת בקרת האיכות של היצרנית עלה כי במכוניות שנמסרו בישראל ללקוחות בין ינואר 2011 למאי 2014 עלול להתגלות כשל במוט קישור במתלה האחורי. במקרה שאכן יתגלה כשל, יוחלף המוט בתהליך שצפוי לארוך כשלוש שעות. עוד הובהר כי לא ידוע על 'אירועים מיוחדים בישראל בשל הליקוי האפשרי'.

כל בעלי המכוניות הרלוונטיות צפויים לקבל מכתב בדואר המזמין אותם לביצוע הבדיקה והטיפול אם יהיה בכך צורך. לקוחות המעוניינים לבדוק אם גם הם צפויים לקבל זימון, יכולים לבדוק זאת באמצעות קישור זה, או להתקשר למוקד שרות הלקוחות בטלפון 3038*. הריקול יבוצע רק במרכזי השירות של החברה ויתבצע ללא תשלום. ביבואנית ממליצים לתאם מועד ביקור מראש.

נזכיר כי התקנות מחייבות את בעל הרכב לבצע ריקול רשמי בתוך שישה חודשים מיום קבלתו. מי שלא ייענה לקריאה לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו
חזור למעלה