דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פורד אקספלורר התעדכן - גם עם מולטימדיה מבוססת גוגל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פורד מותחת את פניו של האקספלורר עם מנוע הבנזין
  • שינויים במראה, שינוי גדול יותר במולטימדיה
  • בארה"ב צפוי להמשיך עוד שנים לצד אקספלורר כל-חשמלי

הדור השישי של פורד אקספלורר הגיע לאמצע מחזור חייו ומתעדכן. עם מראה שונה בעיקר בחזית, סביבת נהג מעודכנת ומערך מולטימדיה משודרג. בכך הוא מאפשר לפורד להמשיך ולהריץ אותו כעדכני, לצד אקספלורר חשמלי שצפוי בקרוב (לאחר דחייה מפתיעה), אם כי שני הדגמים לא חולקים מפרט.

ראשית החרטום החדש, עם סבכה קדמית גדולה ורחבה משמעותית, ויחידות תאורה צנועות יותר עם יחידות איתות ששינו את מקומן. מאחור יש דלת שונה לגמרי עם יחידות תאורה אחרות ומחוברות.

בפנים יש קונסולה קדמית חדשה לגמרי, עם מסך מגע אופקי כעת בגודל "13.2 (במקום "10.1 אנכי) ברזולוציה גבוהה מבעבר עם מערכת הפעלה וממשק עדכניים מבית פורד. האקספלורר יהיה הדגם הראשון של פורד להשתמש בממשק החדש שנקרא 'Digital Experience' ומבוסס גוגל. פורד גם תאפשר חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, בשונה מהיריבה ג'נרל מוטורס שלא מאפשרת זאת בדגמיה החדשים.

פתחי המיזוג - גם אלה הצידיים - נמוכים יותר, בעוד ההגה ושלל המתגים שעליו נותרו ללא שינוי. אפרופו מתגים, תפעול מערכת בקרת האקלים יתבצע מעתה רק דרך המסך.

במקביל פורד מפחיתה את רמות האבזור משמונה לארבע, כשכל אחת מתבטאת אחרת בסבכה הקדמית. כך למשל, ברמת הגימור הבסיסית היא שחורה עם מסגרת כרום, בעוד שב-ST היא מעין חלת דבש ללא מסגרת.

השינויי המכאני היחיד נרשם בגזרת תיבת ההילוכים שכוילה מחדש, ועדיין מציעה 10 הילוכים. פרט לכך אין שינויים מכאניים וגם היצע המנועים נותר כשהיה. בבסיס מנוע 2.3 ליטר מוגדש עם ארבעה צילינדרים עם 300 כ"ס, בפסגה V6 בנפח 3.0 ליטר עם 400 כ"ס.

מה אנחנו חושבים: אקספלורר הוא אייקון אמריקאי שבדורו הנוכחי גם שינה גישה ועלה במידה. זה אפשר לו לשחק טוב יותר במגרש הבייתי, כשרק ג'יפ גרנד צ'ירוקי מכר יותר ממנו, בין היתר בגלל הופעת גרסת שבעה מושבים. אבל למרות המיקום הגבוה בטבלה, המכירות המצטברות של אקספלורר ירדו בכ-10% בשנה שחלפה. מתיחת הפנים אמורה לספק לו את הרענון הדרוש כדי להרים אותן מחדש.

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה