דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

עם יותר כוח וטווח - אודי Q4 e-tron החשמלי הגיע לישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אודי Q4 אי-טרון מופיע אחרי מתיחת פנים
  • במקביל, הביצועים והטווח שופרו 
  • המחיר מתחיל ב-320 אלף שקלים
אודי Q4 e-tron ספורטבק

 אודי Q4 e-tron מגיע לישראל לאחר מתיחת פנים שעיקרה שיפור משמעותי ביחידת הכוח והסרת גרסאות 35 ו-40 ששווקו אצלנו בעבר. במסגרת העדכון הוחלפה יחידת ההנעה בחדשה עם מערכת ניהול תרמי משופרת וחסכונית באנרגיה.

בגרסת 45 - שתהיה היחידה באולם התצוגה המקומי - ההספק עלה ל-285 כ"ס, 20 כ"ס יותר מבעבר (ו-80 כ"ס יותר מה-40 הקודמת). תוספת כוח מתבטאת בביצועים עדיפים במעט מבדגם היוצא, עם 6.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש - 0.2 שניות פחות (ושתי שניות פחות מה-40 היוצאת). זאת בגרסת הנעה אחורית שתשווק כאן - גרסת הנעה כפולה לא תגיע.

אודי Q4 e-tron

 כבעבר הדגם יוצע רק עם סוללת 77 קוט"ש, שזכתה כעת למערכת ניהול חדשה ולכימיית תאים משופרת, כך אודי, אשר אחראית גם לשיפור ניכר בטווח הנסיעה התיאורטי: 525 ק"מ, 35 ק"מ יותר מבעבר. קצב הטעינה המהירה לא השתנה ויעמוד על 135 קילוואט, והקיבולת תוגבל כברירת מחדל ל-80% במטרה להאריך את חיי הסוללה.

מה עוד צריך לדעת: במסגרת מתיחת הפנים כוילו מערכות המתלים וההיגוי מחדש, כדי לשפר את נוחות הנסיעה והיכולת הדינאמית. החו"ל אגב מוצעת בדגם לראשונה מערכת סיוע למעבר נתיב באופן עצמאי, שאינה מוצעת בארץ.

אודי Q4 e-tron

שתי רמות גימור יוצעו אצלנו. הבסיסית שבהן כוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), ומסך מולטימדיה מרכזי "10.1, גג שמש פנורמי, מושבי עור משולבי בד עם כוונון חשמלי וזכרון למושב הנהג, דלת תא מטען חשמלית, תאורת לד מלאה וחיישני חניה היקפיים.

מפרט הבטיחות כולל בין היתר בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי רכב בשטח "מת", בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סכנה בעת יציאה מהרכב.

רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה מצלמות 360 מעלות, מערכת ניווט מקורית, מערכת שמע משודרגת, לוח מחוונים משופר, תצוגה עילית עם פונקציית מציאות רבודה, תאורת מטריקס לד ועוד.

אודי Q4 e-tron ספורטבק

המחיר: 320 אלף שקלים למרכב הרגיל ו-346 אלף שקלים לכמו-קופה, מחירים שלא ישתנו בינואר אם אכן תצומצם הטבת המיסוי על רכב חשמלי. זהו מחיר גבוה ב-11 אלף שקלים מהדגם היוצא, אך יש לזכור כי זה היה מחירה של גרסת 40 החלשה משמעותית.

מה אנחנו חושבים: כיום כבר קשה למכור מכוניות יוקרה בגרסאות צנועות הספק וטווח, ולכן לגרסאות בסיסיות יחסית כמו 35 ו-40 יש פחות הצדקה. מבחינה זו, הצעד של אודי נכון, ואף מתבקש. כך גם לגבי התמחור. ההתייקרות קטנה יחסית ובהתחשב בביצועים והטווח המשופרים, די מוצדקת ללא קשר.

אם מכניסים לתמהיל גם את ינואר הקרוב ואיום ההתייקרות שהוא נושא עימו, הרי שמדובר למעשה בשיפור האטרקטיביות של הדגם. וזה חשוב, בעיקר בסביבה תחרותית בהרבה מזו בה נתקל כשהגיע.

למאמר זה התפרסמו 8 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה