דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

בכוחות מחודשים - סקודה סקאלה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • החל שיווק סקודה סקלה לאחר מתיחת פנים
  • היצע רמות הגימור ויחידות הכוח צנוע מבעבר
  • בשלב זה יש גרסה בודדה בהיצע

כשמונה חודשים לאחר שהוצגה בעולם, עולה לישראל סקודה סקאלה מתוחת הפנים. בעבר שווקה המכונית בישראל בשלוש רמות גימור ובשתי גרסאות מנוע, כעת יש רק מנוע אחד ורמת גימור אחת לבחירה, עם תג-מחיר של 137 אלף שקלים.

מה חדש? פגושים ויחידות תאורה במראה מעט אגרסיבי יותר, עם חישוקים בעיצוב חדש. בסביבת הנהג הפך לוח המחוונים לדיגיטלי כסטנדרט, ויש בשינויים קלים ביחידת תפעול בקרת האקלים והמתגים על ההגה. סקודה גם טוענת לשימוש בבדים ממוחזרים ובחומרים טבעיים, כתחליף לחלק מדיפוני הפלסטיק.

בין היתר כוללת רמת האבזור לוח מחוונים דיגיטלי ("8.25) ומסך מולטימדיה ("8) עם תאימות לאפל ואנדרואיד, שקעי USB מלפנים ומאחור, בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית עם פתחי מיזוג למושב האחורי, מפתח חכם, חיישני חנייה אחוריים, פנסי לד היקפיים וחישוקי "16 קלים.

באגף הבטיחות נמצא כעת תשע כריות אוויר לעומת שבע בעבר, ואת אותן מערכות בטיחות מתקדמות שהיו בדגם היוצא, בהן בלימה אוטונומית לפנים ולאחור, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עייפות ועוד.

יחידת המנוע המוכרת - ליטר אחד מוגדש, שלושה צילינדרים - עברה שינוי בלחץ הגדישה, במערכת ניתוק הצילינדרים בעת שיוט ובסנן החלקיקים במערכת הפליטה. ההספק עלה ל-115 כ"ס (110 בעבר) והביצועים שופרו (ממש) במעט עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות (פחות עשירית) ו-201 קמ"ש (198 בעבר) כמהירות מרבית. תיבת ההילוכים היא עדיין אותה דו-מצמדית עם שבעה הילוכים.

מה אנחנו חושבים: סקאלה היא משפחתית קטנה, מעין גרסת אקסטרה-לארג' של פאביה. היא כמעט יחידה-מסוגה כיום בשוק ומתיחת הפנים הזו מעניקה לה את זריקת ריענון כדי שזו תוכל להמשיך ולהוות חלופה זולה וראויה למשפחתיות הקומפקטיות.

למאמר זה התפרסמו 16 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה