דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

"תמונות שדלפו": זו לנצ'יה אפסילון החדשה במלוא הדרה

Getting your Trinity Audio player ready...

עד עכשיו שחררה לנצ'יה כבר ארבע תמונות מרכב חלקיות שנועדו לגרות את הדמיון, אבל לקראת ההשקה הקרובה ב-24.2, מתגלות כאן תמונות מלאות. זאת כחלק מתכניתו של העומד בראש קונצרן סטלנטיס - קרלוס טבארס - לרנסנס עבור המותג. עם שלושה דגמים חדשים לגמרי. אפסילון היברידית-נטענת וחשמלית ב-2024, רכב פנאי חשמלי ב-2026 ומשפחתית קומפקטית (חשמלית, כמובן) ב-2028.

זכרי רק כי בראיון שערך בעבר האוטומוטיב ניוז עם העומד בראש לנצ'יה, לוקה נפוליטנו, בלטה אמירה יומרנית באופן כמעט מביך. לנצ'יה, שכבר שנים בקושי נושמת עצמאית, תמצא מקורות השראה בלא פחות ולא יותר מרצדס. "אני לא מתכוון שנוכל להתחרות בה, כי זו שאיפה נאיבית, אבל לשם אנחנו מכוונים", אמר.

לנצ

חשוב לזכור בהקשר זה כי לפני עשור שנים, מיד לאחר סגירת עסקת המיזוג בין קונצרן פיאט לקרייזלר האמריקאית, הוחלט מעשית לנתק את לנצ'יה מכמעט כל המכשירים שהותירו אותה מלאכותית בחיים. רק עירונית קטנה ותיקה מאוד בשם אפסילון תמשיך להתגלגל מפס הייצור, ורק עבור השוק האיטלקי. זה בהחלט נראה אז כסוף הסיפור, אבל טבארס החליט אחרת.

והנה אנחנו בתחילת 2024, ונפוליטנו עומד בהבטחתו. לנצ'יה אפסילון חדשה מתמרקת לקראת השקה קרובה, ותמונות ראשונות שלה הופצו ברחבי הרשת. כמובן, תחת ההגדרה "הדלפה". כולן נלקחו במהלך צילומי פרסומת לרכב שנערכו בליבה של עיר איטלקית ללא כל הסוואה ועם הלוגו והכיתוב הנדרשים. הדלפה זה לא.

לנצ

אז כן, היא מסמנת את החזרה לחיים של המותג, אבל אנחנו כבר מזמן לא בעידן תמא 8.32, סטרטוס, פולביה או דלתא אינטגרלה, אחד לאחד דגמים שמעוררים כמיהה לנהיגה אצל כל חובב רכב (ותיק). אלופות ראלי, פרארי בלבוש סלון, עבודות עיצוב אלמותיות ומה לא. אנחנו בעידן ריבוי פלטפורמות ומערכות הינע, חשמל, חסכון בעלויות פיתוח וקיצוץ בכוח אדם.

אז קבלו את מה שמסתמן כגרסה של לנצ'יה לפיג'ו 208 חשמלית, או אופל קורסה חשמלית, או עוד מספר רב של יצירות מוטוריות קומפקטיות-עירוניות בקונצרן סטלנטיס. כנראה עם מנוע חשמלי בודד ובסביבות ה-156 כ"ס, סוללת 54 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-400 ק"מ. או שנופתע.

עד עכשיו שחררה לנצ'יה כבר ארבע תמונות מרכב חלקיות שנועדו לגרות את הדמיון, אבל לקראת ההשקה הקרובה ב-24.2, מתגלות כאן תמונות מלאות באדיבות עמוד הפייסבוק של מאסרה.

למאמר זה התפרסמו 17 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה