דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

הטבת מס: פורד תציג ריינג'ר שעשוי לקבל כאן מחיר (מאוד) מפתיע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • פורד תציג גרסת עבודה לריינג'ר
  • עם כושר גרירה והעמסה יוצא דופן
  • מוגדר כ-C1 ולכן עשוי לזכות בתג מחיר נמוך

במשקל גבוה: החטיבה האוסטרלית של פורד פרסמה קדימון לגרסת 'סופר-דיוטי' לריינג'ר, כינוי אותו שמרה עד כה רק לטנדרים הגדולים, מ-F250 ומעלה. החידוש העיקרי הוא משקל כולל של 4.5 טון המחייב רישיון C1 (ג') כדי לנהוג בו, אך זוכה ליתרונות הכלכליים של הטנדרים הגדולים, לרבות שווי שימוש אפס, פחת שנתי גבוה יותר (20% לעומת 15%), אגרת רישוי מופחתת ובעיקר החזר מע"מ מלא ברכישה ובכל הוצאה (טיפולים, דלק, ביטוח וכו').

צפייה בתוכן הטבת מס: פורד תציג ריינג'ר שעשוי לקבל כאן מחיר (מאוד) מפתיע

המשמעות היא שאם אכן תחליט היבואנית לשווק אותו כאן, הוא יעלה סביב 200 אלף שקל, נמוך משמעותית מתג המחיר המקובל לטנדרים בקטגוריה, הגבוה במעט מ-300 אלף שקל.

מה אנחנו יודעים: באופן רשמי פורד לא מפרסמת כל מידע, למעט המשקל הכולל העומד על 4.5 טון, כ-1.3 טון יותר מהריינג'ר הרגיל המשווק כאן, והמשמעות היא שגם כושר העמסה צפוי להיות גבוה בהרבה. כושר הגרירה עומד על 4.5 טון, טון יותר מהמשקל אותו הוא מורשה לגרור כיום.

פורד ריינג

תמונות ריגול של אב טיפוס בניסויי נהיגה חושפות כי בכדי לתמוך במשקל הגבוה יותר, מערכת המתלים שונתה עם זרועות שונות מלפנים וקפיצי עלים נוקשים יותר מאחור. גם הצמיגים (275/70) רחבים ובעלי קוטר גדול יותר מאלו של הריינג'ר הרגיל, במטרה לתמוך במשקל הגבוה יותר. במקרה של אב הטיפוס מדובר בג'נרלר גראבר AT דו-שימושיים על חישוקי "18 מחוזקים.

ניתן לשער שמערכת ההנעה תהיה הבכירה בהיצע הריינג'ר הרגיל: V6 טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטר (240 כ"ס) בחיבור לתיבת 10 הילוכים אוטומטית. תיבת העברה מאפשרת הנעה אחורית לכביש יבש, כפולה לכביש רטוב (אחורית בבסיסה, עם העברת כוח לפנים כשנדרש), כפולה לשטח והילוך כוח עם נעילת דיפרנציאל מאחור.

פורד ריינג

מה אנחנו חושבים: הריינג'ר נחשב לאחד הטנדרים הנמכרים ביותר מחוץ לארה"ב, היחיד שמצליח לאתגר את טויוטה היילקס העומד בראש טבלת המכירות. לישראל הוא הגיע בתחילת השנה, אבל התקשה לשחזר את ההצלחה כאן, בעיקר בגלל תג מחיר גבוה ביחס למתחרה היפני. אבל.

אם היבואנית תצליח להנחית כאן את גרסת סופר-דיוטי החדשה, היא עשויה לא רק להפוך את המצב, אלא גם להיכנס לרשימה אקסקלוסיבית של דגמים שוברי שוק. שכן ההגדרה שלו כמשאית תאפשר לו הטבת מיסוי משמעותית שצפויה להציב את תג המחיר על כ-200 אלף שקל, זול משמעותית מהמתחרים ובאופן שיכול להביא קהל חדש לקטגוריה כמו חובבי שטח דל תקציב למשל. יהיה מעניין.

הירשמו לקבלת עדכונים ומבצעים בעולם הרכב

למאמר זה התפרסמו 20 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

צור קשר בוואטסאפ חזור למעלה