בקצרה:
- ב.מ.וו תפסיק לייצר את ה-Z4
- חוגגת זאת עם גרסת גימור ייחודית
- בינתיים ללא כוונה להצגת יורשת חשמלית

תם עידן: אחרי יגואר F-טייפ, מרצדס SLK, אודי TT, פורשה בוקסטר ועוד רבות וטובות, גם ב.מ.וו תפסיק בתחילת השנה הבאה לייצר רודסטר. ובמקרה שלה מדובר ב-Z4, שלושה עשורים לאחר שהחלה לייצר רודסטרים עם השקת ה-Z3 ב-1996.
בשונה מאודי ופורשה, שמתכננות להציג בקרוב יורשות חשמליות לרודסטרים האייקונים, לב.מ.וו אין כוונה להציג אחת, לפחות לא בעתיד הנראה לעין.

סוף מסלול: להבדיל מאחותה היפנית – טויוטה סופרה – שבחרה להיפרד מהקהל עם גרסת קצה סופר-ייחודית, ב.מ.וו הסתפקה בגרסת גימור שונה (Final Edition) לחגיגת האירוע, הנבדלת רק בצבע שחור למרכב החיצוני ולגימור הפנימי, עם תפרים אדומים והגה מצופה אלקנטרה.
ניתן יהיה לרכוש אותה בשילוב כל אחד ממנועי הבנזין המוגדשים. 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר עם 197 כ"ס ב-20i, ו-258 כ"ס ב-30i, או 6 צילינדרים בנפח 3.0 ליטר עם 340 כ"ס ב-M40i.

מה אנחנו חושבים: דגמי רודסטר היו בעבר מהדגמים הנחשקים ביותר על הכביש, כשהם מציעים חווית נהיגה יוצאת דופן של חיבור עם הסביבה תוך הנאה מנהיגת רכב קל יחסית וזריז. אלא שבשנים האחרנות חלה ירידה משמעותית בביקושים, שכן הקהל הצביע יותר על שימושיות גם במחיר ויתור על הנאה. ואל לנו לשכוח את העובדה שקשיים פיננסיים איתם מתמודדת תעשיית הרכב המערבית, מונעים הצדקת ייצור דגמי-תדמית פחות רווחיים. כך חלפה תהילת עולם.