דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

מראה רענן ולוח מחוונים מוקרן: אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו הגיעו לאחר מתיחת פנים
  • השינויים: מראה מעודכן, לוח מחוונים מוקרן ורמת גימור חדשה
  • מחיר הכניסה גבוה יותר 

טייק שני: אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו נחתו בישראל באיחור, לאחר מתיחת פנים שנייה במהלך שנות הדגמים החולקים את אותה פלטפורמה ומכלולי הנעה עיקריים. וכמו בראשונה, גם זו מתיחת פנים קלה בלבד.

השינויים החיצוניים מינוריים. בחזית נמצא יחידות תאורת מטריקס לד חדשות ועדכון קל לכונסי האוויר פגוש, כשמאחור יש חיפוי שונה ליחידות התאורה: בג'וליה גימור שקוף, בסלטביו מושחר.

סביבת הנהג עודכנה אף היא עם לוח מחוונים דיגטלי ("12.3) עם תצוגה משתנה במקום מחוונים אנלוגיים, דומה לזה המצוי בטונאלה.

מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי, אבל הגרסה המוחלשת למנוע הבנזין (200 כ"ס) לא תשווק עוד. מה שנותר וימשיך להיות משווק הוא מנוע הטורבו-בנזין 2.0 ליטר עם 280 כ"ס שמשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית בג'וליה, כפולה-קבועה בסטלביו.

במקביל, היצע רמות הגמור הצטמצם, וגרסת וולוצ'ה הבכירה בעבר תהיה כעת כרטיס הכניסה לעולם של אלפא. מעליה תצטרף רמת גימור חדשה בשם 'טריביוטו איטלינו' שמוסיפה בולמי זעזועים אדפטיביים, חישוקים מושחרים (בג'וליה "19 ו" 21 בסטלביו), גג מושחר, מערכת שמע משודרגת של הארמן קרדון, תפירה אדומה ועוד.

המחיר התייקר ב-40 אלף שקלים עבור כל אחד מהדגמים ביחס לרמת גימור וולצ'ה, ומתחיל כעת ב-340 אלף שקלים עבור ג'וליה ו-370 אלף שקלים עבור סטלביו.

מה אנחנו חושבים: אלפא רומיאו שעדיין מנסה למצוא את מקומה בתוך קבוצת סטלנטיס, מתעכבת עם הצגת מחליפים לשני הדגמים המאוד ותיקים: ג'וליה הוצגה ב-2015, סטלביו ב-2016, ושניהם עברו מתיחת פנים קלה אחת ב-2019.

העדכון הזה שלא כולל שינויים מכאניים, לא משנה את תמונת הדגמים באופן דרמטי, ויחד עם ההתייקרות המשמעותית, והתחרות העזה מצד מתחרים ותיקים וחדשים, אלפא נדחקת למשבצת שתקשה עליה להרחיב את קהל הלקוחות.

למאמר זה התפרסמו 31 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה