דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אחרי ה-3 מגיע ה-Y: שידרוג בדרך לרכב הפנאי המצליח

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • החשמלית הנמכרת בעולם תיישר בקרוב קו עם ה-3 המעודכנת
  • צפויה לשפר את מצבה של טסלה מול ריבוי המתחרות העדכניות
  • עם שינויי עיצוב קלים והבטחה לאיכות נסיעה משודרגת

בעוד ישראל נלחמת בעזה נחתה בארץ, בשקט-בשקט, טסלה מודל 3 לאחר מתיחת פנים. מודל Y שמתבסס על המודל 3 צפוי לעבור עדכון דומה והנה כל מה שאנחנו יודעים על השדרוג הצפוי לו.

חיצונית צפוי מודל Y ליישר קו עם העיצוב המעודכן של מודל 3, הכולל חזית חדשה עם יחידות תאורה צרות יותר ופגוש קדמי ללא פנסי ערפל. גם מאחור צפוי עדכון ליחידות התאורה לצד חישוקים בעיצוב חדש. במודל 3 העיצוב החדש שיפר את היעילות האווירודינמית, וכתוצאה מכך גדלו טווחי הנסיעה הרשמיים של המכונית בכ-4%.

בסביבת הנהג נמצא כמה שינויים שנראים מעט מוזרים ולא בטוח שנוחים לתפעול, כמו מתגי הפעלת האיתות והמגבים שעברו לגלגל ההגה ומחליפים את המנופים המוכרים או בורר מצבי נהיגה (לפנים, אחור או 'הילוך סרק') שיופעל מעתה ממסך המגע במקום מנוף מתבקש לצד ההגה. אין שינוי ביחידות ההנעה אך מודל 3 - ולכן יש להניח שגם Y - מציעה כעת כיול חדש למתלים, בידוד משופר ועוד.

מה אנחנו חושבים: מוקדם יותר השנה הפך מודל Y למכונית הנמכרת ביותר בעולם. גובר על טויוטה קורולה על אף היותו יקר משמעותית ובחלק מהמקומות בעולם במחיר כמעט כפול מהמשפחתית היפנית. אך השדרוג הצפוי של מודל Y לא דרמטי, ואמור לשפר את מעמדה של טסלה מול מתחרים צעירים שמצטרפים לשוק כפטריות אחר הגשם. בינתיים לפחות אין מקום לדאגה לגבי מידת הפופולריות של ה-Y, עם או בלי מתיחת פנים.

למאמר זה התפרסמו 12 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה