דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

התשובה הסינית לג'יפ רנגלר בדרך לכאן - טנק 300 מתחבר לשקע

Getting your Trinity Audio player ready...

בקצרה:

  • הטנק 300 מקבל גרסה היברידית נטענת
  • עם 408 כ"ס וכ-70 ק"מ נקיים מזיהום
  • בעתיד ישווק באירופה וגם אצלנו

בדרך לכאן, מתחבר לשקע: גרייט וול הציגה גרסה היברידית נטענת לטנק 300, רכב השטח הזוכה להצלחה רבה בשוק המקומי כמו גם באוסטרליה, דרום אפריקה ובמדינות המזרח התיכון. גרסה זו גם צפויה לקבל תקינה אירופאית מלאה ולהיות משווקת ביבשת הישנה ובעתיד גם אצלנו, ככל הנראה תחת מותג Wey.

מערכת ההנעה משלבת בין מנוע בנזין מוגדש, עם 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטר ומנוע חשמלי עם הספק משולב של 408 כ"ס. החיבור הוא לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה. סוללת 37.1 קוט"ש מאפשרת 105 ק"מ נקיים מזיהום לפי התקן הסיני (WLTC), כ-70 ק"מ על פי התקן האירופאי (WLTP).

סיני בשטח: נזכיר כי בדומה לטויוטה לנד קרוזר, מרצדס G קלאס ופורד ברונקו, הטנק 300 מבוסס על שלדת סולם, עם מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור. שילוב שאמור לאפשר איזון טוב בין יכולת שטח (מהלך מתלה ארוך מאחור) להתנהלות בכביש (היגוי מדויק מלפנים).

זוויות הגישה-נטישה (33-32 מעלות) ומרווח הגחון (22.2 ס"מ) דומים לגרסת הבנזין ובדומה לה גם כאן יש הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורי. גרייט וול טרם פרסמה האם הוא מצוייד גם במערכת סיוע ייחודית לתמרונים בשטח טכני הבולמת את הגלגל האחורי פנימי (בדומה לטרקטור חקלאי) לטובת הקטנת קוטר הסיבוב.

מה אנחנו חושבים: הטנק 300 זוכה להצלחה אדירה במדינות בהן הוא משווק הודות למיצובו כאלטרנטיבה זולה לרכב שטח אמיתיים. ובשונה מדגמים אחרים הוא לא עושה זאת תוך הקרבה של יכולת העבירות (סאנגיונג רקסטון) או השימושיות (סוזוקי ג'ימני).

הוספת גרסה היברידית נטענת תאפשר שיווק שלו באירופה וגם אצלנו, אם כי עוד לא ברור מתי. להערכתנו, אם הוא יתומחר בצורה אגרסיבית הוא יכול להפוך לא רק לדגם הנמכר ביותר של גרייט וול בישראל, אלא גם לאחד מרכבי השטח הנמכרים ביותר כאן.

למאמר זה התפרסמו 30 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה