דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

תיעוד מזעזע: סטה מהנתיב, פגע בעוצמה ברוכב קטנוע וברח מהמקום

Getting your Trinity Audio player ready...

תאונת פגע וברח קשה התרחשה לפני כשלושה שבועות בכביש 4, ונקלטה במצלמת הדרך של אחד מכלי הרכב שנסע מאחור. בתיעוד נראה רכב פרטי שסוטה מנתיבו לאורך שניות ארוכות, פוגע בעוצמה בקטנוע שנסע בנתיב מימינו, מרסק את הכלי ומעיף באוויר את הרוכב.

מהרשתות החברתיות, לפי חוק זכויות יוצרים 27א

למרות שאין להניח כי נהג הרכב לא הבחין בפגיעה, הוא ממשיך לפי התיעוד בנסיעתו מבלי לעצור ולהגיש עזרה. על אף התיעוד הקשה, שמראה בבירור את הפגיעה שתוצאותיה יכולות בקלות להפוך לקטלניות, כמו-גם את סוג ורישוי הרכב הפוגע, נהג הקיה ספורטאז' הלבנה נעצר רק אתמול (ד').

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לפנייתנו כי המקרה מוכר לה, והיום (ה') הוסיפו כי ״בעקבות חקירה שנפתחה נעצר אמש חשוד, רישיונו נפסל ל-60 יום ובהתאם לצורכי החקירה יובא היום לבית המשפט להארכת מעצרו״.

נכון להיום בבוקר, על כבישי ישאל נהרגו 193 בני אדם בתאונות דרכים מתחילת השנה, עלייה מדאיגה של כ-20% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. בקרב רוכבי דו-גלגלי התמונה קשה עוד יותר. מתחילת השנה נהרגו 43 רוכבים על אופנועים או קטנועים – זינוק של 34% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 16 מהם נהרגו בדרכים עירוניות ו-27 בדרכים בין-עירוניות. מרבית ההרוגים היו בני 34-20.

מומחי תחבורה העריכו בעבר כי הפופולריות הגדלה של כלים דו-גלגליים בקרב החברה הערבית תורמת לעלייה החדה במספר ההרוגים, אך נתוני התאונות מראים כי חלקו של המגזר הערבי בתאונות דו גלגלי (כ-25%) דומה לחלקו באוכלוסיה הכללית העומד על כ-21%.

מוקדם יותר היום אירעה תאונה קטלנית בה נהג צעיר שהשתולל על הכביש ברח משוטרים שדלקו אחריו, פגע ודרס למוות את רוכב האופניים גיא תימור, סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים. הנהג הדורס, בן 20 מקריית מוצקין, נעצר על-ידי המשטרה וחשוד בנהיגה תחת השפעת אלכוהול - וללא רישיון. אף הוא תועד על ידי מצלמות לפני הפגיעה.

למאמר זה התפרסמו 63 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה