מערכת ההנעה תהיה כבר מהדור החדש עליו דיווחנו לאחרונה, בהספק של עד 286 כ"ס ועד 56 קג"מ. מפרט טכני מלא טרם נחשף כך שלא ברור אלו גרסאות הספק יוצעו כאשר הרכב יגיע לשיווק. גם בנוגע לסוללות אין מידע רשמי בשלב זה, אם כי על פי דיווחים תוצענה שתי סוללות - אחת בעלת קיבולת אנרגיה של 77 קוט"ש, אחת של 85 קוט"ש. קצב הטעינה המהירה יגיע ל-200 קילוואט. פולקסווגן מצהירה כי טווח הנסיעה יעמוד על 700 ק"מ, מרשים יותר ממתחרותיה לרבות היונדאי איוניק 6 בעלת מקדם הגרר הנמוך יותר - 0.21 לקוריאנית, 0.23cd בגרמניה.
סביבת הנהג - שהוצגה כבר בעבר - כוללת מסך גדול ("15) ותצוגה עילית במציאות רבודה. היצרנית מדגישה כי מדובר בסביבת נהג משופרת וטוב שכך, שכן פולקסווגן מודה כי בדגמיה האחרונים - גולף, ID.3 - נתקלו הנהגים בבעיות תפעול ממשק ומתגים. ממשק ההפעלה העיקרי ב-7 יהיה מבוסס מגע ויופיע באופן קבוע בתחתית המסך, פתרון לתפריטים המסורבלים בעבר.
עם זאת, הטיפול לא כלל את ביטול תפעול מערכות באמצעות הסטת אצבע על משטח מגע. כפי שדיווחנו בעבר, השליטה בכיווני האוויר תיעשה באמצעות מסך המגע, כמו בטסלה. עוד נשארו מתגי החלונות המסורבלים, הכוללים שני לחצנים ובורר במקום ארבעה לחצנים כמקובל.
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות