דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

טנדרים - חדש

"לאב מי טנדר", שר הזמר האמריקאי המיתולוגי. והאמריקאים באמת אוהבים את הטנדרים שלהם, גדולים ועם מנועי בנזין אדירים. מבחינתם זה סגנון חיים. בארץ מעדיף הרוב טנדרים יפניים זולים וחסכוניים יותר, עם מנועי דיזל והנעת 4X4. כדי להנות מהחזר מיסים מלא צריך לבחור בטנדר כבד, במשקל 4.5 טון שדורש רשיון למשאית (רשיון ג'). 

טנדרים עד 4 טון

מעבר לקטגוריה טנדרים עד 4 טון הטנדרים הקלאסיים, מה שפעם כונה "טנדרי 1 טון יפניים" - על שם משקל ההעמסה שלהם, פחות או יותר. מדובר בכלי רכב קשוחים המיועדים לעבודה מאומצת. יש להם יכולות שטח גבוהות, כושר גרירה מצוין ורובם ישרדו שנים רבות בתנאים קשים. מנגד, רמת האבזור בקטגוריה השתפרה משמעותית וכיום ניתן למצוא טנדרים מפנקים במיוחד.

טנדרים מעל 4 טון

מעבר לקטגוריה טנדרים מעל 4 טון

הם גדולים, ממש ענקיים. הם דורשים רישיון נהיגה של משאית קלה (רישיון ג'). הם לא שימושיים בעיר. אבל טנדרי העבודה הגדולים נהנים מיתרונות אחרים: רמת נוחות ופאר גבוהה, והכי חשוב: מבחינת מס הכנסה מדובר במשאיות לכל דבר - ההוצאות מוכרות מהקילומטר הראשון, החזר מע"מ מלא, שווי שימוש קבוצת אפס. וכך קורה שבקיזוז המע"מ המחיר מסתכם בכ-200 אלף שקל - מחיר דומה לזה של הטנדרים היפניים הרגילים. וזה לא מקרה שכל הנציגים בתת-הקטגוריה הזו נולדו בארץ הביג מק והאפשרויות הבלתי מוגבלות.

קטגוריות נוספות

חזור למעלה