בחר רכב
רכב חדש 2018
רכב משנים קודמות

טנדרים - חדש


"לאב מי טנדר", שר הזמר האמריקאי המיתולוגי. והאמריקאים באמת אוהבים את הטנדרים שלהם, גדולים ועם מנועי בנזין אדירים. מבחינתם זה סגנון חיים. בארץ מעדיף הרוב טנדרים יפאניים עם מנועי דיזל. בארץ נחשבים הטנדרים בעיקר לרכבי עבודה וכדי להנות מהחזר מיסים צריך להוכיח שימוש אמיתי בעבודה. ולמרות הכל, הטנדרים 4X4 המודרנים מציעים שילוב מפתה: נוחות נסיעה סבירה בכביש, יכולת שטח שלא נופלת מזו של "ג'יפים" אמיתיים וכמובן יכולת העמסה והובלת מטען.


טנדרים עד 4 טון

הטנדרים הקלאסיים, מה שפעם כונה "טנדרי 1 טון יפניים" - על שם משקל ההעמסה שלהם, פחות או יותר. מדובר בכלי רכב קשוחים המיועדים לעבודה מאומצת. יש להם יכולות שטח גבוהות, כושר גרירה מצוין ורובם ישרדו שנים רבות בתנאים קשים. מנגד, רמת האבזור בקטגוריה השתפרה משמעותית וכיום ניתן למצוא טנדרים מפנקים במיוחד.

טנדרים מעל 4 טון

הם גדולים, ממש ענקיים. הם דורשים רישיון נהיגה של משאית קלה (רישיון ג'). הם לא שימושיים בעיר. אבל טנדרי העבודה הגדולים נהנים מיתרונות אחרים: רמת נוחות ופאר גבוהה, והכי חשוב: מבחינת מס הכנסה מדובר במשאיות לכל דבר - ההוצאות מוכרות מהקילומטר הראשון, החזר מע"מ מלא, שווי שימוש קבוצת אפס. וכך קורה שבקיזוז המע"מ המחיר מסתכם בכ-200 אלף שקל - מחיר דומה לזה של הטנדרים היפניים הרגילים. וזה לא מקרה שכל הנציגים בתת-הקטגוריה הזו נולדו בארץ הביג מק והאפשרויות הבלתי מוגבלות.


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב072-33-44-806
רכב חדשיד שניה

או:

מדוריםמדריכים