בחר רכב
רכב חדש 2017
רכב משנים קודמות

Live Blog: קיה נירו במבחן ארוך טווח

קיה נירו - מבחן ארוך טווח


קיה נירו מגיעה ל-iCar למבחן ארוך טווח. במהלך תקופת המבחן תמצאו ב- Live Blog פוסטים ועדכונים שוטפים על החיים עם קיה נירו



מאת מערכת iCar

14/12/2017, 15:12
אולי לא שמתם לב, אבל שני דברים מעניינים קורים על הכבישים בחנוכה: האחד - הכבישים פנויים יותר בשעות הבוקר, בשל העובדה שתלמידי בתי הספר יצאו לחופש (ואיתם חלק גדול מההורים). השני - הכבישים הפכו עמוסים מאוד בשעות אחר הצהריים, כשכולם נוסעים למופעים השונים ויוצאים להדלקת נרות אצל חברים ובני משפחה. הנירו מתמודדת היטב עם הפקקים של סוף היום. הנסיעה בה חלקה ונעימה, תיבת ההילוכים כפולת המצמדים כמעט ולא מורגשת ובקרת השיוט האדפטיבית מסייעת במהירויות הנמוכות על כבישים בין עירוניים - אם כי היא לא מתפקדת בזחילת פקקים איטית במיוחד.

12/12/2017, 16:33
המושבים הקדמיים בנירו בהחלט נוחים. יש להם ריפוד בד במרכז ו"תמיכות" עור בצדדים, ויחד נוצר שילוב מוצלח בין רכות לתמיכה. אלה לא מושבי ענק מפנקים של מכוניות אמריקאיות, וגם לא מושבי ספורט הדוקים, אבל בסביבת המחיר של הנירו מדובר במושבים בהחלט מוצלחים. את תנוחת הישיבה הצלחנו לאתר בקלות ויעילות.

10/12/2017, 14:36
אנחנו עוד לא החלטנו אם אנחנו אוהבים את מערכת המולטימדיה של הנירו. מצד אחד, המסך שלה קטן יחסית וכמות האפשרויות מצומצמת: יש אמנם הזרמת מדיה נוחה, ממשק בלוטות' ומצלמת רוורס, אבל אין אנדרואיד אוטו, אפל קאר פליי או תמיכה במערכת הפעלה מקבילה של אנדרואיד לטובת הניווט עם וויז. גם התמיכה בעברית חסרה. מצד שני, המערכת הזו פועלת בצורה קלילה ומהירה, נעימה לשימוש, פשוטה לתפעול בזמן נהיגה ומצליחה להרגיש מאוד טבעית או נכונה. כך או אחרת, כיום הנירו משווקת ללקוחות עם מערכת מולטימדיה אחרת בהתקנה מקומית. נבדוק בקרוב את האפשרות לשדרוג המערכת במכונית המבחן שלנו.



7/12/2017, 11:25
בניגוד לטויוטה פריוס או אפילו יונדאי איוניק, הנירו לא מסתובבת ברחובות וצועקת: "תראו, אני היברידית!". אין לה עיצוב יוצא דופן, היא לא משוויצה בסמלי הייבריד כחלחלים בכל פינה והאזכור היחיד לעובדת היותה היברידית הוא הכיתוב הקטן "אקו הייבריד" על הזנב. זה לא רע - אם רצינו רכב חסכוני, זה לא בהכרח אומר שרצינו רכב שנראה אחרת מכולם.



6/12/2017, 19:39
בינתיים, בקילומטרים שכבר הספקנו לצבור עם הרכב, אנחנו יכולים לומר דבר אחד ברור: לא מרגישים שהמכונית הזו לא חדשה. למרות שהיא עברה כבר כ-18,000 ק"מ, היא נוסעת כמו נירו חדשה לחלוטין (וגם על אחת כזו כבר יצא לנו לנסוע בעבר). זה לא מובן מאליו.


4/12/2017, 15:15
כל המכוניות ההיברידיות שפגשנו בשנתיים-שלוש האחרונות הונעו באמצעות כפתור. הפתרון הזה נפוץ במכוניות רבות, גם כאלו שאינן היברידיות, אך נדמה שבהיברידיות זו האופציה היחידה. בנירו, לעומת זאת, ההנעה מתבצעת באמצעות המפתח. זה מעט משונה בהתחלה: אנחנו רגילים לסובב את הסוויץ', לשמוע את מנוע הבנזין מתעורר לחיים ואז להרפות מהמפתח. כאן מנוע הבנזין מונע רק לאחר נסיעה של מרחק מסוים, ואילו סיבוב הסוויץ' מפעיל קודם כל את המנוע החשמלי. אחרי שמתרגלים לזה, מגלים שזה דווקא יכול להיות נחמד - סיבוב, הנעה ושמירה על שקט מוחלט.

30/11/2017, 10:52
אחד הדברים הראשונים ששמים לב אליהם בכניסה לנירו זו העובדה שלמרות שמדובר במכונית היברידית, זאת מכונית די "נורמלית". בפעם הראשונה שנהגנו בטויוטה פריוס, היינו זקוקים להדרכה והסבר קצר על ידית ההילוכים, מערכת ההנעה והתצוגות השונות. כאן הכל פשוט וברור - נכנסים, מתיישבים, מניעים ונוסעים.

29/11/2017, 16:46
יוצאים לדרך עם מבחן ארוך טווח חדש - והפעם לקיה נירו, אחת מהמכוניות המסקרנות של השנה האחרונה. במהלך החודשים הקרובים נשתמש בנירו באופן שוטף, וננהג בה אלפי קילומטרים במטרה לדווח לכם כל מה שאפשר וצריך לדעת על המכונית הזו.

אז בואו נכיר את הפרטנרית: מדובר ברכב הפנאי ההיברידי של קיה, שהצליח לעשות כאב ראש לשוק הרכב מכל מיני סיבות. קודם כל - כיצד הוא מוגדר? האם הוא בקבוצת רכבי הפנאי הקומפקטיים, יחד עם ספורטז' וטוסון? בסיס גלגלים של 270 ס"מ ממקם אותו בקצה העליון של הקטגוריה הזו. מאידך, הוא נמוך, קצר וצר מהספורטז' ורוב מתחריו - אז אולי הוא בכלל משתייך לקטגוריית הג'יפונים הקטנים, יחד עם רנו קפצ'ור וסיאט ארונה? ואולי הפלטפורמה המשותפת עם יונדאי איוניק מציבה אותו בקטגוריית המשפחתיות?



לא מעט שאלות הרכב הזה מעלה, עוד לפני שנהגנו בו מטר אחד. ובהמשך נדווח גם על המאפיינים השונים שלו - האבזור, הנוחות, המרווח, הבטיחות, צריכת הדלק ועוד עניינים רבים שיצוצו במהלך החודשים הקרובים.

רכב המבחן לא הגיע אלינו כשהוא חדש. המכונית שאתם רואים בתמונות היא בת שנה בערך, עלתה על הכביש בסוף שנת 2016 והגיעה אלינו עם כמעט 17,000 ק"מ על השעון. מדובר בחידוש מסקרן, שיאפשר לנו לבחון כיצד מתמודדת הנירו עם הצטברות הזמן והקילומטרים - בצורה שלא ניתן תמיד לבדוק במכונית חדשה לחלוטין.


כמו בפעמים קודמות, יתקיימו כאן במקביל שני מבחנים ארוכי טווח - ולצידה של הנירו תמשיך להיבחן גם סיאט לאון.

כרגיל, אתם מוזמנים לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהציע מבחנים ומבדקים שונים שתרצו שנבצע עם המכונית. עם כמה קילומטרים תסיים הלאון את המבחן? ומה יקרה לה עד אז? אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרי ה-Live Blog.
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. כול כמה ומה עלות החלפה סוללות?  כול כמה ומה עלות החלפה סוללות? מה עלות הטיפול במו...

דני,01.12.2017
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב072-33-44-806
רכב חדשיד שניה

או:

מדוריםמדריכים