בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

Live Blog: סקודה קודיאק במבחן ארוך טווח

Live Blog: סקודה קודיאק במבחן ארוך טווח


סקודה קודיאק מגיע ל-iCar למבחן ארוך טווח. במהלך תקופת המבחן תמצאו ב- Live Blog פוסטים ועדכונים שוטפים על החיים עם סקודה קודיאק



מאת מערכת iCar

סקודה קודיאק - מבחן ארוך טווח

סקודה קודיאק - מבחן ארוך טווח

16/7/2019, 14:28
התחלנו ליהנות יותר ויותר מהאפשרות להסיע 7 נוסעים בקודיאק. בניגוד למבוגרים, הילדים מתנדבים ולפעמים אפילו מתחננים לשבת בשורת המושבים השלישית. ברור גם שהמושבים הללו נועדו בעיקר עבורם והם מצידם נהנים מהפרטיות ומסביבת המחיה הנפרדת. ויש גם יתרונות להורים: הילדים והמריבות שבאות איתם ממוקמים קצת יותר רחוק מהאוזן ואפשר אפילו ליהנות יותר מהמוזיקה. 

 
14/7/2019, 9:13
יום שישי, שעת בוקר מאוחרת מדי ואנחנו מתארגנים לקראת נסיעה לצפון הרחוק במטרה להעביר את סוף השבוע באיזור אגמון החולה. ציוד ללילה אחד עבור משפחה לא מהווה אתגר עבור תא המטען של הקודיאק. גם שלושה ילדים מאחור, כשאחד מהם על בוסטר, לא סובלים מצפיפות בשום צורה. 

 
כמה דקות לאחר שיצאנו, נזכרנו שאחד הילדים, כיאה לימים של מזגן, חום ולחות ושוב מזגן, צורך אנטיביוטיקה. ואיך לוקחים ברגע האחרון אנטיביוטיקה שמצריכה קירור? תא הכפפות המקורר בקודיאק נתן מענה יעיל, ואפילו אפשר לקבוע את עוצמת רוח המיזוג שתיזרק אל התא. נקווה שהפעם הבאה שיהיה לנו צורך בקירור בתא הכפפות תהיה עבור פחית קולה ולא עבור תרופות.

 
11/7/2019, 23:52
בדרך הפקוקה מדי לפארק רעננה, מרוגשים לקראת המפגש של משינה עם ברי סחרוף על הבמה, הקודיאק מגלה את חוזקות תא הנוסעים עבור שהיה ממושכת. המזגן המפוצל מקרר היטב גם את הנוסעים מאחור, מערכת המולטימדיה מספקת אפשרויות מוזיקליות מגוונות והגג השקוף חושף שמיים צבועים באדום-שקיעה. לבסוף, כשמגיעים לאיזור החניון, מגלים שכמובן אין חניה פנויה. מזל שהגענו עם ג'יפון בעל הנעה כפולה. טיפוס קליל על מדרכה ומשם במעבר חולי היישר אל החניה המיוחלת בשטח. הקודיאק מצטרפת למצעד הכבוד של ג'יפונים גיבורים שהתייצבו שם לפניה. לבסוף גם ההופעה היתה מוצלחת, אבל זה כבר לא קשור לקודיאק שלנו.
 
9/7/2019, 16:25
בנוסף לאבזור הסטנדרטי של גרסת ה"סטייל", על הקודיאק שלנו מותקנים שני אביזרים נוספים: מערכת ה"קונקט-איט" שפיתחה היבואנית המקומית ועריסה לסלולארי. על מערכת ההפעלה של המולטימדיה נרחיב בהמשך המבחן; העריסה לסלולארי מוכרת מדגמים רבים נוספים של צ'מפיון מוטורס שנבחנו אצלנו בעבר, ובכל זאת נאמר כמה מילים לגביה.
 
מצד אחד, כאן העריסה פחות נצרכת, שכן ישנו משטח טעינה אלחוטי לסלולארי וגם מערכת "אנדרואיד אוטו" ו"אפל קארפליי", שמייתרות את הצורך בהסטת המבט אל המכשיר הנייד. מצד שני, ברכב מותקנת תוכנת ניווט של וייז כך שאנחנו לא צריכים תמיד להפעיל את אפליקציות ההתממשקות, ובסלולארי של חלקנו אין בכלל תמיכה בטעינה אלחוטית - כך שהעריסה בהחלט נצרכת. המיקום שלה נוח מאוד, נגיש ליד ולעין וקרוב לשקעי הטעינה. בנוסף קל להכניס ולהוציא מתוכה את המכשיר.


7/7/2019, 17:59
ועכשיו - הגיע הזמן לפתוח באופן רשמי את המבחן עם סרטון הוידאו הראשון. תהנו!

 
4/7/2019, 10:11
למרות המימדים הגדולים יחסית - הוא ארוך בכ-30 ס"מ ביחס למיצובישי אקליפס קרוס שהיה אצלנו במבחן הקודם - אנחנו מצליחים להכניס את הקודיאק יחסית בקלות אל החניה הביתית. זה קורה בעיקר בזכות מצלמה מצוינת וחיישנים היקפיים, כי שדה הראיה לכשעצמו לא עושה לנו חיים קלים מול העמודים והקירות בחניה הצפופה.
 
2/7/2019, 14:52
כוונון המושב של הקודיאק לקח לנו קצת זמן. זה מושב קשיח יחסית, מהסוג שתומך היטב בנסיעות ארוכות, ולמי שאוהב תנוחת ישיבה נמוכה עלול להיות קצת מורכב למצוא את הזווית המתאימה. אחרי כמה ימים טובים הצלחנו להתקבע על התנוחה ושמרנו אותה בזיכרון.


30/6/2019, 11:32
בסוף השבוע לקחנו את הקודיאק לנסיעה חוצת ארץ, לא מצפון לדרום אלא ממערב למזרח.
 
ארבעה מבוגרים היא סחבה הפעם וזה לא היה ממש אתגר. מאחורה שני מבוגרים מצאו שפע של מקום. גם חיבורי USB לניידים הועילו. את גג השמש הענק הם מאוד אהבו בשתי הדקות הראשונות, אבל אחר כך התלוננו על החום - אז סגרנו אותו. 
הנסיעה עצמה עברה בנעימים. בכביש בין עירוני הקודיאק די נוח ובידוד הרעשים, לפחות בכבישים הספציפיים עליהם נהגנו, היה טוב מאוד. בחודשים הקרובים נדע אם זה עניין נקודתי או שהבידוד באמת מוצלח.
 
26/06/2019, 14:51
יוצאים לדרך עם מבחן ארוך טווח חדש - והפעם לסקודה קודיאק, רכב הפנאי הגדול שהגיע לישראל לפני שנתיים בדיוק. במהלך החודשים הקרובים נשתמש בקודיאק באופן שוטף וננהג בו אלפי קילומטרים במטרה לדווח לכם כל מה שאפשר וצריך לדעת על המכונית הזו.
 
המכונית שהתייצבה למבחן היא אחת הגרסאות המרשימות ביותר של הקודיאק: היא מצוידת במנוע 2.0 ליטרים מוגדש עם 190 כ"ס, עם הנעה כפולה ברמת הגימור "סטייל" - לאחר שדרוג מפרט האבזור שבוצע מוקדם יותר השנה. מחיר המחירון של המכונית, נכון ליום תחילת המבחן, עומד על 232,000 שקלים, לפני אגרת רישוי בגובה של 3,355 שקלים.
 

מאז תחילת השיווק, בחודש יוני 2017, נמכרו בישראל קצת יותר מ-6,200 יחידות של סקודה קודיאק - כאשר במרבית התקופה הביקוש היה גדול מההיצע שיכלה היבואנית לספק.

הקודיאק הוא אחד מכלי הרכב המחופשים ביותר באתר iCar: מאז ההשקה שלו בישראל הוא הדגם השני הכי מחופש של סקודה, בפער קטן מאוד אחרי האוקטביה; ובכלל, זהו אחד מ-5 רכבי הפנאי המחופשים ביותר באתר.
 
סקירות הוידאו שערכנו לקודיאק זכו ליותר מ-168,000 צפיות; רק טויוטה קורולה וקיה ספורטז' השיגו מספרי צפיות גבוהים יותר, וגם הם עשו זאת בשני דורות שונים ובמשך תקופה ארוכה הרבה יותר.

עד שנתחיל בדיווחים השוטפים, אתם מוזמנים לצפות בסרטון המבחן שערכנו לה כאשר היא הגיעה לישראל.


לאחר זמן מה אנו חוזרים לקיים כאן במקביל שני מבחנים ארוכי טווח - ולצידה של הסקודה יבחן גם סיטרואן קקטוס.
 
כרגיל, אתם מוזמנים לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהציע מבחנים ומבדקים שונים שתרצו שנבצע עם המכונית. עם כמה קילומטרים תסיים הקודיאק את המבחן? ומה יקרה לה עד אז? אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרי ה-Live Blog.
למאמר זה התפרסמו 8 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. הוו סוף סוף רכב ראוי  נראה מה שווה ה-DSG (מאמין שכבר בסדר) וגם טוב שיש ...

אבי,26.06.2019

2. ידית הילוכים בעייתית  תשימו לב לידית הילוכים בעייתית לדי הרבה דגמים של ה...

א,26.06.2019

3. DSG  כל סקודות קודיאק הם עם DSG רטוב, גיר שמעולם לא היה...

,27.06.2019

4. הגירים עושים צרות {גם הרטוב} ויש בעיות עם מערכות המיזוג ,הפלסטיקים בתא הנוסעים מתקלפים מהר (לת)  

,28.06.2019

5. באמת מהמם לנסוע בו  וואו, בדיוק עכשיו חבר שלי לקח אותי בכזה רכב, באמת ...

יעל היפהפיה,30.06.2019

6. לבחור מ4 אתה טועה   החזרתי עכשיו אוקטביה עםם 130K ק"מ הכל במקום ובצורה...

,07.07.2019

7. תכל'ס  מחכה לתוצאות. בינתיים תשאירו קצת טעימות החבר'ה במת...

מתעניין בקודיאק,10.07.2019

8. מושב נהג צפוף  אין מקום לרגליים לנהג בגובה 185 ס"מ ומעלה

אמנון,16.07.2019
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים