Live Blog: טויוטה קורולה סטייישן במבחן ארוך טווח

טויוטה קורולה סטיישן


טויוטה קורולה סטיישן מגיע ל-iCar למבחן ארוך טווח. במהלך תקופת המבחן תמצאו ב- Live Blog פוסטים ועדכונים שוטפים על החיים עם הקורולה



מאת מערכת iCar



4/5/2021, 16:40
עם הספק של 122 כוחות סוס בסך הכל, אנחנו לא מצפים מהקורולה לביצועים מסעירים. אבל אנחנו בהחלט מצפים לשימוש ניכר בחשמל – ועוקבים בדריכות אחרי מחוון אחוזי החשמול שמציג את הממוצע היומי שלנו. בדרך כלל, בנסיעה בין עירונית שמלווה גם בפקקים, אנחנו נעים בין 60 ל-75 אחוזים של שימוש בחשמל. נתון לא רע בכלל.

 
2/5/2021, 15:16
עולים לירושלים עם הקורולה סטיישן בפעם הראשונה. בהמשך ננסה לשחזר את האופן בו עלינו עם רכב חשמלי לירושלים ולהשוות לחוויה עם הטויוטה, אבל הפעם מפאת קוצר הזמן הזדרזנו יותר. כמה נקודות חשובות שכן שמנו לב אליהן: המושבים נוחים מאוד ועוטפים את הגוף באופן נפלא. סביבת הנהג מאוד אינטימית - הכל נמצא קרוב מאוד וקל מאוד לתפעל את הרכב בנהיגה. את הקצה הקדמי של הרכב קשה לראות והוא מעט נמוך אז צריך להיזהר לא לשפשף מדרכות. 
 
בדרך למרכז ירדנו בקצב איטי יחסית והשגנו צריכת דלק כוללת של 28 ק"מ לליטר. נכון שמדובר בירידה ארוכה רוב הזמן, ועדיין - עלות הדלק עמדה על כ-13 וחצי ש"ח לנסיעה הזו. בעליה זה יהיה טיפה יותר יקר - מבטיחים לבדוק ולהחזיר תשובה.


29/4/2021, 14:30
בימים הראשונים שלנו עם הקורולה סטיישן הספקנו לקחת אותה לטיול משפחתי בגן הלאומי בית גוברין. התרשמנו במיוחד מהיכולת שלה לגהץ את הכבישים הדי מזעזעים שיש ברחבי האתר – כבישים גליים, מחורצים וסדוקים. בכל הליקויים האלו טיפלו מתלי הקורולה בצורה מצוינת.


27/4/2021, 15:12
הימים הראשונים עם הרכב עוברים עלינו בעיקר בהסתגלות: קילוף הניילונים מהמושבים וממסכי התצוגה, הגדרת תחנות הרדיו המועדפות, מאפייני התצוגה השונים של מחשב הדרך, מערכות הבטיחות ועוד. בקרוב מצפים לנו כמה טיולים למרחקים ארוכים, יהיה מעניין.
 
25/04/2021, 17:31
יוצאים לדרך עם מבחן ארוך טווח חדש - והפעם לטויוטה קורולה, אחת המכוניות הפופולאריות ביותר בישראל בכל הזמנים. במהלך החודשים הקרובים נשתמש בקורולה באופן שוטף וננהג בה אלפי קילומטרים במטרה לדווח לכם כל מה שאפשר וצריך לדעת על המכונית הזו.


 
המכונית שהתייצבה למבחן היא בגרסת הסטיישן, שמכונה גם TS או "קורולה ספייס". בחרנו בגרסה הזו מכמה סיבות. ראשית, היא מוסיפה לקורולה המוכרת מימד חשוב של שימושיות; שנית, יש הבדלים בינה לבין הסדאן גם מתחת לקליפה; שלישית, הפופולאריות של הקורולה סטיישן נמצאת בעליה מתמדת – כאשר בשנה הנוכחית אחת מכל 5 קורולות חדשות שעלו על הכביש היתה בגרסת הסטיישן.
 

מכונית המבחן היא ברמת הגימור הבכירה "ספייס פלוס", שמחירה נכון להיום עומד על 143,900 שקלים. היא מצוידת בהנעה היברידית המבוססת על מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים ומנוע חשמלי נוסף, שאליהם משודכת תיבת הילוכים רציפה. ההספק עומד על 122 כ"ס.
 
כרגיל, אתם מוזמנים לשאול שאלות, לבקש בקשות ולהציע מבחנים ומבדקים שונים שתרצו שנבצע עם המכונית. עם כמה קילומטרים תסיים הקורולה את המבחן? ומה יקרה לה עד אז? אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרי ה-Live Blog.
 
למאמר זה התפרסמו 1 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מקווה שלא תרדמו משיעמום (לת)  

ניצן,26.04.2021
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים