לזכותה של חברת "קרסו" נזקפות זכויות רבות על המאמץ הבלתי פוסק לשווק בישראל מכוניות עם מנועי דיזל. בעוד יבואנים אחרים ויתרו על המנועים החסכוניים למען הטבות המס של רכבי הבנזין הבזבזניים יותר, אצל קרסו יש גרסאות דיזל כמעט בכל דגם ומותג: החל מרנו מגאן ופלואנס, דרך המיניוואן רנו גרנד סניק, ניסאן קשקאי ואקסטרייל, דגמי דאצ'יה השונים - ועכשיו גם הג'יפון העירוני רנו קפצ'ור, שיהיה הראשון בקבוצתו עם מנוע דיזל וגיר אוטומטי. המחיר תחרותי ביחס לסגמנט, ועומד על 129,900 שקל.
מנוע הדיזל של רנו קפצ'ור הוא אותו אחד שמשמש את הפלואנס, בנפח 1.5 ליטר, אך בגרסה מעט מוחלשת - עם הספק של 90 כ"ס (לעומת 110 בפלואנס). נתון המומנט עומד על 22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד, וצריכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן היא 26.3 ק"מ לליטר. קבוצת הזיהום, הודות לתקן יורו6 המחמיר, היא 3 - מה שאפשר את המחיר התחרותי.
תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמדים בעלת 6 הילוכים, אותה אחת שמוכרת מדגמים אחרים של רנו. נתוני הביצועים בגרסת הדיזל מספרים על תאוצה של 13.8 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, זאת לעומת 10.9 שניות בגרסת הבנזין.
רנו קפצ'ור דיזל ישווק ברמת הגימור "אקספרסיון", הכוללת בין היתר מסך מולטימדיה דובר עברית עם דיבורית בלוטות' ותוכנת ניווט, כרטיס חכם עם כפתור התנעה, בקרת שיוט ועוד. פער המחירים בינו לבין גרסת הבנזין עומד על 3,000 שקל בלבד, אם כי זו האחרונה נמכרת כרגע במחיר של 117,990 שקל.
בשנת 2015 נמכרו בישראל 969 יחידות מדגם הקפצ'ור, נתון שמיקם אותו במקום ה-6 בקטגוריית הג'יפונים הקטנים.
צפייה בתוכן רנו קפצ'ור מקבל מנוע דיזל. המחיר: 130 אלף
ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו ישראל: "לראשונה אנו מציעים לקהל לקוחות קטגוריית הקרוסאובר העירוניים מנועי דיזל חסכוניים. דגם הדיזל החדש אידיאלי לקהל העסקי ולנהגים הנוהגים לנסוע מרחקים ארוכים ובכך יאפשר להם לחסוך משמעותית בעלויות הדלק. בנוסף הם זוכים לרכב מעוצב, עשיר באבזור, בעל הנדסת אנוש מתקדמת ובטוח".
הקקטוס שמאובזרת ברמה דומה אם כי דיזל חזק יותר (וגיר ידני) זולה ב33000 שח בפועל), בהנתן המבצע 27000 שח פחות
לקקטוס ביצועים עדיפים משמעותית ומחיר זול יותר , כמו גם צריכת דלק עדיפה
פשוט לא עסקה מספיק טובה