בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

פיג'ו 508 החדשה: עכשיו גם בסטיישן

פיג'ו 508 החדשה: עכשיו גם בסטיישן


פיג'ו הציגה את גרסת הסטיישן לדור השני של פיג'ו 508 עם עיצוב דינאמי, מערכות בטיחות מתקדמות, תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים והספקים של עד 225 כ"ס



מאת רן סגל
 
אחרי שבתחילת השנה הציגה פיג'ו את הדור השני של רכב המנהלים שלה, כעת חשפו הצרפתים גם את גרסת הסטיישן שלו. כמו גרסת הסדאן, גם ה-508 סטיישן עושה שימוש בפלטפורמת EMP2 המשמשת גם את פיג'ו 3008 ו-5008. ההשקה הרשמית תתקיים בתערוכת פריז שתיפתח לציבור ב-4 באוקטובר 2018. המכירות באירופה יחלו בינואר 2019.

508 סטיישן החדשה 2019
 

עיצוב ומידות

אורכה של ה-508SW עומד על 478 ס"מ, (ארוכה ב-3 ס"מ לעומת גרסת הסדאן). גובהה של גרסת הסטיישן עומד על 142 ס"מ (גבוהה ב-2 ס"מ מגרסת הסדאן). הרוחב דומה לגרסת הסדאן ועומד על 185.9 ס"מ. תא המטען מציג נפח מכובד של 530 ליטר וזאת כאשר מדף הכיסוי סגור (487 ליטר בגרסת הסדאן) ובקיפול המושבים הוא מציג צמיחה של 182 ליטר לעומת הדור הקודם ונפחו הכללי עומד על 1780 ליטר. המשקל לדברי פיג'ו קוצץ בכ-70 ק"ג והוא עומד על כ-1360 ק"ג.


 
הפרופורציות החדשות יוצרות מראה דינאמי וחלק, עם קו גג נמוך למראה. גם לגרסת הסטיישן חלונות חסרי מסגרת והעיצוב הכללי שואל מאפיינים מרכב התצוגה "פיג'ו אינסטינקט" ומדגיש את החזית החדשה של היצרן ופנסי "טפרי האריה". בנוסף לכך, שם הדגם מוטבע גם על מכסה המנוע, כמחווה נוסטלגית לדגמי ה-504.
 
בפנים הרכב פיג'ו מציינים כי ה-508 סטיישן מקבלת את הדור השני של ה-i-Cockpit . מסך המולטימדיה חדש ובגודל 10 אינץ', נוטה כעת יותר לכיוון הנהג ולוח השעונים הדיגיטלי (בדומה לזה של פיג'ו 5008) בגודל 12.3 אינץ'.
 
508 סטיישן החדשה 2019
 

מנוע וביצועים

פיג'ו 508 סטיישן החדשה תציעה את מגוון המנועים של גרסת הסדאן, כאשר כולם עומדים בתקני הזיהום החדשים ואף בתקנים החדשים המדמים פליטת מזהמים בתנאי אמת.
 
מנועי הטורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר ישודכו לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. ההספקים יעמדו על 180 כ"ס או 225 כ"ס בגרסת ה-GT. 
 
ה-508 סטיישן תקבל גם את מנוע הדיזל החדש בנפח 1.5 ליטר. המנוע מספק 130 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית בעלת 6 הילוכים או אוטומטית בעלת 8 הילוכים. בנוסף יוצע מנוע הדיזל המוכר של היצרן, בנפח 2.0 ובהספקים של 160 או 180 כ"ס שגם כן יקבל את התיבה האוטומטית החדשה.
 
במחצית השנייה של שנת 2019 תקבל פיג'ו 508 סטיישן החדשה גם גרסת פלאג אין הייבריד, בעלת טווח נסיעה חשמלי של 50 ק"מ.

508 סטיישן החדשה 2019
 

אבזור ובטיחות

פיג'ו 508 סטיישן מציעה אבזור עשיר למדי עם אפשרות למערכת עיסוי חדשה בעלת 5 תוכניות שונות, גג שמש פנוראמי נפתח ומערכת שמע משודרגת מבית Focal בעלת 10 רמקולים. החדשות החשובות הן כמובן בתחום הבטיחות וה-508SW תציעה בקרת שיוט אדפטיבית כולל אפשרות עצירה מלאה ותחילת נסיעה עצמאית, בלימת חירום אוטונומית עד למהירות של 140 קמ"ש, התרעת סטייה מנתיב עם היגוי אקטיבי, זיהוי תמרורי מהירות והתאמת המהירות בלחיצת כפתור, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עייפות לנהג, התרעת רכב בשטח מת, מצלמת נסיעה לאחור עם מבט "מעוף הציפור" ולראשונה בקטגוריה גם מערכת ראיית לילה העושה שימוש במצלמת אינפרא-אדום ופועלת בטווחים של עד 250 מטר.

508 סטיישן החדשה 2019
 
מקבוצת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל טרם נמסרו פרטים אודות אפשרות השיווק של גרסת הסטיישן בישראל - אך סביר להניח כי ה-508 החדשה תנחת אצלנו רק בגרסת הסדאן.
 
 
לדגמי פיג'ו בישראל – פיג'ו
 
למאמר זה התפרסמו 0 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים