בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

פיג'ו 5008 מקבל יחידות הנעה חדשות

פיג'ו 5008 מקבל יחידות הנעה חדשות


אחרי ה-3008 מרעננת פיג'ו גם את קו המנועים של ה-5008 עם מנוע הדיזל החדש בנפח 1.5 ליטר, תוספת כוחות סוס למנוע הבנזין ותיבת 8 הילוכים



מאת רן סגל
 
יבואנית פיג'ו בישראל, קבוצת לובינסקי, החלה בשיווק גרסאות הנעה חדשות ל-5008 - רכב הפנאי עם 7 מושבים. מדובר באותו שינוי שעבר ה-3008 לפני מספר חודשים. במקביל עלו המחירים (בחלק מהגרסאות כבר בתחילת חודש אפריל) כך שמחיר גרסת הכניסה לדוגמה התייקר ב-6,000 שקלים ועומד כעת על 186,000 שקלים (לבנזין ולדיזל).

פיגו 5008
 
בתחום הדיזל זוכה ה-5008 למנוע חדש בנפח 1.5 ליטרים, שמחליף את מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטרים. ההספק עלה מ-120 ל-130 כ"ס ושיאו ב-3,750 סל"ד (250 סל"ד מאוחר יותר). נתון המומנט נותר ללא שינוי ועומד על 30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד.
 
המנוע משודך כעת לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים (6 בעבר), כפי שפגשנו כבר ב-3008. ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.1 שניות ואורכת כעת 11.8 שניות והמהירות המירבית עלתה ב-5 קמ"ש ל-190 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת השתפרה ב-1.2 ק"מ לליטר ועומדת על 24.4 ק"מ לליטר, זאת לצד שיפור בדירוג זיהום האוויר (קבוצה 7 בדירוג החדש לעומת קבוצה 10 במנוע ה-1.6 ליטר בשיטת הדירוג הישנה) ועליה של 50 ק"ג במשקל הכללי ל-1,430 ק"ג.
 

גרסאות הבנזין, עם מנוע 1.6 ליטר טורבו, השתדרגו בתוספת של 15 כ"ס ומספקות כעת 180 כ"ס בעוד שיא ההספק מושג 500 סל"ד מוקדם יותר ב-5,500 סל"ד. נתון המומנט עלה ב-1 קג"מ ל-25.5 קג"מ שמושגים כעת ב-1,650 סל"ד (250 סל"ד יותר).
 
גם גרסת הבנזין קיבלה את התיבה האוטומטית החדשה בעלת 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש התקצרה ב-0.9 שניות ועומדת על 8.3 שניות וכך גם המהירות המירבית שעומדת כעת על 218 קמ"ש (12 קמ"ש יותר). צריכת הדלק המשולבת דווקא לא רשמה שיפור וירדה מ-17.5 ל-17.2 ק"מ לליטר.

פיגו 5008 - צילום אסף בר-שי
 
גרסת ה-GT הבכירה התעדכנה על מנת לעמוד בתקני זיהום האוויר החדשים. גרסה זו עושה שימוש במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר כאשר ההספק עומד על 177 כ"ס (3 כ"ס פחות) ונתון המומנט נותר ללא שינוי ועומד על 40.8 קג"מ הזמינים ב-2,000 סל"ד.
 
כמו צמד המנועים הקודם, גם מנוע זה משודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים. נתון ההאצה ל-100 קמ"ש עלה ב-0.1 שניות בלבד ועומד על 9.2 שניות ואילו המהירות המירבית עומדת כעת על 215 קמ"ש (7 קמ"ש יותר). צריכת הדלק הממוצעת נפגעה קלות ועומדת על 20.4 ק"מ לליטר (20.8 בעבר). בנוסף משקל הרכב עלה ב-10 ק"ג ועומד על 1,540 ק"ג.

פיגו 5008 - צילום אסף בר-שי
 

פיג'ו 5008 – מחירים:

פיג'ו 5008 1.5 טורבו-דיזל "אקטיב" יעלה 185,990 שקלים
פיג'ו 5008 1.5 טורבו-דיזל "פרימיום" יעלה 207,990 שקלים
פיג'ו 5008 1.6 טורבו-בנזין "אקטיב" יעלה 185,990 שקלים
פיג'ו 5008 1.6 טורבו-בנזין "פרימיום" יעלה 207,990 שקלים
פיג'ו 5008 2.0 טורבו-דיזל GT יעלה 242,990 שקלים
 
בשלושת החודשים הראשונים של שנת 2019 נמכרו 418 יחידות של פיג'ו 5008. 
 
לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו
למאמר זה התפרסמו 4 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. מחירים הזויים.... תתפגרו איתם בצער רב (לת)  

אלון, נתניה,23.04.2019

2. מחירים הזויים.... תתפגרו איתם בצער רב (לת)  

אלון, נתניה,23.04.2019

3. על תצתער בסוף הכול נמכר (לת)  

חולה רכב,24.04.2019

4. גם האבזור שודרג  הדגם פרימיום המפואר מגיע עם דלת תא מטען חשמלית ופנ...

,25.04.2019
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים