בחר רכב
רכב חדש 2019
רכב משנים קודמות

פיג'ו 3008 מקבל מנוע חדש

פיג'ו 3008 מקבל מנוע חדש


קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, החלה בשיווק רכב הפנאי הקומפקטי עם תיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים ומנוע טורבו-דיזל חדש המתברג היישר לקבוצת זיהום 2



מאת רן סגל
 
יבואנית פיג'ו בישראל, קבוצת לובינסקי, החלה בשיווק גרסה חדשה לרכב הפנאי הפופלארי פיג'ו 3008, עם מנוע דיזל חדש ושני הילוכים נוספים - אך במחיר שהתייקר ב-5,000 שקל לעומת גרסת הדיזל ששווקה עד כה.

פיגו 3008
 
הגרסה החדשה מצויידת במנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 1.5 ליטר המספק 130 כ"ס ב-3,750 סל"ד ומומנט מירבי העומד על 30.6 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. לעומת גרסת הטורבו-דיזל 1.6 ליטר המוכרת, מדובר בשיפור של 10 כ"ס, כאשר נתון המומנט נותר זהה. המנוע החדש משודך לתיבה אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים מבית "איסין" היפנית (אותה כבר פגשנו ב-DS7 קרוסבק) לעומת תיבת 6 הילוכים בגרסת 1.6 ליטר דיזל היוצאת.

פיגו 3008
 
ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.5 שניות לכדי מהירות מירבית העומדת על 192 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת במסלול משולב עומדת על 24.3 ק"מ לליטר (שיפור של 0.5 ק"מ לליטר). נתון מעניין הוא דרגת זיהום האוויר של הגרסה החדשה, אשר מתברגת אל קבוצת זיהום 2 – קבוצה אליה השתייכו עד כה רכבים היברידיים. דרגת זיהום האוויר נקבעה בתקן WLTP החדש והמחמיר.
 

פיג'ו 3008 HDI עם מנוע 1.5 ליטר דיזל ימכר בשתי רמות גימור, "אקטיב" ו"פרימיום". רמת הגימור "פרימיום" תוצע גם בכמות מוגבלת במהדורה הנקראת Special Edition הכוללת תאורת לד מלאה, גריל בגימור כהה (בדומה לגרסת ה-GT) ופתיחה וסגירה חשמלית לתא מטען (כולל אפשרות פתיחה ללא מגע יד). כל זאת בנוסף לאבזור הבטיחות המוכר של גרסת הפרימיום הכולל התרעת התנגשות ובלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב כולל היגוי אקטיבי, התרעת רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית עד לעצירה, מערכת זיהוי תמרורים והתאמת מהירות בבקרת השיוט, מעבר אוטומטי לאורות גבוהים, התרעת עירנות לנהג.

פיגו 3008
 
בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה נמכרו 2,437 יחידות של פיג'ו 3008, כאשר כמעט שני-שליש מהן בעלות מנוע דיזל (1,585 יחידות). מקבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו בישראל, נמסר כי פיג'ו 3008 בגרסת 1.5 ליטר דיזל ימכר במקביל לגרסת 1.6 דיזל וזאת עד גמר המלאי של המנוע היוצא. לאחר מכן, גרסת ה-1.5 ליטר תחליפו באופן רשמי. כמו כן, בשלב זה ימכרו רק גרסאות אקטיב ופרימיום Special Edition, כאשר גרסאות "פרימיום" יגיעו בתחילת 2019.

פיגו 3008
 

פיג'ו 3008 דיזל 1.5 ליטר - מחירים:

פיג'ו 3008 HDI 1.5 טורבו-דיזל ברמת גימור "אקטיב" יעלה 155,990 שקל.
פיג'ו 3008 HDI 1.5 טורבו-דיזל ברמת גימור "פרימיום" (Special Edition) יעלה 183,990 שקל.
 
 
לדגמי פיג'ו בישראל - פיג'ו
 
למאמר זה התפרסמו 5 תגובות.
הוספת תגובה
הוספת תגובה
כותרת:
שם:
תגובה:


1. ממש הגזימו עכשיו  ב160000 היו מוכרים כמו לחמניות

דור,15.10.2018

2. נו לובינסקי, להחליף את הסמל  במקום סמל של אריה, סמל של מיס םיגי: את ה-3008 התחי...

אא,05.12.2018

3. פיג'ו? לא בבית ספרי  היחס שקיבלתי גרם לכך שאחרי 4 פעמים שקניתי פיג'ו חד...

בב,06.01.2019

4. קניתי אבל..  ממשק מערכת מולטימדיה לא ידידותי למשתמש. מה שמהווה ...

שמואל,27.01.2019

5. קניתי אבל..  ממשק מערכת מולטימדיה לא ידידותי למשתמש. מה שמהווה ...

שמואל,27.01.2019
ייעוץ מקצועי לפני קניית רכב 072-33-44-806
רכב חדש יד שניה

או:

מדורים מדריכים