דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

פולקסווגן גולף החדשה בישראל

Getting your Trinity Audio player ready...



בכניסה דייקנית כמעט כמו התדמית שלה, מתחיל שיווקה של פולקסווגן גולף החדשה בישראל. זהו הדור השישי לפולקסווגן גולף, המשפחתית של החברה הגרמנית והדגם הנמכר ביותר שלה. תמונות ראשוניות של פולקסווגן גולף דור שישי הוצגו מעט לפני הצגתה הרשמית בתערוכת פריז, וכעת – חודשים ספורים לאחר הצגתה – מגיעה פולקסווגן גולף החדשה לישראל.

בפולקסווגן מסבירים שהדור הקודם של פולקסווגן גולף היה יקר ליצור – ואולי זאת הסיבה לתמחור הגבוה של המשפחתית הגרמנית בעבר, דבר שהוביל למכירות נחותות ביחס למתחרות מיפן ואף מאירופה. כך או כך, בצ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, אודי וסקודה לישראל, מבטיחים שהדור החדש יציע תמורה רבה יותר למחיר.

המנוע הפועם בלב הגרסה הבסיסית שתשווק בישראל, ימשיך להיות יחידת 1.6 ליטרים MPI (Multi Point Injection) – יחידה מיושנת יחסית, המפיקה 102 כוחות סוס. שיווק גרסת 1.6 FSI, עם הזרקת דלק ישירה – הופסק. בצ'מפיון מסבירים כי גרסת מנוע זה בגולף החדשה עברה שדרוגים רבים בכל הנוגע לזיהום וחסכון (עד 20% פחות פליטת פחמן דו חמצני), ותשווק כעת עם תיבת DSG כפולת מצמדים, בעלת שבעה יחסי העברה. מחיר גרסה זו יעמוד על 128,990 שקלים ברמת הגימור הבסיסית Trendline, ויגיע עד ל-144,990 ברמת הביניים, Generation 

פולקסווגן גולף החדשה 2010

פולקסווגן גולף החדשה. מגוון גרסאות

בצ'מפיון טוענים כי ביצועי מנוע זה, בשידוך לתיבה המתקדמת, מניבים נתוני ביצועים עדיפים מגרסת ה-1.6 FSI ששווקה, כאמור, בעבר. בנוסף, יוכלו חובבי דוושת המצמד (או החסכנים) מביננו לבחור בתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים – שתוצע ברמת הגימור הבסיסית – Trendline - בלבד, ומחירה יעמוד על 118,990 שקלים.

בנוסף לגרסת ה-1.6 ליטר הבסיסית, תשווק פולקסווגן גולף החדשה עם שתי יחידות TSI שונות, שתיהן בנפח 1.4 ליטרים. למרות הנפח הקטן, מצויידים שני המנועים בצמד מגדשים: אחד טורבו ואחד על. שני אלה עוזרים למנוע להפיק 122 כוחות סוס ומומנט של 20.4 קג"מ ב-4000 סל"ד בגרסה הבסיסית, ולהאיץ ל-100 קמ"ש ב-9.5 שניות גרסה זו תשווק בשתי רמות גימור זהות לגולף 1.6 – Trendline ו-Generation, כאשר מחיריהן 139,900 ו-155,990 בהתאמה, כאשר תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה תוצע כאופציה.

הגרסה החזקה והיקרה יותר מפיקה 160 כוחות סוס ו-24.6 קג"מ מומנט כבר ב-2000 סל"ד, ותבצע את המיאוץ הקלאסי ב-8 שניות. השיווק בישראל יהיה אך ורק ברמת הגימור הבכירה, Highline, עם תיבת DSG בלבד. מחירה של פולקסווגן גולף החדשה בגרסה זו יעמוד על 169,990 שקלים.

המנוע האחרון אותו מתכוונים לשווק צ'מפיון בישראל, הוא מנוע הדיזלי מבין הרביעייה – 2.0 TDI. זהו מנוע הדיזל היחיד מהמשפחה הענפה שלו באירופה אשר מגיע לארץ, וישווק עם תיבת DSG עם שישה יחסי העברה (מדור קודם). גרסה זו תשווק רק ברמת גימור Trendline ובמחיר של 164,990 שקלים. שיווק יחידת ה-2.0 ליטר, אגב, הופסק – ובצ'מפיון מקווים שיחידת ה-1.4 החזקה תהווה תחליף חסכוני וידידותי לסביבה למנוע הבכיר. את כל הגרסאות, אגב, ניתן לרכוש במרכב 3 דלתות ולזכות להנחה של 7,000 שקלים.

מבחינת האבזור, בצ'מפיון מקווים למצב את פולקסווגן גולף החדשה טוב יותר בפלח המשפחתיות בישראל, ולפיכך מתכוונים – יחד עם מגמת היצרן – לשווק גרסאות מאובזרות הרבה יותר. כך, למשל, יגיע אבזור בטיחותי נרחב (שסייע לגולף החדשה להרוויח ביושר 5 כוכבים במבחן EuroNcap) לכל הגרסאות. לבד מ-7 כריות אוויר ומערכת ABS, תצוייד פולקסווגן גולף החדשה בכל רמות הגימור, במערכת בקרת יציבות (ESP), בקרת אחיזה (TCS) ומשענות ראש למניעת פגיעות צליפת שוט.

לא רק האבזור הבטיחותי השתפר בגולף החדשה. הגרסה הבסיסית, Trendline, שתוצע בשידוך לכל המנועים לבד מגרסת ה-1.4 החזקה, תציע מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 6.5 אינץ', מחליף דיסקים (צ'יינג'ר) ל-6 דיסקים, חיבור לכרטיסי זכרון, בקרת אקלים דיגיטלית נפרדת לנהג ולנוסע (עם פיצול לאחור) ומראות צד מחוממות. גרסת הביניים, Generation, תוסיף על אלה חישוקי סגסוגת, חלון שמש, שליטה על מערכות השמע מההגה, בקרת שיוט וחלונות מושחרים מאחור. רמת הגימור הגבוהה ביותר, Highline, המוצעת רק בגרסת ה-1.4TSI החזקה, תפנק את הנהג במושבי אלקנטרה, חישוקי 16 אינץ', תאיר את הדרך באמצעות פנסים העוקבים אחרי פניות, ותשדרג את האווירה בתא הנוסעים באמצעות נגיעות כרום, גימור שונה ומנופים להעברת הילוכים מאחורי ההגה.

פולקסווג שירוקו החדשה 2010

פולקסווגן שירוקו החדשה. תמכר בישראל

אבל אלה הם לא כל החדשות. החדשות הטובות עוד יותר הן שפולקסווגן שירוקו (Scirocco) החדשה מצאה את דרכה לארץ הקודש. פולקסווגן שירוקו היא למעשה גרסת הקופה הספורטיבית לפולקסווגן גולף, ובישראל תוצע עם שני מנועים: האחד הוא 1.4TSI המצוי גם בגרסה הבכירה של הגולף, ומפיק 160 כוחות סוס – והשני הוא מנוע 2.0 TFSI המוכר גם מפולקסווגן גולף GTI. מנוע זה מפיק 200 כוחות סוס, וישווק בגרסת DSG שבעה הילוכים בלבד. מחיר גרסה זו יתחיל ב-219,990 שקלים, בעוד שאת גרסת ה-1.4 ליטרים תוכלו לרכוש עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, ובנזק כלכלי מינימלי – 164,990 שקלים. גרסת ה-DSG של מנוע זה תעלה 179,990 שקלים.

שיווקה של פולקסווגן גולף החדשה יחל בימים הקרובים, וצ'מפיון מוטורס יערכו שלושה ימי מכירות מיוחדים בהאנגר 11 בתל-אביב.

לעמוד הדגם של פולקסווגן גולף החדשה במדריך הרכב - פולקסווגן גולף החדשה
לדגמי פולקסווגן בישראל - פולקסווגן

למאמר זה התפרסמו 2 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה