הנתונים מצביעים על מגמה ברורה: בכל שנה נמכרים בישראל יותר ויותר רכבי פנאי, ובמקביל הולך ויורד נתח השוק של המשפחתיות הקלאסיות. דוגמאות לא חסר: הטוסון של יונדאי נמכר במאות אחוזים יותר מה-i30, הספורטז' של קיה חיסל את הסיד, והמצב דומה גם בסובארו, ניסאן, פיג'ו ובאינספור מותגי רכב אחרים.
מה הסיבות לשינוי הדרמטי? מה ההבדלים בין ג'יפון לרכב משפחתי ולמה בישראל הטרנד הזה בולט יותר מאשר באירופה? כל התשובות - בסרטון שלפניכם.
צפייה בתוכן עולם הרכב משנה כיוון: ג'יפונים במקום משפחתיות