דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

סובארו אקסיגה נחשפת

Getting your Trinity Audio player ready...

מאת: טל ברונפר

סובארו אקסיגה

צילום: יצרן

נכון לעכשיו, האקסיגה משווקת רק ביפן, אך אל דאגה: סובארו צפויים להשיק אותה באירופה בקיץ 2009. לישראל היא תגיע ככל הנראה מיד אחרי תחילת השיווק באירופה. האקסיגה נמכרת ן בשתי גרסאות מנועים. הראשונה, מציעה מנוע בנפח 2.0 ליטרים עם 148 כ"ס ב-6000 סל"ד ו-19.5 קג"מ ב-3200 סל"ד, המשודך לתיבת 4 הילוכים אוטומטית. בתפריט האופציות: 3 רמות גימור שונות, כולן עם הנעה כפולה. הגרסה השנייה והפראית, המכונה GT, מעוצבת בסגנון אגרסיבי המזכיר את ה-STI, ומציעה אף היא מנוע 2.0 ליטרים, אך כאן נכנס למסיבה מגדש טורבו אשר מעלה את ההספק ל-225 כ"ס ב-5600 סל"ד ומומנט של 33.2 קג"מ ב-4400 סל"ד. כאן מוצעת תיבת הילוכים אוטומטית שונה וחכמה יותר, המציעה 5 הילוכים ו-3 מצבים: "אינטליגנטי", "ספורט" ו"ספורט חד". עם זאת, סובארו לא מפרסמים נתוני ביצועים לאף גרסה.

סובארו אקסיגה - פנים

צילום: יצרן

סובארו מבטיחים כי תא הנוסעים יהיה מספיק גדול עבור 7 נוסעים "אמיתיים", להבדיל מגרסת הסטיישן של ה B4 עליה היא מבוססת – אבל שם יש רק 5 מקומות ישיבה. המידות תומכות המידות תומכות בטענה של סובארו: במיוחד נרשם גידול בבסיס הגלגלים, אשר צמח מ-275 ב-B4 סטיישן, ל-267 אצל האקסיגה. גם ממד הגובה מציג צמיחה דומה – 166 ס"מ לעומת 147. בנוסף, האקסיגה רחבה יותר: מימד הרוחב עומד כעת על 177.5 ס"מ, גידול של 4.5 ס"מ לעומת ה-B4 סטיישן.

האקסיגה תציע גג זכוכית פאנורמי, כניסה ללא מפתח ומיזוג מפוצל כאופציות, ורצפה שטוחה בכל הדגמים אשר תייעל את ניצול המקום בתא הנוסעים. בנוסף, סובארו מציינים כי המושבים האחוריים מוגבהים, על מנת לאפשר ליושבים מאחור שדה ראייה רחב. דווקא בתחום הבטיחות אין הפתעות לטובה. האקסיגה מציעה 2 כריות אוויר כסטנדרט, ו-6 כריות אוויר בתוספת תשלום – נתון מעט מאכזב.

לדגמי סובארו בישראל - סובארו

 

למאמר זה התפרסמו 1 תגובות

יעוץ מקצועי חינם לפני קניית רכב
  • צור קשר בוואטסאפ
  • התקשר אלינו

הוספת תגובה

תגובות

תגובות לכתבה

חזור למעלה